Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pettymys! Mies ei ollutkaan kiinnostunut!

Vierailija
15.03.2012 |

Netissä kirjoittelin erään miehen kanssa ja jotenkin hänen viestinsä kolahtivat muhun. Hän itsekin sanoi mun viesteistä, että hänelle tuli kiva tunne.

Sitten ihan yht'äkkiä vastaskin mun pitkään kirjoitukseen vaan yhdellä sanalla ja sen jälkeen ei juuri mitään ole kirjoiteltu.

Tosi tylsää, itse asiassa ehdin jo ihastumaankin vähän (mikä on tietty ihan höpsöä pelkkien viestien perusteella). Epäilen, että kaiken syynä on mun valokuva jonka lähetin :(

Ois ihan reilua kylläkin sanoa suoraan ettei kiinnosta ja sellaisen kuvan tästä miehestä sain, että hän olisi reilu.

Kaikki miehet taitaa olla ihan paskoja.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kiirehtiä kuvan lähettämisessä.

Tero

usko, että totuuden pimittäminen mahdollisimman pitkään jotenkin auttaa? Että toinen ehtii rakastua, ja sitten ei enää olekaan ulkonäöllä ja muilla salaisuuksilla väliä?

Mä olen sitä mieltä, että mitä aiemmin lyö kaikki kortit pöytään, sen parempi. Eipä tule hukattua aikaa vääriin ihmisiin, eikä turhia murheita. Toi kuvan lähettäminen tuntuu olevan nettikeskustelujen mukaan aika usein se viestien loppumisen paikka.

Vierailija
2/53 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ongelma ei ole sun kuvassa, vaan siinä sun pitkässä tekstissä. VAikka mies on kirjoittanut pitkästi, hän ei välttämättä odota, että sä vastaat samalla mitalla. Vaihtoehdot:

1. mies haluaa kirjoittaa pitkästi, koska tämä on sille performanssi, jolle sun pitää olla yleisö, eli se joka vain ihailee ja kysymyksillä pyytää miestä jatkamaan lisää

2. sun teksti paljasti susta jotain kornia tai tyhmää ja mies lopetti siksi

3. mies tajusi vasta, kun joku vastaa yhtä syvällisen pitkästi kuin hän, että kuinka pelottavaa/naurettavaa on hypätä heti pitkiin juttuihin. Hän tajusi sekä sun naurettavuutensa ja sitä kautta omansa, ja hän ei kestä sitä

Muitakin vaihtoehtoja on. Tsemppiä, jäät henkiin. Muista että miehet ei lähtökohtaisesti hae aina kumppania. Monesti ne hakee yleisöä, varamutsia ym. Ei tod. kannata aina vastata samalla mitalla.

Äläkä kysele siltä mitään suoraan enää, kuten joku ehdotti! Sä annat itsestäsi kuvan hysteerisenä roikkujana vain. Kun peli on hävitty, se on hävitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli laittaa joku viesti tyyliin "Onnistuinko karkottamaan sut?", kun se ei oo ees lukenu mun viimeksi lähettämää viestiä!!! :O

Polttelee. Takokaa nyt mun päähän järkeä, että on paljon coolimpaa jokatapauksessa jättää tämä tähän.

Miks ihmeessä toi kolahti noin kovaa?? Oon kuitenkin aika monen kanssa kirjotellu eikä oo ollu mitään vaikeuksia lopettaa, joko mun tai miehen halusta. :(

Joku siinä osu nappiinsa. No, jos noin karismaattinen pystyy olemaan viestien perusteella, niin sit oikeessa elämässähän se ois ollu varmasti narsisti vähintään :D

ap

Vierailija
4/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Mitä väliä jollain tyypillä, jota et koskaan edes tavannut.

Vierailija
5/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Mitä väliä jollain tyypillä, jota et koskaan edes tavannut.

ap

Vierailija
6/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli vaan mieleeni että itse olen eräältä tyypiltä kysellyt varmaan 3 kertaa jo että joko olet juossut karkuun, säikytinkö sinut yms... Aina se vastaa että et ole, joskus jopa et todellakaan!, mutta silti luulen että kun se vihdoin mut näkee, niin karkuun juoksee... :D Ei ulkonäköni takia, vaan muista syistä. Mutta elämä on. Tämä kun ei ole varsinaisesti mikään nettituttu vaan tutuntuttu.

Ehkä kannattaisi sinunkin jättää tähän se homma, ihan niinkuin kenties minunkin, mutta itse en pysty, kun tyyppi on kerrassaan niin ihana! Huomaan kerta toisensa jälkeen "kiusaavani" sitä facebookissa tmv vaikka jo tuhat kertaa lupasin itselleni että nyt loppuu! Ole sinä fiksumpi...

Vierailija
7/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli vaan mieleeni että itse olen eräältä tyypiltä kysellyt varmaan 3 kertaa jo että joko olet juossut karkuun, säikytinkö sinut yms... Aina se vastaa että et ole, joskus jopa et todellakaan!, mutta silti luulen että kun se vihdoin mut näkee, niin karkuun juoksee... :D Ei ulkonäköni takia, vaan muista syistä. Mutta elämä on. Tämä kun ei ole varsinaisesti mikään nettituttu vaan tutuntuttu.

Ehkä kannattaisi sinunkin jättää tähän se homma, ihan niinkuin kenties minunkin, mutta itse en pysty, kun tyyppi on kerrassaan niin ihana! Huomaan kerta toisensa jälkeen "kiusaavani" sitä facebookissa tmv vaikka jo tuhat kertaa lupasin itselleni että nyt loppuu! Ole sinä fiksumpi...

ihan yks mun kaveri mieleen... :D

Toisaalta ajattelen, että vaikka kysysinkin, niin sillä ei ole mitän väliä, koska me ei luultavasti koskaan nähdä. Tosin sit ois ihan sama kysysinkö vai en. Ehkä tässä sai mun itsetunto ja ylpeys pienen kolauksen, kun neiti ei saanutkaan sitä mitä halusi! :D

ap

Vierailija
8/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vastaa sun viesteihisi, niin ei se ole kiinnostunut. Ymmärrän, että ei tunnu kivalta, mutta ei voi mitään.

Ehkä se ei edes etsinyt mitään. Ehkä se oli jotain muuta kuin sanoi olevansa. Ehkä se kirjoittelee jonkun muun kanssa. Ehkä se haikailee eksänsä perään. Ehkä se on itsekäs pelle, joka halusi tilittää sulle jotain pitkäpiimäistä roskaa ja kun vastasit itse pitkästi, et ollutkaan potentiaalinen ruikutuksen kuuntelija. Sama se. Anna olla.

Vierailija
9/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa musta tuntuu, että toi oli miehelle joku performanssi ja se halus ite vaan huomioo. Jos nyt ihan kylmän analyyttisesti ajattelee. Joo, semmoista se oli.

Olkoon, tosin en mäkään mitään parisuhdetta ollu ettimässä.

ap

Vierailija
10/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan haluisi kuulla mistään entisistä suhteista kun olen tutustumassa toiseen. Tai siis tottakai voi sanoa että on eronnut 12 v. avioliitosta ja jotain pientä muutakin. Ja tietenkin haluisin kuulla lapsista enemmän, jos niitä on.

Mutta joo, itse en netistä seuraa hakisi, kuin ihan tositarkoituksella. Sinkkuna käytin nettiä siihen, ja aviomiehenkin sieltä löysin. Mutta en tosiaankaan jaksanut tuhlata aikaa kirjoitteluun, vaan jos joku vaikutti kiinnostavalta, niin vaihdettiin kuvat, puhelinkeskusteluja ja sitten heti treffeille! Naamatusten sen vasta huomaa, olisko tuo mahdollisesti itselle sopiva mies.

Ikävää, että noin kävi, ehkä mies luki sitten liikaa asioita rivien välistä. Ja ihmiset ovat monesti ihan liian kyynisiä monien rikkimenneiden suhteiden takia...

Vierailija
11/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois puhunu entisistä, ne on menneen talven lumia eikä mua kauheesti kiinnosta jauhaa niistä. Mutta, mies itse aloitti! Kertoi pitkät pätkät mikä oli johtanut eroon jne. En mielestäni vastanuut yhtään sen syvällisemmin.

Ja mies muuten yhden kerran itse kysyi, että onnistuiko hän jo karkottamaan mut, kun multa kaatu kone ja menin offlineen puoleksi tunniksi.

Ihan ristiriitaista. Mut ymmärrän, että mun ois pitänyt enemmän keskittyä herraan itseensä imartelevammin eikä vastata tasavertaisesti. Mä olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että nää nettideittijutut ei sovi mulle. Tutustuminen tapahtuu ihan väärässä järjestyksessä.

ap

Vierailija
12/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse kironnut, miksei mies voi tajuta kertoa suoraan jos ei ole kiinnostunut!

Olisi niin tuhat kertaan helpompaa jatkaa elämää eteenpäin, jos toinen voisi suoraan kertoa, että tämä on tässä, kiitos ja näkemiin, hymyillään kun nähdään!

Vierailija
13/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse kironnut, miksei mies voi tajuta kertoa suoraan jos ei ole kiinnostunut!

Olisi niin tuhat kertaan helpompaa jatkaa elämää eteenpäin, jos toinen voisi suoraan kertoa, että tämä on tässä, kiitos ja näkemiin, hymyillään kun nähdään!

Mut miehet ei vaan tajuu...

Vierailija
14/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kiirehtiä kuvan lähettämisessä.

Tero

usko, että totuuden pimittäminen mahdollisimman pitkään jotenkin auttaa? Että toinen ehtii rakastua, ja sitten ei enää olekaan ulkonäöllä ja muilla salaisuuksilla väliä?

Mä olen sitä mieltä, että mitä aiemmin lyö kaikki kortit pöytään, sen parempi. Eipä tule hukattua aikaa vääriin ihmisiin, eikä turhia murheita. Toi kuvan lähettäminen tuntuu olevan nettikeskustelujen mukaan aika usein se viestien loppumisen paikka.

Minusta ja miehestäni ei ehkä olisi tullut mitään, jos olisimme lähettäneet toisillemme kuvat ennen tapaamista. Minä olen (mahdollisimman puolueettomasti arvioiden) kiva ihminen, mutten mikään kaunotar. Ja mies on komea, mutta ei omistanut mitään muuta kuvaa itsestään kuin sotilaspassikuvan, jossa järkyttävän totinen ja hiukset nyrhitty (vieläkin se on vakava niissä harvoissa kuvissa, joihin antaa huijata itsensä).

Että oli hyvä, kun ei kuvia oltu pistetty ennen kuin tavattiin kuukauden meilailun jälkeen... :)

Vierailija
15/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opimme, on kyllä se, että ei mitään pitkiä nettikirjoitteluita, vaan tapaaminen mahdollisimman pian. Netissä kirjoitteluista ei saa ihmisestä kokonaiskuvaa.

Mutta tämä mies sinun kannattaa unohtaa.

Vierailija
16/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi mies ei ees lue mun viimestä kahen sanan viestiä! :O

Vai jääkö se suomi24:ssa mulle näkymään lukemattomana jos sen suorilta käsin poistaa?

Jopas minä huonon vaikutuksen tein! :(

ap

Vierailija
17/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan meistä tunne sitä tyyppiä tai tiedä siitä oikeasti mitään, et edes sinä ap. Sikäli on ihan turha miettiä yksityiskohtaisemmin, miksi se teki niin ja jätti tekemättä näin.

Vierailija
18/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vastausta ei saa, vaan se on epämääräinen ehkä-vastaus. Kuinka monesta oikeasti on sanomaan suoraan, että ei kiinnosta? Itse suosittelen luottamaan omaan fiilikseen. Jos tuntuu siltä, ettei kaveri ole pahemmin kiinnostunut, niin ei se yleensä olekaan.

Minä uskallan sanoa ja sen teenkin mikäli en ole kiinnostunut miehestä. Sanon suoraan että ei vain sytytä ja mikäli haluaa tietää tarkempia syitä, sanon totuuden eli erilaiset luonteet ja kiinnostuksenkohteet. Pelkkä ulkonäkö tai yksi ärsyttävä tapa ei lopeta mun kiinnostusta.

Miksi ei voi sanoa suoraan ettei ole kiinnostunut? En jaksaisi yhteydenpitoa, jos itsellä ei olisi minkäänlaista kiinnostusta yhteyttä ottavan ihmisen elämään. Helpommalla pääsee kun sanoo heti ettei kiinnosta. Eikä sitä pidä ottaa pahalla, se etten ole kiinnostunut, ei tarkoita että toinen olisi jotenkin huono ihminen. Meillä ei vain ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Nuoruuden seurustelusuhteesta olen oppinut sen ettei kannata tuhlata aikaa ihmiseen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
19/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile, ettetkö sinä osaisi sanoa suoraan ja sanokin, mutta aika harva niin pystyy tekemään. Etenkin jos kyse on tapauksesta, jonka kanssa on nähty muutaman kerran ja on ollut ihan kivaa. Siis vähän ehkä kiinnostaa, mutta jos toinen alkaa tivata kiinnostusta ja sen määrää, niin vastaus olisi ennemmin ei kuin kyllä. Helposti tulee annettua epämääräinen ehkä-vastaus.

Vierailija
20/53 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on jo ehditty nähdä muutamankin kerran, niin olen kyllä sitä mieltä, että pitäisi olla pokkaa kertoa toiselle missä mennään. Uskon myös, että oikeasti totuus sattuu vähemmän kuin kaikki epämääräisyys.

Silloin pystyvät kaikki osapuolet säilyttämään itsekuinnioituksensa, kun asiat on sanottu suoraan. Ja harva meistä murtuu totuuden alle.

38