"Läskin huolii vain toinen läski"
Joskus törmäsin tuollaiseen väittämään jollakin toisella sivustolla. Mitä mieltä te olette? Onko näin? =))
Mielestäni tuollainen väittämä on täysin väärä, sillä itse en ole mikään pieni tyttö, mutta silti ovat kaikki miehet joita olen tapaillut, olleet normaali painoisia, hoikkia tai jopa urheilijoita..
Kommentit (11)
Ja mieheni on hoikka / normaali =)
tämäkin, lihava (ei siis vaan naisellisen muodokas vaan oikeesti läski) vaalea nainen + tumma mies. näitä näkee paljon.
Joskus pyöreä, joskus tosi lihava. Koskaan mulla ei ole ollut ylipainoista miestä.
minäkin läski, mieheni tosi hyvä kroppa :P
no noin fyysist kanssakäymist ajatellen olisi tosi vaikea jos molemmat ovat läskejä, tai miten käytännös ihmiset ovat mieltä? Eikö halaamiset yms kävisi hankalaksi?
kaveri on reilusti ylipainoinen, miehensä erittäin laiha. Kaikki miehensä entiset tyttöystävät on olleet reilusti ylipainoisia.
Ei pidä paikkaansa. Osa miehistä pitää suurikokoisista naisista (vaikka olisivat itse normaalikokoisia/hoikkia).
toisin päin, minä olen hoikka ja mies ei. En tajua, miten lihavuus/laihuus vaikuttaa parinvalintaan. Tilannehan voi muuttuakin liiton aikana, joten ei kannata antaa sen vaikuttaa liikaa.
ja itse en puhu mistään pienstä ylipainosta vaan vähintään 50 kilosta.