Missä menee hyvän käsilaukun hinnan kipuraja sulla - gallup!!!
Kaikki mukaan. Jos on oikein kiva käsilaukku, niin missä menee sun henk. koht. raja, mitä olet valmis maksamaan.
Mulla se on aika tasan 50 €.
Kommentit (24)
Jossain siinä se raja menee. Jossain mielenhäiriössä voisin kuvitella maksavani ehkä korkeintaan 1200 euroa. Suurin osa käsilaukuistani on maksanut 300-500 euroa.
Jostain ihan mielettömän hyvästä voisin maksaa enemmän, mutta ei sellaista ole vielä tullut vastaan.
harkita hartaammin. Esim. maksaisinko strutsinnahkaisesta laukusta reilusti enemmän kuin vastaavasta "tavallisesta" nahasta valmistetusta?
joku 50e. Jos nahkaa ja erityisen kiva, niin voin maksaa vähän enemmän.
Tuskin laittaisin laukkuihin useita satasia, vaikka olisikin varaa. Ehkä johonkin oikein klassikkoon voisi panostaa, mutta samalla lailla nekin kuluu.
Marimekon kestäviä laukkuja suosin, vaihdan noin viiden vuoden välein.. eli max 70€
Tällä hetkellä arvokkain oli vähän päälle 100e, mutta tuo 200e olisi melkolailla tämänhetkinen maksimi. Kun tulot kasvaa niin kasvaa tuo rajakin, rakastan (merkki)laukkuja :)
vaikka olisi varaakin. Ja mun mielestä ne "merkki"laukut on yleensä ihan järkyttävän rumia, ihan sama onko muumimamman laukku. Telkkarista olen kattellut ohjelmia kun rikkaat ostaa monen tonnin laukkuja, ja väittää et ne on ihania ja laadukkaita, näyttävät kyllä ihan tavallisilta ruskeilta tai mustilta nahkakäsilaukuilta.
Ennen ostin halpoja, nyt omistan tasan kaksi käsilaukkua, toinen maksoi 400, toinen vähän vajaa 600. jos joskus vuosien päästä raaskin ostaa yhden haaveilemani Chanelin laukun, sen hinta taitaa kivuta 2000 euron paikkeille.
olen laukkujen suhteen todella perfektionisti, ulkonäön pitää olla täydellinen ja laadun sellainen että kestää hyvän näköisenä vuosia, materiaali mieluiten nahkaa.
Ja ei, ene kuluta koko ajan hirveästi rahaa :) Kampaajalla käyn hyvä jos kerran vuodessa, puhelimen ainoat vaatimukset ovat että sillä voi soittaa ja lähettää tekstareita jne.
Mielelläni ostan laukun/laukkuja aina ollessani matkoilla.
Kauniita ja kestäviäkin laukkuja saa ihan alkaen 5€.
Guessin laukun ois saanu 10e mut niin ruma etten ois halunnut 10e maksaa
1000 euroa, tai vähän reilu tuhat. Tähän mennessä kallein oli Mulberryn laukku, n. 800 euroa.
Ja olen työssäkäyvä opiskelija, eikä mun talous mennyt nurin, eikä edes kauaa tarvinnut säästääkään.
500€ kieppeillä menee varmaan raja. Kauan himoitsemani jo lopetetun Mulberryn laukun ostin hiljattain vajaalla 400€:lla käytettynä.
200 eurossa ja jos jokin mielihäiriö tulisi voisin ostaa todella laadukkaan 250 eurolla.
Minäkin haluaisin Mulberryn laadukkaan nahkalaukun, mutta mielummin laitan sen rahan esim uuteen huonkaluun kuin pelkkään laukkuun.
sen täydellisen käsilaukun 60-luvulta, niin todella hyväkuntoisesta voisin maksaa n. 100€. Vaikea sanoa sitä ehdotonta kipurajaa, mutta tuo noin satanen on raja tuosta yhdestä laukusta. Uudesta laukusta raja on 50€ niin kauan kun vanha on ehjä :D
Ostin ennen H&m yms halppislaukkuja tai Guessin laukkuja. Yhtä tyhjän kanssa, ei kestä käyttöä.
Nyt olen työssäkäyvänä opiskelijana siirtynyt käyttämään laatulaukkuja, ostan harvoin, mutta laadukasta. Tähän mennessä kallein laukkuni oli 350e, eli ei edes mikään kallis.
Jos erityisesti säästäisin, voisin ostaa max. 800-1000e laukun.
Tähän pikkuhuomio: Mun rahat ei mene tupakkaan, juomaan, bilettämiseen, enkä omista autoa vaan kuljen pyörällä. Se on valintoja kuinka rahansa käyttää.
kirppislöytö, uudenveroinen Marimekon läppälaukku. En ole niin hienoa laukkua vielä nähnyt, että mun olis pakko sellainen saada hinnasta välittämättä.
Suurin osa laukuistani kirppislöytöjä, muutama hieno vintagelaukku euron kappale, loput laadukkaita nahkaisia 1-10€. Ei tarvetta uusille mutta jos kirpparilla kiva tulee vastaan pilkkahintaan, saatan ostaa.
Eli vastaan kipurajaksi ton 25€
Joku 600 euroa alkaa olla maksimi näillä tuloilla. Jos olisi enemmän ylimääräistä rahaa, voisin maksaa yli tonninkin.
ja siis vaan käsilaukku, niin 60-70 euroa ehkä. Muutoin noin 50e.
Jos se olisi aivan jostain toisesta universumista extrasuperhypertäydellinen niin voisin kuvitella siis jonkunlaisena hulluutena maksavani moisesta jopa reilu 100e. Mutta sellaisia ei ole vielä tullut ikinä vastaan.