Lue keskustelun säännöt.
Olin toisen miehen kanssa tänään neljä tuntia, ajeltiin ja käytiin kahvilla ja
15.03.2012 |
juteltiin paljon. Pari pientä pusuakin. Kivaa! :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ajelemassa toisen muijan? olisiko ok?