Onko kellään muulla kaupan Nivea Soft kosteusvoiteet aiheuttaneet kasvojen punoitusta?
Aamulla laitoin kuivalta tuntuviin kasvoihin ennen kuin menin töihin. Nyt illalla naama punoittaa edelleen. Huomenna jää kyllä laittamatta ja töiden jälkeen käyn apteekista sen perus Aqualan perusvoiteen, jota yleensä käytän.
Kommentit (6)
Mulle ei käy mitkään Nivean tuotteet. Olen allerginen lanoliinille. Saan käsiini kihelmöintiä ja punoitusta jos rapsuttelen lampaita, pieni koskettelu ei haittaa. Harmi, kun tykkään lampaista. Pesemätön lampaanvilla juuri kerittynä aiheutti minulle kerran oikein kunnon reaktion, kun en malttanut olla möyhimättä sitä.
Niveassa on lanoliinia, samoin täytyy olla myös joissakin Lumenen voiteissa, koska niistä tulee sama reaktio. Myös aikanaan äitini käyttämä Bellavita ei ollut minulle sopivaa, sain ihottumaa.
Lanoliini on lampaan villarasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset laita kasvoille tarkoitettua voidetta?
No jos tuubissa lukee Face/Body/Hands niin silloinhan se on myös aksvoille tarkoitettu.
Joo. aiheutti. oli pakko vaihtaa takaisin alkon tuotteisiin.
T.Urpo
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei käy mitkään Nivean tuotteet. Olen allerginen lanoliinille. Saan käsiini kihelmöintiä ja punoitusta jos rapsuttelen lampaita, pieni koskettelu ei haittaa. Harmi, kun tykkään lampaista. Pesemätön lampaanvilla juuri kerittynä aiheutti minulle kerran oikein kunnon reaktion, kun en malttanut olla möyhimättä sitä.
Niveassa on lanoliinia, samoin täytyy olla myös joissakin Lumenen voiteissa, koska niistä tulee sama reaktio. Myös aikanaan äitini käyttämä Bellavita ei ollut minulle sopivaa, sain ihottumaa.
Lanoliini on lampaan villarasvaa.
Näissä kaikissa on myös hajusteita. Lumenessa tuskin on lanoliinia.
tässäkö se syy monet tytöt ja naiset punoittavat enemmän kuin kylän tunnetut juopot.
Mikset laita kasvoille tarkoitettua voidetta?