100 000 e/v nyt, viisi vuotta sitten 40 000
Siinä meidän perheen palkkakehitys.
Eikä mikään ole muuttunut :) Samanlaisilla autonrämillä ajetaan, samassa talossa asutaan ja samanlaista - tosin työntäyteisempää - elämää eletään. Oikeastaan elämänlaatu on tullut alaspäin, koska vaativat työt syövät sekä miestä että naista. Asuntolainaa lyhennetään nykyään reippaammalla tahdilla, siihen ne rahat menee.
Kohtalotovereita?
Kommentit (3)
kun rahaa tippui liikaa. Nyt sopivasti, maailman tilanteeseen nähden tietysti liikaa, mutta meille suomalaisina sopivasti. En halua tavaraa, en statussymboleita. Olen kokonainen ihminen ilmankin. Tylsistyin tavarasta. Tavara, tavara, tavara. Lisää tavaraa. Ostan tavaran. Se on ihan kiva. Annan lapselle tavaran. Hän kaipaa puuhailua. Annan lisää tavaraa ja toivon, että hän rakastaa minua, koska teenhän tämän hänen vuoksensa.TAVARAA!!!!! LOOOVVV. NYT olen OLEMASSA!!!!!!!!!!!!!
Olen itse tehnyt niin ja kävi aivan päinvastoin. Palkka nousee koko ajan, mulla kehitys 8 v aikana 60 000 eurosta/vuosi n. 130 000 euroon/vuosi ja nyt vasta olen asemassa jossa ei oikeastaan tarvitse muuta kuin delegoida hommat hyvin ja valvoa että ne hoituvat ja rahaa tulee.