mies
mies suuttui minulle aamulla töihin lähtiessään (hänellä oli avaimet hukassa)
syytti minua avainten hukkaamisesta yms.
en ole edes koskenut hänen avaimiinsa, lopulta avaimet löytyivätkin; hänen toisten housujensa taskusta!!!
ei pienintäkään pahoittelun sanaa, anteeksi pyyntöä tai mitään...
lähti vaan v**^^ näköisenä ja jupisi jotain...
paiskasi vielä oven lujaa kiinni (mielen osoituksellisesti)
siis mitä, en nyt tuossa tajunnut, otin miehen haukut vastaan ja rupesin etsimään miehen kanssa avaimia.
avaimet löytyivät mieheltä itseltään ei minulta..
miksi mies silti hermosi minulle?
en ymmärrä!!
lapsetkin kysyivät isältään miksi isä on noin vihainen, isä sanoi, että äitinne on hukannut MINUN AVAIMET!!!
todellakin nyt huvittaisi hukata tuon avaimet!!!
Kommentit (5)
harrasti tota kun tarvi riidan aiheen että pääsee esim 'hyvällä syyllä' baarin tms...
meillä mies aina valittaa, että mä jätän tavarat ympäriinsä, mutta todellisuudessa hän ei itse saa edes omia ruokailu välineitä kerättyä pöydästä.
ruokaakin odottaa pöytään aina, jos joskus olen unohtanut antaa hänelle haarukan ei syö ennen kuin olen antanut puuttuvan välineen (ei edes itse vaivaudu ottamaan haarukkaa)
mikä noita miehiä oikeen vaivaa?
hänellä on työ ja minä olen lasten kanssa kotona, pyöritän täysin arkeamme(koskaan minulla ei ole omaa aikaa, ei harrastuksia, ei mitään muuta kun arjen pyöritystä..)
miehellä saa olla harrastuksia, kun hän on töissä minä VAAN kotona äitiysvapaalla... :( :(
mies tekee vaan töitä, minä olen vaan kotona! :(
hoidan silti meidän 5 lastamme, laitan ruoat, siivoan, pesen pyykit..maksan laskut..yms yms
Minä olen just samanlainen, en tiedä, mutta mulla tulee joku ihme raivo päälle kun joku on hukassa. Mutta pyydän kyllä anteeksi sitten jos olen itse "syyllinen". Mua ahdistaa aivan suunnattomasti varsinkin jos on kiire ja joku tavara on hukassa. Älä ota henkilökohtaisesti, mies olisi kyllä voinut vaikka myöhemmin pyytää anteeksi.
siltä, että miestäsi rassasi joku asia pahasti ja käyttäytyi siksi noin typerästi. Kyllähän hänkin sen on tajunnut, ettet sinä ole niitä avaimia hukannut, mutta sai tuosta etsimänsä syyn suuttua sinulle.
Onko teillä paljonkin tuollaista vai oliko tämän ainutkertainen kokemus? Puhukaa asiasta, jotta saat selville, onko suhteessanne jotain korjattavaa, vai halusiko mies vain purkaa pahaa oloaan sinuun. Joka tapauksessa tuollainen on typerää toimintaa ja miehen olisi syytä pyytä anteeksi. Tämänkin voit hänelle suoraan sanoa.
Mikä vaan on hukassa, väärässä paikassa tai ei löydy heti, mikä vaan menee rikki tms niin syy on mun. Ja huuto kova, eikä koskaan pahoittelun sanaa. TOssa harmittaa se että AINA mä silti autan etsimisessä, AINA mä yritän puolustautua (vaikkei siitä ole apua) ja AIN mä pahoitan mieleni siitä huutamisesta...