Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Puhelinmyyjä" vastaa kysymyksiin

Vierailija
09.06.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko työ turhauttavaa? Lyödäänkö sinulle siis luuria korvaan? Entäpalkkaus, onko hyvä? Millä koulutuksella/työkokemuksella pääsit hommaan? Kiitos jos vastaat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, minkä ihmeen takia puhelinmyyjä soittaa 10 kertaa tunnin aikana aamulla, jos illalla on yhdeksän aikaan sanottu, että ei tarvitse enää soitella? EN osta mitään. Sen 10 soiton jälkeen avasin puhelimen ja laitoin sen saman tien kiinni... eipä soittanut enää sen jälkeen. Ja mikä on puhelinmyyjien työaika, mihin asti illalla soitellaan koteihin?

Vierailija
4/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on välillä turhauttavaa, mutta toisaalta myös kannustavaa. Luuria ei kamalasti lyödä korvaan, mutta usein sanotaan jo alussa, ettei haluta mitään ostaa.

Palkkaus on hyvä. 23% myydyistä paketeista, joiden hinta on 200-600.

Eli kahdella 400€ paketilla/ päivä tienaa kuukaudessa noin 3700, ja niitä yleensä myy päivässä sellaisen 2-5. Huippumyyjät tietysti saattaa tehdä 15 kauppaa päivässä, mutta niitä on aika vähässä. Töihin pääsin ihan peruskoulupohjalla, ja kahden päivän koulutus oli. Tykokemusta ei ennestään yhtään.

ap

Vierailija
5/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinpyyät eivät tiedä muiden puhelinmyyjien puheluista, eli eivät tiedä onko sinulle soitettu jo, eivätkä yöskään tiedä, oletko kieltänyt puhelut.

Kaverini on lehtimyyjänä, ja vuorot on 9-15, ja 15-21. Eli kello 21 asti voi soitella. Suurin osa myyjistä on iltavuorossa, koska päivällä potenttialiset asiakkaat ovat töissä.

ap

Vierailija
6/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ajatellut hakea vastaavaan työhön, kun muuta en saa. Kiinnostaisi kovasti tietää illä firmalla olet töissä, kehtaisitko kertoa? Tuo palkkaushan on todella hyvä ja olen ajatellut että olisin hyvä vastaavassa työssä, supliikki-immeisiä kun olen :)

terv 4

Vierailija
7/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis yrityshakupalvelussa, yrityksen nimeä en viitsi kertoa ettei tule ongelmia (salassapitosopimus, jota tämä keskustelu luultavasti rikoisi jos yrityksen nimen mainitsisin)

ap

Vierailija
8/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko esimerkiksi tasan kello kahdeksasta tasan kello kuuteentoista?

Vierailija
9/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä yrityksessä missä minä olen on työaika periaatteessa klo 8.30- 16, mutta itse työaika alkaa vasta yhdeksän jälkeen, ja lähteä saa periaatteessa siten kun haluaa, kunhan on myynyt tarpeeksi hyvin. Vittuuntuneena ei myöskän tarvitse tulla töihin, kun myynti ei kuitenkaan luista sillon:) Mutta siis periaatteessa työaika on hyvin liukuva, koska palkka kuitenkin riippuu siitä miten myyt, ja tietysti myyn sitä vähemmän, mitä vähemmän aikaa olet töissä.

ap

Vierailija
10/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan johonkin B2B myyntiin, eikä lehtimyyntiin.. Kuulostaa ihan kivalta.

Vierailija
11/11 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lehtimyynnissä on huonompi palkka, ja se on paljon vaikeempaa myydä mummoille Annaa, kun yrittajille näkyvyyttä, jolla on niille oikeesti hyötyä.

ap