Burnoutin oireet?
Väsymys, jaksamattomuus, ajatusten tahmeus, hitaus, aika kuluu nopeasti, päivät seuraavat toisiaan, tunteiden latistuminen?
Kommentit (6)
pienikin asia tuntuu mahdottomalta. Haluis vaan jäädä sänkyyn, enkä nousta sieltä ollenkaan! Nyttenkin pitäisi tehdä töitä. Röhnötän työpaikan sohvalla ja katon tuota työmäärää mitä pitäisi tehdä, ahdistus on valtava.
Eilen taas nukahdin työpaikalle paperihommia tehdessä. LUOJAN KIITOS ketään ei ollut paikalle tai tullut.
muistihäiriöt, keskittymisvaikeudet, sydämentykytys, unettomuus, hermostuneisuus, henkinen turtumus, harhaisuus, aikaansaamattomuus, vaikeus tarttua toimeen, itkuisuus...
ja lisäksi vielä tuntui et ois kaulahuivi kaulassa ja oikeen kireellä muutenkin oli hankala hengittää tuntui ettei saa vedettyä keuhkoja täyteen ilmaa, huimaus, aivan kaamee väsymys kellon ympäri eikä nukkuminen auta, yöheräilyt klo 03-05 välillä yms...
Mulle tuli kauheesti ihan fyysisiä oireita, kipuja siellä täällä ja päänsärkyä yms...
sama asia? Miten erottaa? Voisiko joku asiaa tunteva valaista asiaa?
kaikki, masennus, burnout, ahdistuneisuushäiriö yms...
Mä kun kävin terapiassa niin siellä lääkäri sanoi että ne rajat on niin häilyviä ettei jokaisen kohdalla voi sanoa varmaksi mistä on kyse.
Mulle ihan tavis lääkäri antoi saikkua 2 viikkoa perusteella masennus, mielenterveystoimiston lääkäri taas sanoi ettei ole varsinainen masennus vaan ennemmiknin ahdistuneisuushäiriö, ehkä sitä sitten masentunut ei saa aikaiseksi mitään ja tyyliin vaan nukkuu ja nukkuu ja nukkuu...
Mä kuitenkin suoriuduin kaikesta ja pystyin toimimaan mutta ahdisti koko ajan ja en pystynyt menemään esim kauppaan tai puhumaan ihmisten kanssa tms...
T:3
kaikki, masennus, burnout, ahdistuneisuushäiriö yms...
Mä kun kävin terapiassa niin siellä lääkäri sanoi että ne rajat on niin häilyviä ettei jokaisen kohdalla voi sanoa varmaksi mistä on kyse.
Mulle ihan tavis lääkäri antoi saikkua 2 viikkoa perusteella masennus, mielenterveystoimiston lääkäri taas sanoi ettei ole varsinainen masennus vaan ennemmiknin ahdistuneisuushäiriö, ehkä sitä sitten masentunut ei saa aikaiseksi mitään ja tyyliin vaan nukkuu ja nukkuu ja nukkuu...
Mä kuitenkin suoriuduin kaikesta ja pystyin toimimaan mutta ahdisti koko ajan ja en pystynyt menemään esim kauppaan tai puhumaan ihmisten kanssa tms...
T:3
Siis T:4
muistihäiriöt, keskittymisvaikeudet, sydämentykytys, unettomuus, hermostuneisuus, henkinen turtumus, harhaisuus, aikaansaamattomuus, vaikeus tarttua toimeen, itkuisuus...