Leivoin tänään pitkästä aikaa. Arvaapa, miksi en ole leiponut?
Kommentit (40)
oon veikannut jo uunia ja pakastinta, niin sanotaan nyt sitten että vatkain on kaputt?
Tämä on siis meillä syy miksen juurikaan leivo nyt. Ei vaan huvita kun puolet perheestä (minä ja nuorempi lapsi) ei voida monia tavallisia juttuja syödä taaperon allergioiden takia, ne siis puskee läpi imetyksessä myös mun syöminä. :(
Kovasti odotellaan meillä allergioiden helpottumista. Tai edes imetyksen loppumista sitten joskus...
Tuota... yrität estää muita perheenjäseniä ahmimasta? anoppi leipoo pakastimen täyteen?
Anoppi ei leivo koskaan.
oon veikannut jo uunia ja pakastinta, niin sanotaan nyt sitten että vatkain on kaputt?
ap.
Tämä on siis meillä syy miksen juurikaan leivo nyt. Ei vaan huvita kun puolet perheestä (minä ja nuorempi lapsi) ei voida monia tavallisia juttuja syödä taaperon allergioiden takia, ne siis puskee läpi imetyksessä myös mun syöminä. :( Kovasti odotellaan meillä allergioiden helpottumista. Tai edes imetyksen loppumista sitten joskus...
ap.
Perheessä olisi jopa aihetta lihottamiseen.
ap.
ja siksi ollut leipominen harvinaista?
ja siksi ollut leipominen harvinaista?
ap.
ei ole ollut ritilää? Leivinpeltiä? Leivinpaperi lopussa etkä ole muistanut ostaa? Joku muu paistamiseen liittyvä esine ollut hukassa tai puuttunut?
En kuitenkaan ole karpannut. Leimopon tuotteita on ostettu ja muutakin ruokaa lähes valmiina...
Perheessä olisi jopa aihetta lihottamiseen.
ap.
Et oikeasti mahdu enää ovesta ulos?
ei ole ollut ritilää? Leivinpeltiä? Leivinpaperi lopussa etkä ole muistanut ostaa? Joku muu paistamiseen liittyvä esine ollut hukassa tai puuttunut?
ap.
Teillä ollu keittiöremppa, joka on nyt valmis.
tai ei leipomiset onnistu?