Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pystynyt katsomaan miten Reino kohtelee Mariaa Iholla-ohjelmassa

Vierailija
16.03.2012 |

Olen ollut tuontyyppisen miehen kanssa naimisissa, jolla koko ajan kaikki pielessä ja mies syytti minua jatkuvasti.

Ahdisti sen verran katsoa että oli pakko lopettaa kesken, kun se tunne jatkuvasta syytettynä olemisesta palasi mieleen.

Ei se kiroilu ollut minusta pahin vaan se asenne, että Marialle voi sanoa mitä vaan, ettei arvosta toista ollenkaan.

Miltähän Mariasta tuntuu katsoa tuota?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti kuitenkin katsoa miten Marian tarina jatkuu, ja ai hirveä mikä tuska :(

Tiedän, että jutun ahdistavuus johtuu omasta samankaltaisesta elämäntarinasta, Maria jopa sanoo ihan samanlaisia lauseita kuin minä omassa tilanteessa. Itkin kummankin elämää.

Eikä kerro kenellekään, vaan nielee kaiken ja järjestää lapsen synttärit.

Tosta Reinosta en sano mitään. Ei ole sanankaan arvoinen.

Tekisi mieli kertoa Marialle, että ei kannata yrittää kestää ja ymmärtää, mutta jokaisen on kuljettava oma tiensä.

Vierailija
2/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen täytyy jotenkin vääntäytyä tuollaiseen lapsenomaiseen pikkuvaimon rooliin, vaikka tilanne on totisinta totta, mies kusipää ja minä raukka tässä. Lapsia säälin.

Reino taas luulee olevansa kovakin julkkis ja naitaviakin riittänee....Reinolle tiedoksi,vähemmälläkin pääsee pi...un päälle,ei susta machoa saa vaikka kuinka yrittäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en edes ymmärrä miten toiselle voi puhua noin. Hyi mikä ihminen Reino on! Mä en katselisi tuollaista miestä hetkeäkään ja olin niin surullinen kun tunsin missä umpikujassa Maria on lasten ja raskauden vuoksi. Itsekkyyden huipentuma Reino on. Hyi olkoon ihan ällöttää.

Niinhän Maria sanoi että ymmärtää liikaa toisia ja on liian kiltti. Mutta varmasti reino juoksee vieraissa tuon tuosta kun Maria päästää sen niin helpolla.

Mä en arkenakaan kuuntelisi noin nöyryyttävää tapaa puhua vaimollensa. Hyi onkoon.

Mä oon niin kiitollinen mun ja mun mieheni suhteesta! Tähän olen päässyt tekemällä valintoja. En jäänyt aiemmin kurjaan suhteeseen. Jos en olisi tehnyt vaikeita päätöksiä olisin yhä onnettomassa suhteessa.

Maria ei taatusti ole onnellinen. Ei kukaan alistunut ihminen ole onnellinen!!!!

Vierailija
4/40 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria ei taatusti ole onnellinen. Ei kukaan alistunut ihminen ole onnellinen!!!!

Olisko se muuten vuosikausia tollasessa suhteessa, kun kerran ei oo pakkoa?

Asuvatkin jossain anopin nurkissa...

Vierailija
5/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa kun katsoin ohjelmaa. Onkohan ollut vielä tavallista "kiltimpi" kun kamera kävi, jos on vielä pahempi muuten. Antoi kyllä tosi tylyn kuvat siitä Reinosta, olen jotenkin pitänyt ihan toisenlaisena kun jotain haastatteluja olen nähnyt ja niiden perusteella olin aiemmin jonkinlaisen kuvan hänestä saanut. Se vaimo vaikutti niin kiltiltä ja herttaiselta.

Vierailija
6/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asenne on ihan hirveä. Se polkee toista kokoajan maanrakoon, oot koko ajan tyhmä, ääliö, et osaa mitään, "miks sä nyt tolleen teit??", "mikä sua vaivaa?", koko ajan vähän sellasta alentuvaa suhtautumista ja sit vällillä kunnon raivareita.

Itseä ahisti kanssa. Toivottavasti Maria pääsee siitä pian eroon. Niin kiltti ja ihana ihminen ansaitsee kunnioittavan ja oikeasti rakastavan miehen!

Vierailija
7/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinon tavoin käyttäytyvästä ihmisestä tulee sitä pahempi mitä kiltimpi vastapuoli on. Kiltteys jotenkin herättää lisää halveksuntaa.

Vierailija
8/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinon tavoin käyttäytyvästä ihmisestä tulee sitä pahempi mitä kiltimpi vastapuoli on. Kiltteys jotenkin herättää lisää halveksuntaa.

Vierailija
9/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kiltti olisi ansainnut jotain ihan muuta.

Vierailija
10/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali?

Siis en missään nimessä puolustele Reinoa, enkä kommentoi tämän äytöstä ollenkaan, mutta se Maria (sekö sen nimi oli?) on outo lapsenomainen sössöttäjä. Jotenkin tekeytyy pikkutytöksi, joka elää jossain haavemaassa. Ei ihan tässä arkisessa todellisuudessa jossa minä elän.

Vierailija
11/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin pariskunnan Korkojen kera -ohjelmassa viikko sitten. Siinä pisti pahasti silmään se, ettei Maria saanut vastattua mihinkään juontajien kysymyksiin, kun mies puhui päälle ja vei kaikein huomion. Jäi oikein harmittamaan, kun ei vaimon mielipiteitä ehtinyt kuulla yhtään.

Vierailija
12/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on ihana! Mun suosikki näistä Iholla-naisista.

Reino taitaa pettää Mariaa..

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031615327274_vi.shtml

Vierailija
13/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tahtoisin katsoa jakson josta kaikki kohkaavat...

Vierailija
14/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali?

Siis en missään nimessä puolustele Reinoa, enkä kommentoi tämän äytöstä ollenkaan, mutta se Maria (sekö sen nimi oli?) on outo lapsenomainen sössöttäjä. Jotenkin tekeytyy pikkutytöksi, joka elää jossain haavemaassa. Ei ihan tässä arkisessa todellisuudessa jossa minä elän.

Vierailija
15/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttäjä, joka onkin kusipää, ja lakimies, jonka onkin liian kiltti. No, eihän se voi koko ajan tuollainen olla, kun johan se maria olisi sen jättänyt. Sanoihan ne, etteivät olisi lähteneet mukaan, jos olisivat tienneet, että tulee niitä kaikkia vastoinkäymisiä vastaan.

Vierailija
16/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. Itse en ole vielä sarjaa katsonut, mutta tallennettuna on ja pitäis katsoa. Musta tuntuu, että meillä on ihan samanlainen parisuhde :( Kaikenlisäksi lisäksi ollaan aika paljon ko. pariskunnan näköisiäkin.

Vierailija
17/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättänyt nää uudet paljastukset yhtään.

Vierailija
18/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on joskus vaikeaa, monilla vielä vaikeampaa kuin joku raksaprojekti, eikä ne silti ala pitää toista alempiarvosena, jonka päälle voi kaataa kaiken.

viihdyttäjä, joka onkin kusipää, ja lakimies, jonka onkin liian kiltti. No, eihän se voi koko ajan tuollainen olla, kun johan se maria olisi sen jättänyt. Sanoihan ne, etteivät olisi lähteneet mukaan, jos olisivat tienneet, että tulee niitä kaikkia vastoinkäymisiä vastaan.

Vierailija
19/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/40 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin me naisten haastattelun, jossa ohimennen mainitaan, että sivullisesta parin "sanailu" voi vaikuttaa hurjalta. Reino kutsuu elintään menomunaksi, kertoo naisfanin isoista tisseistä ja kehuskele exillään.

Menomuna????? Ei kiinnosta ohjelmakaan jutun jälkeen. Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan