Onko ok 12-vuotiaiden lähteä keskenään ikärajattomalle keikalle,
joka pidetään Helsingin keskustassa viikonloppuna? Vanhemmat hakisivat ovelta kello 23. Päästääkö vaiko eikö?
Kommentit (10)
jos ja kun keikka on ikärajaton, siellä on aikuisia vahtimassa. Mutta tuo, että vanhemmat hakevat ovelta on EHDOTON ehto. Takaisinpäin ei enää tuohon aikaa voi itsekseen tulla.
vasta yläkouluiässä. En 12-vuotiasta.
Kaksi fiksua kuudesluokkalaista poikaa kyseessä. Annoin jo luvan mutta alkoi hirvittämään, voisikohan vielä perua... :O
ap
minusta ovat liian nuoria ja klo 23 on ihan liian myöhään.
on vähän epämääräinen paikka. En minäkään pienikokoisena ja nuorena naisena liiku siellä mielelläni viikonloppuiltaisin. Mutta jos ovelta haetaan, ei kai siinä voi mitään sattua, ja ikärajattomilla keikoilla on aikuisia valvomassa. Ja jos kyseessä on tosiaan kaksi poikaa, niin en osaisi huolestua samalla lailla kuin tyttöjen kanssa.
Kaksi fiksua kuudesluokkalaista poikaa kyseessä. Annoin jo luvan mutta alkoi hirvittämään, voisikohan vielä perua... :O
ap
Hartwall-areenalla oli joku konsertti joskus ja mun tyttö oli ton ikäinen. Mentiin sinne yhdesssä tytön kaverin kanssa. Toisaalta taas enhän mä kuitenkaan ollut siellä edessä bändejä katselemassa tyttöjen kanssa. Kävin kahvilla ja haahuilin siellä sun täällä. Kai ne olisi pärjänneet siellä niinkin että olisin vaan hakenut? Mutta mä halusin olla kuitenkin siinä huudeilla ihan varmuuden vuoksi.
kun kyseessä on fiksut lapset ja tila on valvottu. Mutta ilman muuta lapset on haettava tapahtuman päätytyä paikalta.
jos tosiaan kyseessä eka kerta. seuraava samanlainen päätös olisi sitten helpompi tehdä kun tietää mikä ko. paikassa on meno.
12-v tyttö meni ystävänsä kanssa 12-17v tarkoitetulle valvotulle keikalle.
tytöt olivat aika edessä, joku isompi poika/mies oli tullut tyttöjen taakse ja alkanut silittämään tyttäreni ystävän hiuksia. aikansa silitettyään oli alkanut hiplata käsivartta.
onneksi tytöt olivat päässeet työntymään ihan eturiviin vaksien silmien alle. hyi hitto.
mutta tuohon aikaan ja Helsingin keskustaan en päästäisi. Kantsii muistaa, että jos nyt lasket et voi oikein hyvällä syyllä olla seuravaankaan päästämättä ja menovaatimukset vain lisääntyvät.