Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, että olen tuhlannut rahojani kuukuppiin ja nenähuuhtelukannuun!

Vierailija
16.03.2012 |

todella inhottavia kapistuksia molemmat. Harmittaa, että kuuntelin muiden hypetystä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei myöskään se typerä kuukuppi sovi. säästän sitä nyt siltä varalta, että jos joskus olisi kaikki suojat loppu, mutta turha kapine on. Joka toista väittää, ei tunne minun anatomiaa. Se ei kertakaikkiaan auttanut minua yhtään, vaan teki ongelmattomasta asiasta kamalan riesan.

Mutta hei, pidemmällä tähtäimellä tuo on kai sullekin aika pieni rahanmeno.

Vierailija
2/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin on totta, että parina ensimmäisenä kuukautena en ollut järin ihastunut - vaikka se käsi ja sopi ja toimi, se ei jotenkin tuntunut täysin hyvältä. Laitoinkin sen noin puoleksi vuodeksi sivuun. Sitten kokeilin uudestaan ja se oli kuin olikin yhtäkkiä aivan täydellinen!

Nenäkannuista en tiedä mitään, eikä minun nenääni taatusti valuteta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ostin äsken nenäkannun itse ja voikun olisin aikasemmin tienny kuinka hyvä se on. Sillähän saa röörit ihan uusiks. Miks se on susta huono?

inhoan sukeltamista ja nenäkannun käyttäminen tuntuu ihan samalta

Vierailija
4/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo nyt niin kauheaa tuhlailemista?

olemme pienituloisia. Yleensä olen tosi tarkka siitä mihin rahani laitan.

Vierailija
5/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se epämiellyttävää, harvoin jonkun vaivan hoito on miellyttävää. Mut tietty jos mielummin kärsit tukkoisuudesta niin eihän siinä mitään.

Vierailija
6/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fiilikset oli just ne "miten tää muka olis jotenkin hyvä". sit opin käyttää ja totesin etten ikinä enää tunge mitään tamponeita sisuksiini, saati varsinkaan siteitä! unohtaa että koko kuukautiset onkaan, paitsi sitten kun tuntee painon tunteen ja muistaa käydä tyhjää kupin. ei falskaa, kun osaa asettaa oikein.

nenäkannua kokeilin tänään ekaa kertaa, ei onnistunut, nenä niin tukossa että vesi purskahteli suun kautta ulos, ilmakaan ei kierrä kumpaankaan suuntaan. kunhan kokeilin silti, huomenna uudestaan.

Vierailija
7/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se epämiellyttävää, harvoin jonkun vaivan hoito on miellyttävää. Mut tietty jos mielummin kärsit tukkoisuudesta niin eihän siinä mitään.

Vierailija
8/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fiilikset oli just ne "miten tää muka olis jotenkin hyvä". sit opin käyttää ja totesin etten ikinä enää tunge mitään tamponeita sisuksiini, saati varsinkaan siteitä! unohtaa että koko kuukautiset onkaan, paitsi sitten kun tuntee painon tunteen ja muistaa käydä tyhjää kupin. ei falskaa, kun osaa asettaa oikein. nenäkannua kokeilin tänään ekaa kertaa, ei onnistunut, nenä niin tukossa että vesi purskahteli suun kautta ulos, ilmakaan ei kierrä kumpaankaan suuntaan. kunhan kokeilin silti, huomenna uudestaan.

Vierailija
9/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi kyllä tuli ulos ihan itsestään, ei mitään ongelmaa. joskus sitä on vaan niin tukossa etten ihmettele ollenkaan ettei vesi tuu läpi nokasta.

Vierailija
10/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anatomia, että kuukuppi saa kaiken tulemaan ihan valtoimenaan eikä pidä ollenkana. Siteiden kanssa ei tätä ongelmaa ole, vuoto on tasaista ja hallittavissa. Mulla jotenkin kohdunkaula on tosi turpeana kuukautisten aikaan ja se kuppi saa aikaan ilmiön, että vuoto voimistuu ja on tosi sottuista, kun se kuppi kirjaimellisesti on aivan ääriään myöten täynnä ja alkaa jo flskaamaan. Ja siis todella siteiden kanssa asia on täysin hallinnassa. Ehkä mussa on joku vika...?

Vierailija
11/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka suositellaankin aina sitä isoa kokoa aikuisille naisille ja erityisesti synnyttäneille, niin minä 3 lapsen äiti käytän kyllä pientä kokoa, hyvin pitää ja istuu sopivasti, en edes tunne koko kuppia kun on hyvin asetettu.

Vierailija
12/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riski-investointi, joka ei vaan valitettavasti sun kohdalla toiminut? Toimiessaanhan sillä tulee isot säästöt. Uskoisin, että suurimmalle osalle se toimii ihan hyvin, kun vähän aikaa harjoittelee.

Nenäkannu ei ihan niin paljoa maksa, olisko jotain 13e? Itelläni en ole saanut sitä toiminaan, vaikka kuinka yritin. Kans inhottava tunne ja vaikka miten huuhtelin, niin tukkoisuus ei helpottanut, välillä kyllä paheni huuhtelusta. Ihan perus flunssa oli.

Vierailija
13/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite ostin aikoinaan Divacupin, niissä oli joku tyytyväisyystakuu. Sai rahat takas, jos ei tykännyt siitä. Sittemmin ostin myös Lunetten.

Vierailija
14/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ostin äsken nenäkannun itse ja voikun olisin aikasemmin tienny kuinka hyvä se on. Sillähän saa röörit ihan uusiks. Miks se on susta huono?

inhoan sukeltamista ja nenäkannun käyttäminen tuntuu ihan samalta

Ei se meinaan miltään tunnu, kun on oikea määrä suolaa.

Vierailija
15/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:16

Vierailija
16/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenähuuhtelukannu on kyllä ihan huippu keksintö. Sitä älä hauku, jos et osaa käyttää.

Vierailija
17/19 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, tuntuipas minulla! Käytin ihan ohjeen mukaisen määrän. T:16

Olitko kipeänä silloin? Ehkä limakalvot rikki tms?

Kannun käyttöä on varmasti helpompi opetella ihan normaalitilassa. Jos sen kaikista pahimman flussan aikaan yrittää ekaa kertaa, niin saattaa tuntua mahdottomalta.

Toki voi olla, ettei se vaan kaikille käy jostain syystä. Niin kuin ei kuukuppikaan. Mä kilahdin aluksi ihan täysin siihen kuppiin, kun olin lukenut vaan hirveää hehkutusta näiden kuppiuskovaisten foorumilta, mutta kun sitten joskus myöhemmin vaan aloin opetella uudelleen niin olen kyllä tykännyt.

Vierailija
18/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/19 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarvikuono sen sijaan on ihan ykkösjuttu.