Risto Räppääjä ja viileä Venla - pitkästyykö aikuinen?!!
Ollaan menossa katsomaan ja mietin, että nukahdanko / turhaudunko / tylsistynkö itse siellä vai ovatko nuo Räppääjäleffat viihdyttäviä myös aikuiselle? Niinkuin monet animaatiot ovat (itse ihastunut mm. Ice age -leffoihin)...
Kommentit (8)
ja hauskahan tuo oli : ) ei todellakaan nukahda lapset , saatikka aikuiset : )
senukun meette ja anutitte yhdessä olosta leffassa : )
Eiköhän tuo ole ihan täysin makuasia. Minä viihdyn hyvin Risto Räppääjän parissa, kun taas Ice Age ei nappaa minua ollenkaan..
kovasti, en pitkästynyt. Se oli musta jopa parempi kuin edellinen polkupyörävaras. Eihän se nyt tietenkään aikuisille ole kohdistettu, mutta yllättävän hauska se musta oli - en pitkästynyt lainkaan.
uusin RR oli hillittömän hyvä, yhtä hyvä kuin ensinmmäinen RR. Ei todellakaan pitkästytty. SInne vaan!
mut kaikki jutut eivät oikein auenneet 3-v. ja 5-v. lapsille. Mustasukkaisuus on vähän vaikea käsite ehkä, samoin siinä Venlan käyttämät "coolit" sanat eivät hahmottuneet meidän muksuille. Tykkäsivät silti. Minusta Räppääjän lavastus ja puvustus on niin tarkkaan mietitty, että jo pelkästään värejä katselee mielellään.
Minä ainakin tykkään niistä, vaikka kirjat ovatkin parempia!
Ensinnäkin ne ei aliarvioi lasta ja musat on aivan loistavia. Meillä oltiin uusin katsomassa koko perheen voimin. Mutta mä en tykkää taaseen yhtään Ice age tyyppisistä jutuista tms Smurffeista, mua ne haukotuttaa. Eli voi olla että on maku asia.
äiti
Itse meinasin nukahtaa. Oli todella puuduttava leffa, lapsetkaan eivät pahemmin tykänneet (nuorimmainen nauroi tosin parille jutulle :)