Inssiseuraa vko 47-48?
[color=magenta] Heipat sinne!
Huhuilen tässä kohtalotovereita, jotka olisivat menossa [b] inssiin viikoilla 47-48? [/b] Itse olen menossa viikon 48 alussa, 3. inssi edessä. Olisi mukava jos saisin seuraa! Tuolla marraskuun inssiläiset-ketjussa suurin osa taitaa olla jo inssissä käyneitä, joten siksi pistän tätä uutta ketjua vireille. Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat, päästään vaihtamaan kuulumisia yhdessä! ;D
Omaa napaa: täti loikkasi kehiin tiistaina, silloin oli jo pp 19. Olin tehnyt edellisenä perjantaina negan Acon 25:lla, joten yllätys ei ollut kovin kummoinen. Maanantaina olikin alkanut jo tuhruilu mutta ekaksi kiertopäiväksi laskin vasta tiistain kun varsinainen vuoto oli alkanut yöllä. Mulla oli ekaa kertaa luget käytössä, joten ne olivat varmaankin syynä kierron pitenemiseen muutamalla päivällä. Menkat eivät näköjään kestäneetkään kuin vuorokauden mutta tuhruilua luulisi olevan vielä pari päivää. Varmuuden vuoksi tein Acon 10:n tänä aamuna - negaa of course.
Tänään sain sitten lääkärini kiinni ja sovimme seuraavasta: koska hän on ensi viikon poissa, niin normaali kp 11 ultraus ei onnistu. Teen ovulaatiotesteja kuitenkin kp 11 alkaen ja kp 14 on inssiaika varattuna ja se tehdään jos testit näyttävät plussaa viikonloppuna. Muussa tapauksessa kp 14 on vain ultraus. Ja kaippa sillä Pregnylillä sitten irrotetaan varmuuden vuoksi, ainakin itse toivon sitä sekä lugeja loppukiertoon. Voi vitsit kun mä toivon että tässä kierrossa inssi sattuisi ovispäivään, aikaisemmin on ollut ehkä turhankin ajoissa mutta mene ja tiedä.
Jätän tästä kierrosta clomit kokonaan pois, sillä niillä on tapana aikaistaa mun ovulaatiota ja kun yleensä ovuloin ilmankin niitä, niin tällä tavoin ovulaation ei pitäisi sattua viikonlopulle. Tämä clomien poisjättö oli mun oma idea mutta lääkärin mielestä munasarjoissa sitä pitäisi kahden clomikierron jälkeen olla hieman " varastossa" ja voi vaikuttaa tässäkin kierrossa vielä. Onneksi nyt pitäisi olla vuorossa oikea munasarja, joka on toiminut luotettavammin. Toivotaan ettei se petä nytkään! Mut kiva, että saa pitää noista clomeista vähän taukoa, ne tekee mut niin levottomaksi öisin ja välillä ärtyneeksikin. Ja nyt pääsee näkemään, olisiko kohdunkerros paksumpi kuin clomikieirroissa, jolloin 8-9 mm. Joten pientä riskin ottoa mutta kaikki keinot sallittakoon!
Joten aikas jännät paikat on edessä: tuleeko ovistestiin plussaa ja milloinka ja onko nuo Aconin ovistestit sitten luotettavia? Niitä olisi kaapissa 6-7 kpl, joten mielelläni käyttäisin pois. Nyt vaan on siinä mielessä tärkeämpää saada oikea tulos kun inssin ajankohta riippuu siitä. Löytyykö kokemuksia?
Anyway, ihan positiivisin mielin tässä vaiheessa vaikka inssiin uskominen ei olekaan kovin lujaa omalla kohdalla. On vähän sellanen intuitio, että meidän ongelma piilee jossain soluissa. Voih, toivottavasti ei mutta kun meidän arvot ovat aina olleet insseissä tosi hyvät eikä mitään ole tapahtunut, niin pistäähän se epäilemään. Yritystä tulee vuodenvaihteessa kaksi vuotta, aika epämiellyttävä vuosipäivä tulossa siis. Mutta toivotaan, että silloin on asiat jo toisin!
No tulipas lörpöteltyä mutta oli kiva hieman purkautua.
Kivaa viikon jatkoa kaikille ja kirjoitelkaahan jos tunnette kuuluvanne joukkoon! Ja muutenkin saa, totta kai!
Lilium *morjestaa* [/color]
Kommentit (30)
Hei vaan kaikille. Meikä olis ekaa kertaa näillä sivuilla asian tiimoilta. Eli meillä olis toinen inssi edessä toivottavasti ensi vk:lla. Kävin uä:ssä to kp 10, rakkuloita oli kaksi yli 19mm ja yksi hieman pienempi. Nyt on sitten testejä tikutettu. Tänään neg. ja varmaan meidän tuurilla huomenna pos. ja taas hypätään kk eteenpäin asiassa. On kyllä kaikki sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan, että ehkä jospa vasta su aamuna natsais.... Me ollaan yritetty n. 1½ vuotta toukkaa ja tutkimuksissa ei kummastakaan löytynyt mitään " vikaa" . Minulla itselläni on edellisestä avoliitosta 11 vuotias tyttö, miehelläni ei ole lapsia. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Onnea vaan kaikille yrittäjille ja 2-3 viikon päästä useita plussia...
Täytynee palata tuonne työn ääreen.
Taas lähtee uusi viikko käyntiin, ihan hyvissä tunnelmissa! Vkonloppu menikin Itä-Suomessa äidin luona rentoutuessa.
Mulla on huomenna aamulla uä kp9, luulen ja toivon että siellä on jo rakkula/rakkulat kasvaneet hyvää vauhtia! Viime clomikierrossa ovulaatio osui jo kp10. Pieniä pistelyitä on tuntunu munasarjoissa, sen lisäksi ei mitään ihmeempiä tuntemuksia olekaan ollut. Paitsi nämä kuumat aallot ja hikoilu - ne on kyllä ikävimmät sivuoireet mitä mulle tulee clomeista!
Päätin myös (tai ainakin yritin päättää) että en tässä kierrossa kuulostele kropan tuntemuksia liian tarkkaan vaan yritän keskittyä ihan muihin asioihin...
Nyt pitäisi käydä töiden kimppuun, tulen huomenna kertomaan mitä uä:ssä näkyi! Lilium, Siili ja Sira - mitäs teille kuuluu näin maanantaina?
:)
Ilmoittelinkin itseni tuonne joulukuun inssiläiset-pinoon ja tajusin että mullahan on mahdollisesti inssi ensi maanantaina, joten tämä olisi sitten oikea paikka. Eli uusi kirjoittelija olen, taustalla kyllä seurannut jo pidemmän aikaa. Lasta on toivottu kesästä -04 eikä kunnon yritykseen ole päästy kuin kerran (siis kerran ilm.ovuloinut vaikka on piikitelty ja tehty kaikkea mahdollista)... sen verran hankalaa tuntuu tämän pco:n kanssa olevan. eli kaikkea kokeiltu insseihin asti, tämä olisi nyt toinen jos vaan sinne asti päästään! Iloista ja toiveikasta mieltä kaikille insseilijöille! :)
rakkula löytyi, mutta selvää johtofollikkelia ei vielä ollut. Perjantaina on uusi uä aika. Pidetään peukkuja että tuo 10millinen paisuu siihen mennessä parisenttiseksi sillä viim. maanantaina pitäisi päästä inssiin koska miehen täytyisi lähteä viim. ma-iltana matkoille!
Jossain palstalla luki että rakkula kasvaa n. 2mm/vrk eli perjantaina sen pitäisi olla 16-17 mm.
Jännittää aika paljonkin että miten tässä käy. Kunhan ei h-hetki osuisi sunnuntaille - eipä tosin olisi eka kerta kun niin käy..
Tein tänä aamuna lh-testin koska eilen illalla munasarjoissa " kupli" vähän samaan tapaan kuin ovulaation aikoihin, ja testissä näkyikin haalea viiva. Lääkäri sanoi että haalea viiva ei merkitse välttämättä mitään, ainoastaan kontrolliviivaa vahvempi viiva pitää ottaa " tosissaan" . Joillain ihmisillä kuulemma lh-testi näyttää melkein joka päivä jonkinlaista viivaa. Minä kun kuvittelin että jos haalea viiva näkyy niin ovulaatio on varmasti kohtapuoliin tuloillaan.
Tänään menen töiden jälkeen vyöhyketerapeutille/refleksologille, odotan sitä aika innoissani!
Kuulemisiin :)
Pöh :-( Ovulaatio osui lauantaille, eikä päästy inssiin. Kotona touhuttiin, mutta jotenkin usko luomuplussaan on mennyt. Huomenna aloitan kuitenkin luget. Jännään täällä kuitenkin teidän kanssa seuraavat viikot!
Tervetuloa joukkoon Sira ja Tiluliini! Ja peukutuksia Liliumille ja Meninalle!
Siili
Heippa!
Minäkin liityn tähän joukkoon, kun tänään clomien seurantaultrassa kp10 näytti tilanne oikein lupaavalta. Luultavasti kaksi munista olis irtoamassa, jos kaikki menee hyvin. Eka clomikierto siis menossa, eikä clomit onneksi aiheuttanut mulle mitään kummia sivuoireita. Perjantaina meen uudestaan seurantaultraan ja huomenna alan tikuttaa LH-huippua. Olen kyllä hieman skeptinen noiden tikkujen suhteen, kun minulla ne juuri tuntuvat aina näyttävän jonkinlaisia viivoja... Ota niistä sitten selvää. Mutta lääkäri arvioi, että inssi tehdään joko lauantaina tai maanantaina. Jipii! Tsemppiä ja hautokaahan hyvin niitä munianne :)
-Q-
Heips vaan kaikille!
Kerrankin oli tuuria meilläkin eli LH-testi pos. sunnuntaina ja maanantaina tehtiin toinen inssi. Nyt sitten ventataan sormet ja varpaat ristissä 2 vk. Et semmosta. Palataan astialle myöhemmin, täytyy jatkaa töitä. Onnee vaan muillekin yrityksiin.
tulin juuri uä:stä, rakkulat ei olleetkaan jatkaneet kasvamistaan, joten seuranta tässä kierrossa päätettiin jättää tähän :( harmittaa kyllä ihan hurjasti, ei meinaa tää insseily onnistua meiltä sitten millään. Eka kerta mulla clomifenin kanssa näin - siis ettei yksikään rakkula kasva tarpeeksi isoksi! Pidän peukkuja teille muille ja käyn välillä kurkkimassa kuulumisia! Muuten kyllä pidän " henkistä taukoa" tämän lapsettomuuden suhteen, jos tässä tulee hoitoihin vielä joulutaukokin. Hahhah, ihan kuin tässä nyt vois päättää olla ajattelematta näitä asioita...
Vyöhyketerapeutilla käynti oli muuten ihan mahtavaa, vaikken siitä lapsettomuuteen apua saisikaan niin se olo mikä siitä jäi on aivan ihana. Suosittelen lämpimästi :)
[color=blueviolet] Pitkästä aikaa ehdin minäkin palstailemaan. On ollut ihan hurja viikko opiskeluhommissa. Nyt sain jätettyä käsistäni kirjoitustyön, jota olen raapustanut jo monta viikkoa kaiken mahdollisen " vapaa-ajan" , sitä ennen vähän laiskemmin. Ihanaa, nyt se on lähetetty eteenpäin ja voi tehdä ihan jotain muuta. Viime yönä työtä kolmeen asti ja aamulla olin kellon soidessa klo 8 niin väsynyt että oksetti. Vielä sitä piti kuitenkin hioa ja ihan tyytyväinen olen lopputulokseen. (En mä mikään hikipinko oikeesti kyl oo... Mut näin kolmekymppisenä sitä haluaa tehdä hyvää jälkeä kerran koulunpenkille on vääntäytynyt.)
Mutta se noista jutuista. Oli kiva huomata, että ketjuun oli saapunut jokunen inssiläinen lisää. Tervetuloa, [b] Sira_71, Tiluliini ja quiero3! [/b] Tosi harmi [b] Siili74 ja Menina76, [/b] ettei inssiä sitten päästykään teille tekemään. Voin vain kuvitella harmituksen! Toivottavasti tuleva viikonloppu kuitenkin kohottaa mieltä!
Eipä tässä omaakaan kohtaloa vielä tiedä, joten epävarmuutta ilmassa. Tämä viikko tosin on ollut niin hektinen, etten ole ehtinyt asiaa juuri ajattelemaan. Meillähän tilanne on sellainen, että maanantaina menen lääkärille joka tapauksessa. Jos ovistestit näyttää plussaa viimestään sunnuntaina, niin sitten tehdään inssi. Jos taas ei, niin pelkkä ultraus. Saa nähdä, miten hyvin testit on tällä kertaa tulkittavissa... Pikku ongelma vaan on se, että mies ei mitenkään pääse simppatoimitukseen tiistaina työmatkan takia, joten toivoa vaan voi ettei inssi satu sille päivälle. Nyt olisi hyvällä onnella siis kysyntää!
Pikkaisen on eilen ja tänään kipuillut tuolla munasarjoissa, joten toivoa on. Ehkä teen ovistestin jo tänään lääkärin suositusten mukaan, vaikka on vasta kp 11. Mulla ei nyt ole mitään lääkitystä käytössä tässä vaiheessa, joten yleensä ovis alkaa lähestyä vasta kp 14 paikkeilla. Se olisi siis maanantai. Mutta nyt kun noita merkkejä on ilmassa, niin sama kai se on testi tehdä. Kaapissa niitä on vain 4 kpl, mutta riittää että saan vielä sunnuntaina tehtyä. Huh, toivotaan että kroppa toimisi nyt ihan naturellisti, on kyllä yleensä toiminut mutta eipä sitä näin vaan määräillä! Ainakin sen irrotuspiikin haluan...
Nyt kurniin nälkä mahassa, lounaalle siis. Mitähän tuolta kaapista löytyy, ei jaksaisi kyllä kokata mitään. Vielä pitää tehdä oma osa ryhmätyöstä ja saada se eteenpäin. Sitten alkaakin viikonlopun vietto, tuntuu etten pitkään aikaan olekaan saanut nauttia siitä ilman koulujuttuja. Kuntoilukin on jäänyt viime aikoina surkuhupaisan vähiin, fiksua maksaa kuntoilupaikan kuukausimaksua jos ei ehdi käymään. Mutta ensi viikolla alkaa eri meininki, näin se on!
Toivotaan pian valkoista lunta pimeyttä valaisemaan. Melkoinen marraskuun loppu, tosiaan...
Terkkulein, Lilium
Moikka, likat!
Olipa ketjumme karannut kauas... taitaa olla odotteluvaihe monella menossa?
Noniin, heti omaan napaan. Perjantaina tein ensimmäisen Acon-ovistestin lääkärin ohjeiden mukaan, oli kp 11. Testiviiva oli ihan haalea, ajattelin että tässähän menee vielä monta päivää. Lauantaina olimme kavereiden luona yökylässä enkä tehnyt testiä ollenkaan. Olisi kuitenkin ehkä pitänyt... Sunnuntaina testi sitten näyttikin jo lähes tasavahvaa kontrolliviivan kanssa mutta ei ihan kuitenkaan. yritä siinä sitten tulkita, pitäisikö inssiin mennä seuraavana aamuna eli tänään vai ei. Ratkaisua helpotti kuitenkin se, että mies ei olisi päässyt tiistaina lekurille ollenkaan, joten turvallisempi vaihtoehto tuntui se, että inssiin mennään vaan suoraan ilman ultrauksia. Eilen illalla sitten alkoikin kovat alavatsakivut ja aloin jo miettimään että myöhästytäänköhän me koko hommasta?
Tänään sitten selvisi ultrassa, että munasolu oli irronnut ihan äskettäin. Lääkäri veikkasi että yön aikana, päätteli kai niistä mun kivuista illalla ja siitä, että testiviiva oli sillon vasta vahvistumassa. Huomatkaa siis, ettei testiviivan tarvinnut olla edes tasavahva tai ainakaan vahvempi kuin kontrolliviiva, ovis oli silti ihan hollilla kun tein testin alkuillasta! Munarakkula ei ollut myöskään vielä täyttynyt nesteellä niin kuin se tekee tietyn ajan päästä ovulaatiosta. Harmi etten tajunnut kysyä että kuinka pian se tapahtuu! Kohdun kerros oli 9.5 mm eli millin paksumpi kuin clomikierroissa on ollut. Hyvähyvä! Enkä mitään greippimehuja ole juonut, punkkua vähän sillon tällöin. Kohdun kerroksen rakenne näytti lääkärin mielestä myös tosi hyvältä ja just siltä kun tuleekin ovulaation aikana näyttää.
Eli ajoitus oli toivon mukaan täydellinen. Loppu onkin sitten kiinni tuhansista eri asioista! Lääkäri oli toiveikas mut eikös ne oo aina, yrittävät luoda toivoa ja nostaa mielialaa? Yritän kuitenkin olla TAAS KERRAN realisti enkä toivoa liikoja. Nyt on muuten eka inssi ilman mitään lääkkeitä. Clomeja en syönyt koska ovis ois niiden kanssa sattunut varmaan jo viikonlopulle ja lekuri oli koko viime viikon poissa. Luget ei lääkärin mielestä olisi parantanut mahkuja mitenkään, joten jätettiin nekin pois. Pregnyliäkään ei siis tarvinnut kun munasolu oli jo irronnut. Hui, toivottavasti ei oltu kuitenkaan myöhässä! Onkohan munasolulla oikeasti mahdollisuus elää 24 h tai edes pikkasen yli 12 h? Pitääpä hakea hieman tietoa netistä... Kivut alkoi eilen klo 20 ja inssi oli n. klo 11 tänään... No, ei ne kivut välttämättä tarkoita irtoamisajankohtaa, voi olla loppuvaiheen kasvukipuja... *toivoo kovaa*
Unohdin täysin kysyä miehen simppojen laatua pesun jälkeen mutta olettaisin olleen samaa kuin ennenkin eli kaikki hyvin kun mitään ei lääkäri sanonut. Aika toiveikas päätelmä muuten... pitää kysyä puhelimessa kun soitan parin viikon päästä. Munarakkulan koko olisi myös ollut kiva tietää, verrata hormonaalisen kierron tuotokseen. Mutta ainakin nyt oltiin liikkeellä oviksen aikaan, aiemmat kerrat 1-2 pv ennen joten toivotaan että parempi ajoitus toisi plussan.
Tulipas löpötettyä taas kunnolla. Toivottavasti tulette kertomaan omia kuulumisianne! Itsellä edessä taas uusi työntäyteinen viikko mutta ei niin paha kuin viime viikko joten käyn kurkkimassa tänne välillä. ;D
Lilium
Mullakin oli tänään inssi, eka sellainen. Valitettavasti lääkäri ei ollut meidän suhteen ollenkaan positiivisella kannalla. Ollaan kuulemma ihan rajatapaus, eli välttämättä inssi ei tuo meille apua :( No, tätä nyt kokeillaan kai kolme kertaa ja jos ei onnistu niin sitten katsotaan. Surullisella mielellä olen, vaikka niin kovasti olin odottanut tätä päivää! Miehen simpoista johtuen meillä on kuulemma vaan n. 10% mahdollisuudet, vaikka ajoitus oli täydellinen. Olin juuri ovuloimassa, eli munasolu irtosi varmaan juuri inssin jälkeen! Kurjaa kun ovulaatio-ongelmien lisäksi on vielä huonoja uimareitakin... Mitenkäs muilla? Joko inssi lähestyy?
-Q-
Tervehdys!
Aika on tiluliinin jättää tämä ketju, samoissa tunnelmissa siis kuin menina76. Ja taukoa täälläkin ja siirryn muihin hoitoihin, eli IVF:ään.... Et silleen taaaaaas kerran. Mutta ei auta, häntä pystyyn ja kaikille paljon paljon jouluista plussaonnea!! :)
Pitkään aikaan en ole jaksanut edes näihin piinispinoihin, mutta nyt jos taas vaihteeksi...Yhdeksäs inssi oli viime torstaina eli 24.11. Clomeja söin yhden tabletin kierron 3-7 päivä. Toivotaan plussaa. Oli tämän vuoden vika yritys.
Tsemppiä muille piinailuun!!!!!!!!!
Olipa tippunut alas meidän piinapino. Mitä kuuluu piinailijoille? Uusiakin oli tullut mukaan.
Meillehän ei sitten tehty inssiä, koska ovis osui viikonloppuun. Kotona kuitenkin touhuiltiin ja taitaa olla jo pp12. Usko luomuplussaan on kovin vähäinen, mutta tulee silti piinapäiviä laskettua. Inssin jälkeen piinapäivät on todellista piinaa, mutta nyt on jotenkin " huoleton" olo. Joulukuun aiomme pitää taukoa ja alkuvuodesta suunnataan IVF:een. Mutta piinaillaan nyt vielä muutama päivä :-)
Rentouttavaa viikonloppua piinailijoille!
Heipat vaan kaikille!
Mitäpä inssiläisille kuuluu? Lueskelin äsken noita viestejä ja siellähän pitäisi olla mm. [b] sira_71 ja Siili74, [/b] joilla on jo pari viikkoa H-hetkestä. Toivottavasti saataisiin pian plussauutisia meidän inssiläisten joukkoon! Myös [b] päivänsäde77:lla [/b] alkaa olla piinis hyvässä vaiheessa, kohta sullakin kaksi viikkoa täynnä? Millon meinaatte testailla ja onko minkälaisia tuntemuksia?
Entäs [b] quiero3, [/b] millaiset fiilikset nyt kun sulla on viikko inssistä?
Itselläkin nyt viikko inssistä eli menossa pp7=kp21. Onneksi alkaa nämä inssikierrot mennä aika rutiininomaisesti, ei mitään kovaa jännittämistä jaksa pitää yllä. Toivo tietysti alkaa nousta loppukierrosta, vaikka kuinka yritän toppuutella. Meillähän siis kolmas kerta menossa...
Pikkuhiljaa on alkanut vähän nippailla sinne tänne alavatsaan, muuten on ollut ihan mukavat oltavat. Viime kierrossa ollut hurjan kova alavatsakipukohtaus (kuin synnytyssupistukset tms.) viikko inssistä johtui lääkärin mukaan todennäköisesti nesteestä, jota oli kerääntynyt munarakkulan sisälle poikkeuksellisen paljon ja pois vuotaessaan aiheutti sen kamalan kivun. Joten ei pitäisi olla mitään yhteyttä kiinnittymisyritykseen. Noita kipukohtauksen yllättämiä päätyy harva se päivä sairaalan ensiapuun! Selitinköhän mä tän jo aiemmassa viestissä? Anyway, nyt ei ainakaan tähän mennessä moisia kipuja ole tullut ja olen siitä hurjan tyytyväinen. Eikä niitä lääkärin mukaan mitenkään säännöllisesti ilmenekään. Ainoastaan valkovuoto on ollut inssin jälkeen melko paksua ja keltaista (sorry kuvaus) ja se on aika poikkeuksellista mulla tässä vaiheessa kiertoa. Nyt se on kuitenkin tainnut hävitä kuvioista ja tilanne normaali.
Minkäslaisia itsenäisyyspäivän suunnitelmia poppoolla on? Me mennään miehen kanssa tuttavien luokse lounaalle ja sieltä kotiin kynttilöitä ja pihatulia polttamaan illalla. Tenttiinkin pitäisi jaksaa lueskella, vielä pari koitosta edessä ennen joululoman alkua. Kyllä tekeekin 3 viikon loma gutaa!
Mutta nytkin pitäisi kaivaa kirja käteen, hohhoijakkaa... Joten enpä taida enempää jorista vaan päästän teidät muut areenalle. ;D
Tunnelmallista itsenäisyyspäivää!
Lilium
Olipas kiva lukea sun kuulumisia Lilium, kun mehän mennään ihan samoissa! Mulla taitaa olla tänään myös pp7, vai lasketaanko se niin, että inssi on pp0?
Mulla on ollut aivan järkyttävän kipeät rinnat jo viikon!!! Se alkoi heti inssipäivän iltana, eli oletettavasti heti ovulaation tapahduttua. Ainakin inssin ajoitus meni nappiin! :) Nyt vaan sitten mielenkiinnolla seurailen, että miten tää kehittyy, tuleeko kipeämmiksi vai loppuuko muutaman päivän sisällä... Niin on käynyt niissä muutamissa kierroissa viime vuoden aikana, jolloin oon sitten ilmeisesti ovuloinut luomusti.
Hassua, mulla alkoi myös eilen ihmeellinen nippailu alavatsassa, tai oikeastaan munasarjojen kohdalla, en oikein osaa paikantaa missä. Siellä vaan tuntuu jotain pientä kireyttä, tai sitten vain kuvittelen! Mistä kohtaa pitäisi nippailla, jos oikeasti olisi raskaana??? Ei vissiin ainakaan munasarjoista, koska sieltä mulla nippailee aina ovulaation aikoihin... Alaselässä on tuntunut myös vähän hormonisärkyä eilisillasta lähtien... Ja mullakin on tullut kumma kyllä valkkaria aika paljonkin, mutta ei se ole sellasta vetistä, mitä monet on kuvaillut raskausoireeksi, vaan aika paksua... (jep jep, kuullostaa kivalta). Joko hormonitasot vaan alkaa laskea ja kroppa valmistautuu tuleviin kuukautisiin tai sitten jotain on tapahtumassa.
En uskalla arvailla mitään, kun en haluaisi innostua liikaa, sitäpaitsi lääkäri lupasi vain 10% onnistumismahdollisuudet meille. Pettymys on suuri silti, jos ei taaskaan tule plussaa, joten yritän pehmentää pudotusta yrittämällä unohtaa tarkkailla jokaista mahdollista nipsausta. Onneksi on gradun viimeiset sivut tekeillä ennen joulua, niin pysyy ajatus edes hetkittäin pois vauvoista! :)
En aio testata ollenkaan. Vasta sitten, jos menkat on oikeasti myöhässä, vaikka tiukkaa se varmaan tekee, kun haluaisin tietää nyt HETI! :D
Mitkäs tunnelmat piinailijoilla on tällä hetkellä?
-Q-
Eipä tullut plussia täälläkään. Menkat alko sunnuntaina ja nyt kai pitäs alkaa taas syödä clomeja. Yritin eilen soittaa hoitajalle ultra aikaa, mut tulevat töihin vasta huomenna. Täytyy vaan toivoa, etteivät aloita joululomaa kovin aikaisin, ettei mene pillerit " hukkaan" . Se olis sitten kolmas inssi meille. Jos se ei tärppää, niin ens vuonna kai yritellään jotain muuta.
Ollaan tässä suunniteltu koiravauvan ottamista, niin jospa nuo ajatukset pysyis näistä asioista vähän irti ja auttais siltä kannalta asiaa.
Jaa kai tässä on lähdettävä tuonne työpaikalle ottamaan itsenäisyyspäivää vastaan.
Palaillaan astialle tuonnenpana.
Petymysten kautta voittoon!!! (hoppas)
Ei tarvinnut edes testata, menkat alkoi eilen. Meillähän ei tehtykään inssiä tähän kiertoon, koska ovis osui viikonloppuun. Usko luomuplussaan on heikko, enkä siksi ole kovin " järkyttynyt" menkoista, niin kuin aiemmissa inssikierroissa. Vaikka harmittaahan tietysti :-( Nyt pidetään seuraava kierto taukoa hoidoista.
Kaikille piinailijoille paljon tsemppiä! Negoille pahoittelut! Mukavaa joulun odotusta kaikille!
[color=green] Tosi harmillista, ettei teillä vielä tärpännyt. Näin joulun alla itse kukin toivoo tärppiä varmaan entistä enemmän!? Mutta parempaa onnea seuraavaan yritykseen, kyllä se plussa sieltä vielä pamahtaa!
Itsellä menossa nyt pp10/kp24 eikä olossa mitään ihmeempää mainitsemista. Tai noh, sellaista jänskää pistosta tai kiristyksen tunnetta on tuolla oikealla alavatsalla aina välillä, illasta tuntuu enemmän. Liekö vain keltarauhasen kipuilua kun munis irtosi oikealta puolelta? Todennäköisesti... Tuon lisäksi parina päivänä vihloi rintoja ihan ilman kosketustakin sillai " sisältä päin" , olisiko ollut pp7-8 tienoilla. Ja tämä on siis lääkkeetön kierto, joten siksi panin merkille. Mutta nyt ei kipuilua enää ole ja iltalämmöt ovat olleet vain 36.7-9 kun yleensä yli 37 loppukierrosta. Paleltanut kyllä on mutta sitä nyt tapahtuu aina loppukierrossa mun kohdalla. Se oli aika outoa kun pp 7 tai 8 lämmöt laskivat jopa niin alas kuin 36.3 ja palellus oli kamalaa. Kohta lämpö nousi kuitenkin 36.7:ään joten olisiko ollut vain mittausvirhe? Tai sitten, voisiko olla vaikkapa implantaatiodippi jolloin lämpö laskee hetkellisesti aika reippaasti? jooooo, saahan sitä toivoa!
Mites muuten [b] [color=red] päivänsäde77, [/b] [/color] onko meillä toivoa saada päivänsäteestä plussa-aallon alottaja tähän ketjuun? Huhuu, oletko kuulolla? Peukut täällä pystyssä plussaa sinulle toivoen!
[color=red] [b] Quiero3, [/color] [/b] mäkään en ajatellut testata ennen kuin siihen olisi ihan selvä syy. Mutta yritän nyt kuitenkin muistaa, että kohta kaksi vuotta yritystä takana eikä sitä selvää syytä vielä ole ilmaantunut. Mutta pakkohan sitä on pitää toivoa yllä, eikö vain? Muuten tässä kaikessa ei oo mitään mieltä... Nyt ainaski ei tehty inssiä liian aikaisin joten toivoa on siinä mielessä - jollei sitten oltu myöhässä. Eli JOS täti ei ryntää areenalle, niin testaan aikaisintaan viikon päästä torstaina, pp17 tai venytän jopa lauantaille, pp19. Mutta pikkupessimistinä joudun toteamaan, että ma-ti se tätsy kuitenkin kirmaa paikalle kun yleensä niin käy 15. päivä oviksesta. Jännät paikat edessä joka tapauksessa! Kiva kun voidaan quiero3 jännäillä yhdessä! Miten pitkä luteaalivaihe sulla muuten on ollut? Eli millon sulla pitäis menkat alkaa? Mutta nehän ei tällä kertaa kuitenkaan ala, eihän? ;D
Nyt on pakko raahautua tenttikirjan ääreen, maanantaina on tosi paha tentti edessä ja luvut aika aluillaan. Tiedän, ei oo montaa päivää enää ja sivuja varmaan 500 englanniksi... Taitaa huominen joululahjaostoskierroskin jäädä, olisi tarkoitus miehen kanssa arkena päästä kauppoihin ja välttää pahin ryysis. Mutta kyllä sitä varmaan muutamaksi tunniksi voi luvuista irtaantua, eiks jeh? ;D
Pirtsakkaa viikon jatkoa kaikille, kohta koittaa taas viikonloppua, jeeee! Tosin opiskelijalla hommat ei lopu viikonlopun alkuun vaan aina ne pyörivät mielessä...Mutta enää 2 viikkoa joululomaan!
Lilium
Heipparallaa!
Menina76 ja Siili74, ajattelinkin, että teillä kahdella voisi olla samoihin aikoihin mun kanssa seuraava inssi, kiva että hyppäsitte mukaan. ;)
Kylläpä viikko on mennyt todella nopeasti! Tuntuu että aina on perjantai... no ihan hieno juttu kyllä! Itsellä on ollut niin kova kiire opintohommissa ettei ihmekään kun päivät vilahtelevat ohi. Koneen ääressä tulee naputeltua tuntikausia, kiireisintä aikaa vielä viikko ja sitten on palautettava eräs iso kirjoitustyö.
Opiskelijalla ei oikein ole tuota vapaa-aikaa kun aina on mielessä nuo tekemättömät jutut, oli viikonloppu tai ei. Toista oli töissä ollessa, viikonloppu todella tuntui viikonlopulta! Mutta onhan se nytkin mukavaa aikaa tuo viikonloppu, mieskin on kotona. Tänä viikonloppuna ei olekaan sen ihmeempiä suunnitelmia kuin tuota kirjoitushommaa mutta viikon päästä olemmekin menossa hyvää ystäväperhettä moikkaamaan pariksi päivää vähän niin kuin pikkujoulumeiningillä. Glögiä, pipareita ja torttuja, nam! Muuten ei kyllä vielä ole kiire tuolla jouluhössötyksellä, tuntuu että liian aikaisin aloitetaan sen mainostaminen. Mutta kivoja ulkovaloja voisi nyt viikonloppuna viritellä pimeyttä valaisemaan.
Mitäs kivaa teillä on mielessä ennen kuin pääsette inssipuuhiin? Siili74:llä ei olekaan enää montaa päivää!
Näissä tunnelmissa kohti viikonloppua!
Lilium, kp 4/28-32