Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuoksuuko teillä puhtaalle?

Vierailija
16.03.2012 |

Yleensä, tänään vai ei juuri koskaan?

Miksi tai miksi ei? Onko asia sinulle tärkeä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve ja remontoitu, mutta silti tuntuu että harvoin tuoksuu sellaiselle raikkaalle. Meillä on ehkä liikaa tavaraa, ja huonot säilytystilat esimerkiksi kosteille ulkovaatteille ja kengille.

Useimmiten meillä tuoksuu ruualle, tai sitten pyykille. Kuivausrumpu pyörii tuossa aika keskeisellä paikalla (verhon takana yleensä) ja sieltä tulee sitten vähän sellaista huuhteluaineen tuoksua.

Tahtoisin ettei tuoksuisi yhtään miltään, tai sitten just siivouspäivänä tolulta, mutta tarvis vaihtaa uuteen taloon jos sen haluais saavuttaa.

Ja meillä siis kolme pientä lasta, kaksi urheilevaa aikuista ja koira...

Vierailija
2/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tuoksu. ei meillä tuoksu oikein miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden mukaan

Vierailija
4/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko vaan tottuneet teidän talon/asunnon tuoksuun? Mun kaverin mielestä meillä tuoksuu oudolta, mun mielestä niillä. Kummankaan mielestä omassa kodissa ei tuoksu oikein miltään :D

Ihan uusissa taloissa ei varmaan tuoksukaan oikein miltään. Mutta kyllä mä luulen, että se ominaistuoksu niihin tapetteihin, kankaisiin jne. joskus imeytyy ja aiheuttaa sellaisen omanlaisen "talotuoksun".

Mutta edelleenkään meillä ei mielestäni tuoksu miltään, paitsi jos olen leiponut/laittanut ruokaa/juuri siivonnut.

Vierailija
5/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olemme erittäin siisti perhe. Asunnossamme on huoneistokohtainen ilmanvaihto, joka pitää sisäilman miellyttävän raikkaana. Tällä hetkellä tuoksunautintoa lisää useat tulppaanikimput eri puolilla kotiamme.

Vierailija
6/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on minulle/meilel tärkeä. Siisti ja puhdas koti pitää olla.

Onhan se nyt tärkeää, kun meistä ei kukaan viihdy hajussa ja liassa. Ei kiitos sikolätille.

Vierailija
7/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puhdas ei tuoksu millekään. Sen sijaan likainen haisee tunkkaiselle ja liika pesuaine keinotekoiselle. Meillä yleensä ei haise millekään, mutta siivouspäivänä vähän pesuaineelle.

Vierailija
8/8 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan päin p... :) jos haluaa, että makkari tuoksuu hyvälle niin pitää ikkunoita avata aika pitkäksi aikaa (tai sitten haisemme vaan niin paskalle) :))

muuten tuoksuu ruuoalle... tai vähän pesuaineille kun siivottu...

ja yleensäkin saa siivota 24/7, kun on ihana 3 vuotias jonka perässä ei pysy....

ei se mua häiritse, mutta olisi ihan mukavaa olla siisteydessä pidempään kun 3 h siivoamisen jälkeen sen yhden päivän, tai allekin :D