Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan puolesta liikaa ei voi imettää?

Vierailija
16.03.2012 |

Onko meillä jotenkin erikoinen vauva kun se välillä syö kuin viimeistä päivää ja oksentaa sitten vatsansa tyhjäksi?

Olisi ihanan helppoa antaa vauvan syödä miten mielii, mutta tämä ottaisi aamuisin vaikka miten monta tissillistä - vaikka heti kahden jälkeen laattoittaa sänkymme. Mistä siis tämmöinen usko vauvojen vaistoihin? Meillä ainakin joudun itse funtsimaan että koska on syöty niin paljon että on syöty tarpeeksi - muttei liikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarioksennuksista on kyse.

Vierailija
22/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kakkoselle terveisiä että voit itse miettiä miltä tuntuu ja mitä palautetta antaisit jos annetaan ymmärtää että lapsesi ei ole normaali ja terve.

Tietysti jos vauvalla on refluksi, se ei ole normaali ja terve, mutta vielä ei ainakaan lääkärin diagnoosia ei ole.

Tuo diagnoosin ehdottaminen oli minun mielestä ihan hyvä juttu. ikävä tauti, mutta ei tee vauvasta mitenkään erityisen poikkeavaa...

t: ehdotin neuvolassa asiasta puhumista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kakkoselle terveisiä että voit itse miettiä miltä tuntuu ja mitä palautetta antaisit jos annetaan ymmärtää että lapsesi ei ole normaali ja terve.

Tietysti jos vauvalla on refluksi, se ei ole normaali ja terve, mutta vielä ei ainakaan lääkärin diagnoosia ei ole.

Tuo diagnoosin ehdottaminen oli minun mielestä ihan hyvä juttu. ikävä tauti, mutta ei tee vauvasta mitenkään erityisen poikkeavaa...

t: ehdotin neuvolassa asiasta puhumista

vaan yleisti, että terve ja normaali syö sopivasti... ja siksi niin sanotaan.

Vierailija
24/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko 2 & 3 sama?