Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin raskaaksi vakituisen työsuhteen ensimmäisenä työpäivänä

Vierailija
25.02.2012 |

Ovulaatio sattui siis samalle päivälle ja nyt olen raskaana. Mielestäni aika hauska yhteensattuma.

Kysyttävää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en itse palkkaisi nuorta naista firmaan...

Vierailija
2/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria naisia. Äitiyslomasta kertyy työnantajalle keskimäärin 30 000 euron ylimääräiset kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:llä vakkarityö niin eipä siinä enää koeaikaa ole.

Kyllä vakkarityössä (eli oikeammin toistaiseksi voimassaolevassa työsuhteessa) käytetään ihan yhtä lailla koeaikaa työsuhteen alussa kuin määräaikaisissakin. Ja laillistakin se on (4 kk maksimi määrä, määräaikaisissa korkeintaan tuo 4 kk tai 8 kk lyhyemmissä työsuhteissa max puolet työsuhteen kestosta).

Vierailija
4/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli nimittäin vahinko, kondomi rikkoutui. Päätimme kuitenkin miehen kanssa pitää lapsen (olemme aviossa).

Erittäin mielenkiintoista huomata, että ilmeisesti monet täällä olettavat, että

A) raskaus oli tahallinen ja

B) yritys alkoi juuri tästä kierrosta eikä esim. aiemmin.

AP

Vierailija
5/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria naisia. Äitiyslomasta kertyy työnantajalle keskimäärin 30 000 euron ylimääräiset kulut.

Osalla kun on lapset jo 25v.tehtynä..

Vierailija
6/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:llä vakkarityö niin eipä siinä enää koeaikaa ole.

Kyllä vakkarityössä (eli oikeammin toistaiseksi voimassaolevassa työsuhteessa) käytetään ihan yhtä lailla koeaikaa työsuhteen alussa kuin määräaikaisissakin. Ja laillistakin se on (4 kk maksimi määrä, määräaikaisissa korkeintaan tuo 4 kk tai 8 kk lyhyemmissä työsuhteissa max puolet työsuhteen kestosta).

niin kauan kun lusii koeaikaa niin pomo voi koska tahansa heittää pihalle ilman syitä tai mitään turvaa eli se vakituisuudesta. Vasta kun koeaika ohi niin edut alkaa. Ap:n tapaukseen eli provoon en viitsi ottaa kantaa.

Vierailija
7/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät lakkaa lisääntymästä, mutta naisten urakehitys junnaa paikallaan, koska työnantajat tuijottavat omaa napaansa.

Vierailija
8/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio sattui siis samalle päivälle ja nyt olen raskaana. Mielestäni aika hauska yhteensattuma.

Kysyttävää?

Raskaaksi pitää laittautua heti kun on saanut vakipaikan. Töissä ehtii käydä myöhemminkin.

Vierailija
9/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tiettynä päivänä tärppääminen vielä kerro mitään helppoudesta.

Vierailija
10/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeaikani oli 2 kk ja se on jo ohi.

Vierailija
11/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyynisyyden sana minultakin, että älä kerro raskaudesta töissä ennen kuin koeaika on päättynyt.

Onnea vakipaikasta ja raskautumisesta!

Vierailija
12/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä siinä enää koeaikaa ole.

Vierailija
13/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun ap on raskaana. Jos hänet irtisanotaan koeajalla, syyksi katsotaan automaattisesti raskaus ja ap saa kovat korvaukset, luultavasti parin vuoden oletetun palkan. Ap:n taas ei tarvitse kertoa työnantajalle raskaudesta yhtään mitään ennenkuin 2 kk ennen äitiysloman alkua jolloin koeaika on turvallisesti jo ohi ja ap istuu vakityössä kuin tatti.

Harmittaako, nelonen?

Vierailija
14/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vakinaistamista olin määräaikaisena puolitoista vuotta.

Vierailija
15/15 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittelin, kun esimies teki nin paljon mokia työsopimustani kirjoittaessaan, meinasin myöhästyä neuvolasta, hammasta purren kestin tämän tv nelonen

joka on vain skeptinen, onnea ap:lle raskaudesta

nyt kun ap on raskaana. Jos hänet irtisanotaan koeajalla, syyksi katsotaan automaattisesti raskaus ja ap saa kovat korvaukset, luultavasti parin vuoden oletetun palkan. Ap:n taas ei tarvitse kertoa työnantajalle raskaudesta yhtään mitään ennenkuin 2 kk ennen äitiysloman alkua jolloin koeaika on turvallisesti jo ohi ja ap istuu vakityössä kuin tatti.

Harmittaako, nelonen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme