Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan niin "ilolla" kun pitää alkaa sopimaan miehen lapsen

Vierailija
07.03.2012 |

olosta meillä kesällä. Huoh, se taas sitä samaa kitinää ja napinaa sekä oletusta siitä, että miehen exä on se, joka sanelee kaiken.

Tänä vuonna häntä odottaa yllätys; ei nimittäin sanele!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
2/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kylmästi ilmoitusasiana. Emme anna periksi millin vertaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille? Eikö ne pitäisi yhdessä sopia?

Vierailija
5/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperheet on perseestä. Tämän takia en ota miestä ennenku lapset muuttaa kotoa pois. En ikinä halua lapsiani tuohon touhuun mukaan.

Vierailija
6/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän meitäkin odottaa kesällä... Varmaan yrittää delegoida lapset koko kesäksi tänne ja itse nostelee sillä välin ilolla kotihoidontukia. Mitään ymmärrystä ei tietenkään ole sille, ettei miehellä työttömänä ole yksinkertaisesti varaa pitää lapsia täällä viikkokausia kun kaikki tuet menevät äidille joka on siis yksinhuoltaja. Rasittavaa.

Viimeisinkin tapaaminen meni ihan penkin alle, kun lasten hakemista saatiin odotella ja odotella. Äiti kun ei koskaan "ehdi" tehdä mitään, vaikka on tosiaan kotiäiti. Aikataulut tietty on tiedossa jo ties kuinka kauan etukäteen mutta ei, ei vaan ehdi kun syy x ja y. Argh!

Vierailija
7/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntää exän kanssa. Nyt on tasapuolisuuden vuoksi hänen aikansa joustaa meille. Ehkä tämän jälkeen lomista todellakin voidaan sopia YHDESSÄ.

ap

Vierailija
8/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvitse tapella ja silloin asiat on paperilla ja niistä hankalampi tapella.

Vierailija
9/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvitse tapella ja silloin asiat on paperilla ja niistä hankalampi tapella.

Meillä on oikeuden päätös tapaamisista ja lomista, ja silti mies niistä kiukuttelee jatkuvasti. Saisi olla muuttamassa sitä ja tätä ja tuota aina hänen mielensä mukaan. Mitään en suostu enää muuttamaan, mennään millintarkasti päätöksen mukaan.

Vierailija
11/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tapaamissopimuksessa sovittu että vuorokesinä kumpikin saa valita loma-ajan ensin. Yksinkertaista ja reilua. Ja ihan sama mitä exän nyxä on tuosta mieltä. Sopimus lastenvalvojalla vahvistettu.

Vierailija
12/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lähivanhempi pitää lapset juuri silloin kun ne on siihen laitettu ja jos etä ei omana ajankohtanaan halua, se on hänen tappionsa.

Ja ei niitä vuosiksi eteenpöin tarvitse sopia, jois näin alustavasti sen tulevan kesän sopii.

Vierailija
13/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sopia periaatteet millä loma-ajat valitaan.

Vierailija
14/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntee ainoastaan käsitteen minä sanon ja minä päätän.

Se peli on nyt loppu. Hän saa luvan oppia siihen, että hänen sanelunsa mukaan ei mennä.

ap

Vierailija
15/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntee ainoastaan käsitteen minä sanon ja minä päätän.

Se peli on nyt loppu. Hän saa luvan oppia siihen, että hänen sanelunsa mukaan ei mennä.

ap

Jos teillä ei ole minkäänlaista sopimusta asiasta, niin siinähän menette juuri niin kuin ex sanelee. Ei teillä ole mitään muita keinoja. Näin niin kuin aikuisten oikeasti.

Oikeuteen tai lastenvalvojalle sopimaan, miten kesälomista sovitaan. Siinä ei auta pelkästään nyxän kiukuttelu.

Vierailija
16/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariksi kuukaudeksi kerrallaan. Mentiin oikeuteen. Nyt on tapaamiset sovittu mutta ikävä kyllä tuo kesäloman ajankohtaan eipäs tullutkaan oikeudesta ohjeistusta, joten exä on sitä mieltä, että lähivanhempana hän päättää. Noh, ei olla jaksettu tapella siitä ja pyritty sovittamaan sitten omat suunnitelmat hänen saneluihinsa.

Nyt sitten on tehty suunnitelmat ja ne menevät exälle ilmoitusluontoisina asioina.

Ja voin sanoa, että ko ihmisen kanssa ei tuota kesäloman sopimistapaa saa sovittu mitenkään ja yhden lauseen takia ei kannata lähteä käräjöimään; on sen verran kallista lystiä.

ap

Vierailija
17/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista nolointa tuossa on se, että jos ne teidän suunnitelmat eivät sovikaan exälle niin hän siinä lähivanhempana vetää pitemmän korren, jos kerran lomatapaamisista ei ole erikseen sovittu.

Ja tuolla asenteella tuskin saatte sovittuakaan mitään, lasten asioden hoitamiseen ei oikein sovellu hiekkalaatikkoasenne "toi otti eilen mun lelun, nyt mä otan sen lelun niin sitte se oppii".

Mitäpä jos ihan lastenvalvojan luona täydentäisitte sopimusta lomien osalta..

Vierailija
18/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi ottaa pienten lasten tai isompienkaan lasten isää tai äitiä puolisokseen. Ne pitäisi pikimmiten toimittaa sinne missä lapset on tehty ja missä niiden koti on! Opetelkoot elämään valintojensa kanssa ja piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän