Missä menee hyvän käsilaukun hinnan kipuraja sulla - gallup!!!
Kaikki mukaan. Jos on oikein kiva käsilaukku, niin missä menee sun henk. koht. raja, mitä olet valmis maksamaan.
Mulla se on aika tasan 50 €.
Kommentit (24)
Viimeisimpänä Furlan ja Tiger of Swedenin laukut. Yksi Guccin laukku maksoi tonnin. Tekonahkaisia en osta koskaan, kesällä taas voin käyttää kivan näköistä kankaista laukkuja.
Ostin ennen H&m yms halppislaukkuja tai Guessin laukkuja. Yhtä tyhjän kanssa, ei kestä käyttöä.
Nyt olen työssäkäyvänä opiskelijana siirtynyt käyttämään laatulaukkuja, ostan harvoin, mutta laadukasta. Tähän mennessä kallein laukkuni oli 350e, eli ei edes mikään kallis.
Jos erityisesti säästäisin, voisin ostaa max. 800-1000e laukun.
Tähän pikkuhuomio: Mun rahat ei mene tupakkaan, juomaan, bilettämiseen, enkä omista autoa vaan kuljen pyörällä. Se on valintoja kuinka rahansa käyttää.
Kuinka usein sä ostat laadukkaan, mutta kalliin laukun? Mä ostan perus käsilaukun n. viiden vuoden välein. Hinta yleensä n. 20€. Jotta me päästäisiin samoihin sun pitäisi pärjätä yhdellä laukullasi 87,5 vuotta. Halvan ei ole pakko olla laadultaan täysin surkea. Tietysti saat rahasi käyttää ihan miten tahdot. Se ei ole multa pois :)
Ja pieni huomio: Munkaan rahat ei mene tupakkaan, juomaan, bilettämiseen, enkä omista autoa vaan kuljen pyörällä.
50 euroa, niin hienoa en ole nähnytkään että maksaisin enemmän. Mulle ei merkkaa yhtään mikään merkki, luki siinä sitten mitä hyvänsä.
Ainoastaan se merkkaa tykkäänkö siitä ulkonäöllisesti vai en. Mä tykkään muutenkin niin omituisista hippikasseista ettei ne yleensä paljoa maksa. Parhaat löydöt olen tehnyt kirppareilta.
eli Birkiniä jonotan.