Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te jaksatte lukea noita blogeja

Vierailija
16.03.2012 |

olenko jotenkin vinksahtanut, kun mua ei hiukkaakaan kiinnosta, mitä mama76 tai hippelihuu22 on ostanut ja mihin asentoon tällännyt lampunvarjostimensa, mitä hänen lapsensa on piirtänyt päiväkodissa tai monetko punaiset nilkkurit hän omistaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä niitä jaksa lukea, mutta ei kyllä muoti kiinnosta muutenkaan.

Käsityöblogeja luen mielelläni, ne kun kiinnostaa muutenkin. Ymmärrän siis hyvin, että muodista kiinnostuneita kiinnostaa muotiblogitkin. :)

Vierailija
2/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselen lähinnä kuvia, jos sellaisia on ja jos ovat hyviä. Kirjoituksia en yleensä jaksa lukea. Lyhyitä kyllä mutten mitään pitkiä tarinoita.

Mä katselen niitä blogeja lähinnä kuin naistenlehtiä ja samassa tarkoituksessa. Etsin ideoita omaan sisustukseen tai pukeutumiseen ja sitten luen blogeja, joissa on tuotekokeiluja tai muuta infoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n teksti oli niin värikästä ja nasevaa, että hänen blogiaan luultavasti lukisin. :D

Vierailija
4/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista lukisin, missä kerrottaisiin ryytymisestä työ- ja perhe-elämän paineessa ja puhuttaisiin asioista oikeilla nimillä eikä kiiltokuvien takana piilotellen. Parisuhde vetelisi viimeisiään ja vieraisiin tekisi mieli.

Lastenvaatteista sen verran, että ne korkeintaan napattaisiin kiireessä Prismasta lauantain kauppareissun yhteydessä viikon suorituspakkojumpan jälkeen.

Haluan vertaistukea omaan riittämättömyyteeni, en tuntea huonommuutta ja kuvitella, että kaikkien muiden elämä on hohdokasta ja itse olen vain joku poikkeus kaunis-pieni-elämä -tyyppisestä normista.

Vierailija
5/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue ap:n kuvailemia blogeja. Mulla on yksi muotiblogi, jota seuraan. Sisustusblogeja kyllä, mutta enemmän sellaisia kirpparipainotteisia. Mun suosikkeja on sarjisblogit.

Vierailija
6/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa myös käsityöblogit. En vain ole jotenkin tullut etsineeksi. Joitakin joskus katselen, mutta parhaat jää varmaan katsomatta. Voitko laittaa joitakin linkkejä omiin suosikkeihisi, kiitos :)

Enkä niitä jaksa lukea, mutta ei kyllä muoti kiinnosta muutenkaan.

Käsityöblogeja luen mielelläni, ne kun kiinnostaa muutenkin. Ymmärrän siis hyvin, että muodista kiinnostuneita kiinnostaa muotiblogitkin. :)

Vierailija
7/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan käsityöblogia jossa on muutakin. Saman tyyppisiä luen mielelläni ihan inspiraation vuoksi.

Lukulistalla on muitakin erilaisia blogeja politiikasta, uskontoon ja perheen asioista vaikka muotiin.

Niitä on vain kiva tutkailla ja saada kivoja vinkkejä itsellekkin välillä. Ja on kiva laittaa omia töitään muistiin. Mukavaa myös se, että niistä muutkin tykkää :)

Vierailija
8/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

who cares? Oikeasti ihan sääliksi käy miten vähillä eväillä bloggaillaan -mutta siihen kaikki pystyvät ja siltä se nyt sitten näyttääkin.

Vierailija
9/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenlehtiä en nykyisin luekaan, kun samat asiat on usein blogeissa esillä aiemmin.

katselen lähinnä kuvia, jos sellaisia on ja jos ovat hyviä. Kirjoituksia en yleensä jaksa lukea. Lyhyitä kyllä mutten mitään pitkiä tarinoita.

Mä katselen niitä blogeja lähinnä kuin naistenlehtiä ja samassa tarkoituksessa. Etsin ideoita omaan sisustukseen tai pukeutumiseen ja sitten luen blogeja, joissa on tuotekokeiluja tai muuta infoa.

Vierailija
10/10 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täsmälleen komppaan aloittajaa who cares? Oikeasti ihan sääliksi käy miten vähillä eväillä bloggaillaan -mutta siihen kaikki pystyvät ja siltä se nyt sitten näyttääkin.

Jos lukijoille riittää ne vähät eväät, niin eikös se sitten ole ihan riittävästi? En mä usko, että kukaan väkisin seuraa mitään blogia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän