Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aviomieheni ostaa minulta seksiä ja minä myyn

Vierailija
15.03.2012 |

eikö kellään muulla ole tätä järjestelmää

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu. kyllä mäkin "myyn" miehelleni. Saan sit joskus mieheltä jotain kivaa. Esim korun tai kengät tai paremman auton käyttööni.

Vierailija
2/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään muulla ole tätä järjestelmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet maksavat seksistä aina jossain muodossa.

Vierailija
4/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus meilla on huutokauppa myös. minä huudan ja mies tinkii.

Vierailija
5/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla moista itsestäänselvyyttä. Mä tosiaan vaikka maksaisin miehelleni jos sillä saisin seksiä.

Vierailija
6/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on miestäni isompi liksa ja seksiä joka toinen päivä?

Vierailija
7/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on hinnasto käytössä. Mies voi ensin tarkistaa mikä on tilanne lompakossa ja sitten päättää että mitäs ottais. Aina ei rahat riitä niin sitten on ilman!

Vierailija
8/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika sairas.

Vierailija
9/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluavat siitä maksun. Palveluksen, ruokaa, laskujen hoitamista, siivousta, shoppailua, koruja, avioliiton, baarikierroksen yms. yms. Eikä siinä mitään, näinhän se on aina mennyt.

Vierailija
10/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeria miehiä. Kylläpä alkoi panettaa...

...NOT!

Vierailija
11/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto halpa

kun päätös yhteinen on

kuten peittokin.

Vierailija
12/16 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolta parisuhteesta jotta vaimo antaa ilmaiseksi. Johonkin se sinuun on oletettavasti joskus rakastunut. Halpamaista syyllistää toinen sänkyyn sillä että tekee jotain "kilttiä".

Vierailija
13/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolta parisuhteesta jotta vaimo antaa ilmaiseksi. Johonkin se sinuun on oletettavasti joskus rakastunut. Halpamaista syyllistää toinen sänkyyn sillä että tekee jotain "kilttiä".

Oishan se opitimitilanne jos seksiä olis vaan kun se on kivaa ja haluaa nauttia rakkaansa kanssa.

Parisuhteista tulee kuitenkin kamalia vallankäyttökiemuroita. Eläinkunnassa kuitenkaan ei ole tavatonta että seksi on vastikkeellista. Siis etenkin kädelliset jakaa ruoka-annoksestaan vasta kun on saanut seksiä. Ja onhan se maailman vanhin ammatti kuitenkin, eikä ole mielestäni mitenkään ihmeellistä käyttäytymistä. Naaraalla on sitä mitä koiraat haluaa ja naaras tietää että saa haluamansa hyödykkeet helpoiten sillä tavalla.

Aivokemiatasolla himo ja ihastus, se aito halu muuttuu sitten leimautumiseksi ja arkiseksi yhdessä asumiseksi. Nykymaailmassa vielä yhteiset lainat ja muut sitoo ihmisiä yhteen. Ihminen vaan ei ole kehittyny haluamaan seksiä saman ihmisen kanssa.kovin pitkään.

Siks toi on mun mielestä loistava järjestely kuitenkin. Miehen ei tarvi alistua kerjäämään toosaa ja naisen ei tarvi mennä töihin jos ei halua. Naisen ei tarvitse miettiä että haluisko seksiä ja olisko sillä fiiliksellä, oisko mies tehnyt jotain sellaista että oikeesti ansaitsisi namia.

Aika simppeli juttu jos vaikka saa suikkarista 200, panosta 400, peppujutuista vaikka tonnin, kimppakivastakin jotain ekstraa. Nainen tulee siis sillä toimeen, mies on tyydytetty eikä tarvi mennä henkilökohtaisuuksiin. Toosaan joko on varaa tai ei ole. Ja nainen saa päättää itse miten käyttää aikansa ja kehonsa.

Vierailija
14/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee :)

Vierailija
15/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoilla on

monopoli kielletty

vapaa kilpailu.

Vierailija
16/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastaanottanut rahaa, mutta todellakin miehet on valmiita maksamaan. Useimmiten pyydän palvelusta arkista sellaista suihinoton vastineeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan