Kukaan ostanut Ruohonjuuresta hiusvärejä?
Sopivatko varmasti PPD-allergiselle, jos kerran tehty luonnontuotteista?
Siinäpä olisi tämän osittain harmaapään pelastus. Aina ennen värjäsin tummanruskeaksi, joka minulle sopi kuulemma, kunnes allergisoiduin.
Tietoa, kokemuksia?
Kommentit (4)
en kylläkään ole ostanut Ruohonjuuresta, joten en tiedä mitä siellä myydään. Santen värien pitäisi olla ihan puhtaasti kasviperäisiä. En kyllä ole saanut kampaamoväreistäkään mitään ihmeellisiä reaktioita, joskus ihan hieman hetkellistä päänahan ärsytystä.
Olen ollut tosi tyytyväinen tuohon Santen väriin ja kampaajakin kehui viimeksi väriä tosi hyväksi. Meni vähän jännän näköiseksi, kun kerroin mitä väriä olen käyttänyt :)
Miinuspuolena on pitkä vaikutusaika, täytyy varata hyvin aikaa värjäämiseen. Väriä myös hieman irtoaa hiuksesta, ensimmäisinä päivinä aika reippaasti ja myöhemminkin jonkin verran. Tyynyliina meinaan värjääntyy aika hienosti. Vaatteiden sotkeutumista en ole huomannut, mutta minulla on kyllä aika lyhyet hiukset..
Ruohonjuuresta saa sekä aitoja kasvivärejä, että PPD:tä sisältäviä hiusvärejä. Kannattaa olla tarkkana.
http://kemikaalikimara.blogspot.fi/2012/09/viherpestya-herbatint-hiusva…
Mutta siellä myydään tosissaan ihan laidasta laitaan kaikkea, puhdasta hennaakin löytyy jauheena.
tarkkana, monia tuotteita myydään kasviperäisinä mutta niissä on kuitenkin pieniä määriä ppd:tä.
Itse menisin sertifioidulle ekokampaajalle.