Ala-asteella mulla oli enkun tuntien nimenä Margaret
Huh, mikä nöyryytys. Sain tietenkin lisänimen "Thatcher".
Ei sitten Marikalle voinut ope muuta keksiä?
Mikä sun englanninkielinen nimi oli? Piditkö siitä?
Kommentit (89)
luin ala-asteella ruotsia. Itse sai nimen valita..
ja inhosin sitä nimeä sen ruman ääntymisen takia.
En koskaan viitannut tunnilla, ettei opettaja vaan olisi sanonut sitä nimeä. Hirveä trauma siitä mulle tuli ja tietysti vaikutti myös englannin opiskeluunkin.
ihan hirvee oli!
En koskaan viitannut tunnilla, ettei opettaja vaan olisi sanonut sitä nimeä. Hirveä trauma siitä mulle tuli ja tietysti vaikutti myös englannin opiskeluunkin.
Muuten olisin varmaan tykännyt, mutta Bill Clintonista oli juuri tullut USA:n presidentti...
En tykännyt yhtään! Sitten myöhemmin vaihtui opettaja tai jotain, ja saatiin uudet nimet ja olin Wendy - se oli mun mielestä ihana :)
Se rumin hahmo silloisissa enkunkirjoissa (Ok English) tms. Ja nimenikään ei ala J:llä.
ja oikea nimi on ... Laura
Minua harmitti, kun kaikki muut saivat "uudet" nimet.
Mun oma nimi on englantilainen mutta opettaja pakotti ottamaan enkuntuntinimen kun muutkin joutuivat ottamaan. Olin Sharon englannin tunneilla. Sarah on mun oikea nimi.
mikä tulee ihan omasta nimestäni suoraan. Ranskan tunneilla olin Denise. Venäjän tunneilla ei valitettavasti saanut alter egoa. Ruotsin tunneista en muista mitään. :)
Mindy Minna. Ihan okei. Ei sen suurempia tunteita puolesta tai vastaan.
Syy oli se että mun oikea nimi on Maria, ja enkun ope käytti "mielikuvitustaan" ja antoi mulle nimen Maria.
En tosin ollut ainoa, luokkatoverini Anne oli Anne.
Harmitti! Mäkin olisin halunnut jonkun muun kuin oman oikean nimeni.
ihan hirvee oli!
ihan hirvee oli!
Mä olin Sally, oikea nimi on Satu. Minusta tuo Sally oli nolo nimi. :D
enkä tykännyt siitä kun entisenä R-vikaisena mun oli tosi vaikea lausua sitä.
Kaikille tuli tietysti Samantha Fox siitä mieleen... mut ok nimi minusta.
kuin ap. Olen Marika ja piti olla Margaret. Inhosin sitä nimeä.
ettekö saaneet itse valita? Meillä sai. Mä olin June ja Michelle, en muista kumpi ensin.
Olin Angela... eikä oma nimeni ole mitään sinne päinkään! Kaikki muut saivat suurin piirtein omaan nimeen liittyvän englanninkielisen nimen, en minä. Inhosin sitä syvästi. Ja tuosta on sentään 35 vuotta aikaa, silti muistan sen inhon tunteen kuin eilispäivän..
olin Colombine, meni koko lukio ennen kuin tajusin mitä se tarkoittaa:)
En ota kantaa mksi vielä lukiossa piti olla jotain nimileikkejä..
Inhosin sitä nimeä, kun tiesin, että Catherine olisi se oikea nimi.