Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kolmen ja puolen vuoden ikäero ihanteellinen pojalle ja tytölle.

Vierailija
16.03.2012 |

Tuleeko tytöstä liian poikamainen ja leikkii vain poikien kanssa ja autoilla kun on isoveli,ehkä liian varhain aloitettu seksielämä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä. Mä olen aina ollut mun veljen kanssa napit vastakkain. Pentuina melkein tapettiin toisemme moneen kertaan. Nykyään tullaan toimeen kun ei asuta saman katon alla, mutta ei me mitenkään läheisiä olla. Se on mun broidi, mutta ihan vitun ärsyttävä edelleen.

Vierailija
2/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihanteellsen" ikäeron etsiminen! Sellaista ei ole! Ja jos tiedät jo lasten sukupuolet, niin ikäerohan on jo lyöty lukkoon. Se on yksilöllistä!

Mun lapsilla 2v ikäeroa, tyttö ja poika. Ovat kuin paita ja peppu, MUTTA se johtuu siitä, että ovat molemmat ihan huipputyyppejä, maailman parhaita lapsia ja sattuvat olemaan toistensa parhaat kaverit. Ainakin vielä. Se ei johdu siitä täydellisestä ikäerosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli vallan loistava siihen asti, kun esikoinen tuli teini-ikään, sit ei sisaruussuhde ollut kuin rasite isommalle ja pettymys pienemmälle.

Vierailija
4/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todellisuudenhan näkee vain kokeilemalla, yksilöllisiä juttuja ovat nämä.

Vierailija
5/6 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljillä ei pääsääntöisesti (poikkeuksia toki on) ole samanlaista hoivaviettiä kuin isosiskoilla.

Mulle isoveli oli pelkkä kamala kiusaaja ja jokaisen päivän painajainen.

Aikuisina ollaan asiallisissa väleissä mutta ei läheisiä.

Vierailija
6/6 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2012 klo 11:53"]

Isoveljillä ei pääsääntöisesti (poikkeuksia toki on) ole samanlaista hoivaviettiä kuin isosiskoilla.

[/quote]

Minulla ei ole mitään hoivaviettiä, vaikka olen isosisko.