Yksin lähteminen ahdistaa!
Meil on 7kk vanha lapsi ja joka kuukausi mies tahtoo,et lähden kerran tai kaks kavereitteni kanssa iltaa istumaan,mikä tietty on nätisti ajateltu,mut mä en haluais lähteä :((((!!! Mies sanoo että tahtoo lapsen kanssa omaa aikaa ja että mä tapaan ihmisiä... Tiiän et pitää tavata ystäviä ja sillain,kun asutaan niin kaukana et ne ei pääse koskaan kylään,mut silti... Äh,toivottvasti joku ymmärtää :(((((
Kommentit (5)
siis just se on se ongelma et tiiän,että isäll on oikeus olla lapsen kanssa,mut haluisin voida lähtee niin et mua ei ahdistais se ero lapsesta :((((
Mene vaikka lenkille tms. sillä aikaa isä saa olla lapsen kanssa kahden. Teet tätä useasti niin isälläkin on sitten useammin aikaa.
kerralla. ja kyllä sinä sen ahdistuksen kestät, jos tiedät, että lapsi on turvallisissa käsissä. Olet onnellisessa asemassa kun sinulla tuollainen mies, käytä tilaisuutesi hyväksi ja lähde ystäviesi kanssa jonnekin.!!
MUTTA ANNA ISÄLLESÄKIN MAHDOLLISUUS HOITAA LASTA JA OLLA KAKSIN HÄNEN KANSSAAN.!
Lähde vaikka yksikseen leffaan, kahville, jumppaan, kaupungille, hierojalle, äitisi luo. Tai sitten sovitte, että sinä rentoudut yksin kotona ja mies käy jossain vauvan kanssa. Uskoisin, että hyvää tekee, vaikka lähteminen alkuun tuntuisikin vaikealta.
Mulla se ongelma, että kun vapaahetki koittaa yllättäen, en sillä hetkellä keksi tekemistä. Mutta sitten on ihan ennakkoon suunniteltuja menoja. Olen käynyt konsertissa, kaverin valmistujaisissa, leffassa, hierojalla, kylpylässä (mies vauvan kanssa hotellihuoneessa).
Sä omit lasta isältään ja se on huonmo juttu.