Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö avoimeen parisuhteeseen?

Vierailija
15.03.2012 |

Jossa siis todellakin kaikki olisi sallittua mutta yhdessä pyöritettäisiin perhettä ja arkea ja oltaisiin ihan tyytyväisiä myös sänkyhommissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhdistän seksin ja rakkauden.

Vierailija
2/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta, mutta se ei käynyt. Joten nyt mulla on vapaa suhde ja mies luulee mun olevan uskollinen, joten luulen pystyväni kevyesti. Riippuu vähän tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta, mutta se ei käynyt. Joten nyt mulla on vapaa suhde ja mies luulee mun olevan uskollinen, joten luulen pystyväni kevyesti. Riippuu vähän tyypistä.

Oleellinen pointti olis ehkä enemmänkin siinä että sama sääntö koskee molempia :D Mutta mikäpäs tuossa ;)

ap

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehdottoman yksiavioinen ihminen, en pystyisi tollaiseen.

En tuomitsekaan, jos on kaksi sellaista ihmistä yhdessä jotka kumpikin pystyvät harrastamaan seksiä, ja käsittelemään myös päänsä sisällä seksisuhteita niin, etteivät sekoita siihen mitenkään tunneasioita.

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa raskaana hormooni huuruissani ehdottanut miehelleni, että saa käydä vieraissa halutessaan. Kunhan ei mulle kerro. (ei raskaana haluttanut yhtään seksi) Mutta pakko myöntää, että mieheni jakaminen olisi kyllä vaikeaa. En usko että voisin mustasukkaisuudeltani häntä jakaa, tulisin hulluksi jos tiet'isin hänen panevan muita. Enkä usko, että mieskään olisi ajatuksesta kovin innoissaan...että minä panisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi