Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pystynyt katsomaan miten Reino kohtelee Mariaa Iholla-ohjelmassa

Vierailija
16.03.2012 |

Olen ollut tuontyyppisen miehen kanssa naimisissa, jolla koko ajan kaikki pielessä ja mies syytti minua jatkuvasti.

Ahdisti sen verran katsoa että oli pakko lopettaa kesken, kun se tunne jatkuvasta syytettynä olemisesta palasi mieleen.

Ei se kiroilu ollut minusta pahin vaan se asenne, että Marialle voi sanoa mitä vaan, ettei arvosta toista ollenkaan.

Miltähän Mariasta tuntuu katsoa tuota?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sujuu. Näin hehkuttivat Me naisten haastattelussa. Muusta viis.

Vierailija
22/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy eilinen jakso, itse juuri aamupäivällä katsoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ole pystynyt katsomaan, kun on niin tyhjänpäiväisiä ihmisiä telkassa. Jotain rajaa.

Vierailija
24/40 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialla ja Reinolla oli ainakin se väliaikainen kämppä tosi siivottomassa kunnossa välillä, pisti vaan silmään kun tykkään pitää oman kotini tip top- kunnossa =)

Tuo niiden poika ja se tuleva lapsikin kasvaa ihan kieroon jos saa tuollaisen miehenmallin kotoa kuten Reino. Kohtelee vaimoaan kuin tiskirättiä ja käy nussituttamassa itseään jollain hutsulla rovaniemellä.. joku porotypy sai ohutta ja lyhyttä ;)

Vierailija
25/40 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin ei ole mitään tai kukaan! Luulee selvästi olevansa isokin stara mutta eihän tuo ole edes julkisuudessa ollut vuosiin kuin lehtien palstoilla. Tyhmä jätkä ja näkyy kusi nousseen piähän oikein kunnolla. En minäkään kattelis tuommosta miestä, Maria ansaitseen parempaa. Olisikohan Reino-poika jonkin sortin narsisti? HUOMATKAA; en siis VÄITÄ hänen olevan, HEITIN VAIN AJATUKSEN ilmaan ;)

Vierailija
26/40 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lyttäävän ihmisen jatkuva läsnäolo voi tehdä lässyttäväksi nössöksi. Kun koko ajan pitää varoa sanomisiaan ja sovitella ettei seuraa räjähdys tai rajuja loukkauksia. Ja lässytys varmaan ärsyttää sitä mulkvistia entistä enemmän, mistä seuraa taas entistä enemmän varomista ja lässytystä.

Vierailija
27/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali?

Siis en missään nimessä puolustele Reinoa, enkä kommentoi tämän äytöstä ollenkaan, mutta se Maria (sekö sen nimi oli?) on outo lapsenomainen sössöttäjä. Jotenkin tekeytyy pikkutytöksi, joka elää jossain haavemaassa. Ei ihan tässä arkisessa todellisuudessa jossa minä elän.

Minusta tuo mies oli vaan ihan arkisesti huonolla tuulella ja kiukutteli, ei kait se heti niin valtavan vaarallista ole. Toki jatkuvana ei tuollainen enää ole ihan normaalia...

Marian lapsenomaisuuden vaikutelma tulee siitä sen puhetavasta joka ärsyttää mua, se nuotti kun on sellainen josta tulee mulle "myötätuntoa kerjäävä" vaikutelma.

Vierailija
28/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Naisten haastattelussa, kun selittivät kuinka vaikeeta heillä on ollu. Kellään muulla ei oo ollu niin hankalaa. Ja mitä oli? Mustasukkaisuutta ja talonrakentamisessa ei kaikki menny suunnitelmien mukaan. Hui kauheeta!

Vierailija
29/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, narukätistä narkkaria muistuttava itseään täynnä oleva "taiteilija" käyttäytyi just niin kuin odotinkin hänestä jo aiemmin saamani käsityksen perusteella... Surullista katsottavaa, todella. Nainen oli mielestäni täysin normaali, hänellä on vain hiukan lapsekas ääni, ei lässyttänyt millään tavalla. Sääliksi käy että on tuollaisen idiootin rinnalleen löytänyt.

Vierailija
30/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yli" korostamalla ettei välitä millainen paskiaisen kuva kansalle hänestä välittyy. Usein kyllä tosielämässäkin näkee näitä pareja, joissa mies kiukuttelee kuin pikkulapsi ja nainen myötäilee ja tyynnyttelee sekä hoitaa lapset siinä sivussa. Iskä sitten hyvän hetken tullen voi tovin leikkiä tenavien kanssa. Mahtaako mies ekotalossa viihtyä lampaita hoitamassa ja kompostia mylläämässä.

Vierailija
31/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinon tavoin käyttäytyvästä ihmisestä tulee sitä pahempi mitä kiltimpi vastapuoli on. Kiltteys jotenkin herättää lisää halveksuntaa.

tuon Marian kaltaiseset pikkutyttönaiset saavat minussa aikaan juuri samanlaisen reaktion. Minusta se minkä katsoin ei ollut kilttiyttä vaan marttyyriyttä, ymmärtäisin että kyseessä on kuitenkin fiksu nainen, kun on arkkitehti, ei siihen ihan tuulihattu kykene.

Vierailija
32/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali?

Siis en missään nimessä puolustele Reinoa, enkä kommentoi tämän äytöstä ollenkaan, mutta se Maria (sekö sen nimi oli?) on outo lapsenomainen sössöttäjä. Jotenkin tekeytyy pikkutytöksi, joka elää jossain haavemaassa. Ei ihan tässä arkisessa todellisuudessa jossa minä elän.

Minusta tuo mies oli vaan ihan arkisesti huonolla tuulella ja kiukutteli, ei kait se heti niin valtavan vaarallista ole. Toki jatkuvana ei tuollainen enää ole ihan normaalia...

Marian lapsenomaisuuden vaikutelma tulee siitä sen puhetavasta joka ärsyttää mua, se nuotti kun on sellainen josta tulee mulle "myötätuntoa kerjäävä" vaikutelma.

Miten niin "kylläpä sitä nyt ollaan pöyristyneitä?"

Minähän en kommentoinut miehen käytöstä ollenkaan. Vaikutelmani Mariasta tuli heti, ennekuin Reino oli sanaa sanonutkaan. Marian puhetyyliin/juttuihin ei siis vaikuttanutut mielikuva miehestä ollenkaan.

Vierailija
33/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että oma mieheni olisi hintelä, mutta hänhän on oikea lihaskimppu, jos Reinoon vertaa.

No, ulkonäkö on vain ulkoista, mutta ei Reiska muutenkaan ihannemieheltä vaikuta.

Vierailija
34/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali?

Puhetapa särähti minullakin korvaan todella pahasti. Katsoin jaksoa vain vähän ja koko ajan samanlaista pikkutyttölässytystä... huh.

Ja eiköhän tuo Nordin vedä ainakin osittain vain roolia... mutta tyhmäähän se rähjääminen lapsen edessä silti on. Jos en nyt muuten vallan väärin muista, niin hymypojassa hän olisi ollut rotevammassa kunnossa. Omituisen ruipulaksi mennyt. No välikö hällä...

Vierailija
35/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi kanssa sietää sen Marian lapsenäänistä lässytystä. En tosin siedä kyllä sitä mulkvisti-äijääkään.

Vierailija
36/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa toinen tottuu alistumaan ja saamaan paskaa. Hyvän perheen tyttö tapaa taiteilijakusipään ja ei osaa olla kun kaikki on väärin. Reino on keskenkasvuinen joka oikeasti haluaa isotissisen näyttelijäpuuman ja oppii aikuiseksi vasta eron jälkeen. Jos luet tätä niin oikeasti, eronneena ja ihmisenä kasvaneena sanoisin: kohtelet hienoa naista paskasti. Todella.

Itse olin tuommoinen ja ero siitä tuli.

T: mies 40 v

Vierailija
37/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuuttia katsoa ymmärtääkseen että tuon idiottimaisempaa katsottavaa ei ole. Narsistista vouhkaamista, en jaksa. Herra Reino ei ollut mikään tavallinen ärtynyt kaveri vaan puhdasverinen ääliö. Koko juttu perustuu narsistiseen tieoisuuteen omasta olosta ja on lähtökohtaisesti jotenkin ällö. Minäminäminä ja mun ajatukset.. ihmisethän on koko ajan tietoisia kamerasta.. eli ei mitään kovin vilpitöntä ja autenttista- kuka mitenkin haluaa itseään esiin tuoda ja hyväksyntää saada. Mut Reinon kaltaista urpoa en katsois päivääkään. Ja jotain häikkää on kyllä vaimonkin asiassa. Mut mitä muuta voi odottaa jos ihminen haluaa esitellä itseään julkisesti, ilman et on jotakin juttua..? Jukkispuuha on narsistisesti häiriintynyttä. Julkinen työ on täysin eri asia.

Vierailija
38/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on oivallinen keino.

En ole nähnyt ohjelmaa enkä hyväksy sitä että puolisoa kohdellaan huonosti. Mutta mitäpä sitä ei markkinoinnin eteen tekisi. Ehkä tuo poikii jonkun pahiksen roolin näyttelijälle. Ja julkisuutta ainakin.

Vierailija
39/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roolit tässäkin ja leikataan tietyt jutut, mutta puoli vuotta roolissa? En usko. (31)

Vierailija
40/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roolit tässäkin ja leikataan tietyt jutut, mutta puoli vuotta roolissa? En usko. (31)

Eikö he määritä itse koska kuvaavat, eli valikoivat itse mielekkäimmät hetket. ja kokeile itse; kuvaa itseäsi, kuinka spontaani ja autenttinen olet? Olet tasan tietoinen kamerasta ja mieli valikoi mitä kuvaat, mitä kerrot. No- tietysti jotain näkyy ohi kontrollinkin, mut se on useimmille niin epämiellyttävää että sen varmaan poistaa jos voi.. Kun ihminen alkaa kuvata itseään, se on tietoinen valinta ja valikoiva todellisuus. Että puoli vuotta jossakin roolissa luulisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän