Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko SUperMarjo vanhan näköinen ikäisekseen?

Vierailija
14.03.2012 |

En todellakaan halua pilkata, alkumainosten mukaan en muusta kritisoi kun aivan liian monista lasten harrastuksista ja ohjelmoidusta elämästä, mutta ihan muu asia, että onko teistä Marjo normaalin 38v ikäinen vai olenko minä nuorekas 36v, ehkä molempia? Marjolla selkeät uurteet otsassa ja suun ympärillä, itse koen, ettei minua vielä erottaisi esim. 22-vuotiaasta opiskelijasta... Kauheaa jos parisa vuodesa vanhenee noin paljon... (Myönnän, minulla on vähän ikäkriisiä...)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vanhaan ketjuun kun tämä Marjo nyt on taas niin aktuelli, että :). Itse en edes tiennyt KUKA Marjo on, koska en seuraa niin paljon telkkua. Nyt tuli vahingossa nähtyä tän seuraavan ohjelman mainos ja miltä tää Mamma näyttäkään!!! Käääk!! Mä tosissaan uskoin, että kyse on jostain 50-vuotiaasta naisesta joka laihtumalla yrittää näyttää nuoremmalta ja sitten selviää että hän on vasta 40-vuotias?! 

Tästä sen näkee, ettei naisenkaan kannata olla liian laiha! Laihuus vain tuo kasvoje juonteet esille eikä ihminen näytä terveeltä saati vahvalta. Liika ylipainokin on huonosta, silloin mummoutuu liikaa. Mihin katosi normaalipaino??

Vierailija
42/60 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan näkönen akka, en panis vaikka olen vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä tän kohutun superäidin nimi nyt olikaan, antaa oikeasti itsestään niin white trash-kuvan ainakin sen telkkarimainoksen perusteella. Koti näyttää ulkoapäin katsellen hienolta ja tyylikkäältä mutta sisällä kuvataan pehmopernoa NIIN MAUTTOMASSA SISUSTUKSESSA, ETTÄ.

Mutta Marjon ansiothan ovat muualla, eikl?

Siis ajatelkaa esim. Anne Kukkohovia joka on vm. 1970, siis neljä vuotta tätä MN:ää vanhempi, ja on mielettömän upeasti pitänyt itsestään huolta, todellinen kaunotar jota ei uskoisi ikäisekseen. Niin siis kysymykseen vastaus, MN on viisikymppisen lähiömamman näköinen.

Vierailija
44/60 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin näyttää hyvin säilyneeltä 50-vuotiaalta vaikkakin nuorempi ilmeisesti onkin. Yhdyn mielipiteeseen, ettei iholla eikä hiuksilla ole mahdollisuuttakaan voida hyvin, koska polttoainetta ei ole. Olen mieluummin 10kg ylipainoinen, muta nuorekas, iloinen ja elämästä myös herkkujen muodossa nauttiva kuin tuollainen kuivahtanut rusina. Ei mieskään tykkää tuollaista lakanoiden väliin viedä, kun ei ole mitään naisellista, mistä ottaa kiinni. Phyi!

Vierailija
45/60 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaaminen ja solarium teettää... Rypyttää tehokkaasti ja pilaa ihon.

Vierailija
46/60 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä tän kohutun superäidin nimi nyt olikaan, antaa oikeasti itsestään niin white trash-kuvan ainakin sen telkkarimainoksen perusteella. Koti näyttää ulkoapäin katsellen hienolta ja tyylikkäältä mutta sisällä kuvataan pehmopernoa NIIN MAUTTOMASSA SISUSTUKSESSA, ETTÄ.

Mutta Marjon ansiothan ovat muualla, eikl?

Siis ajatelkaa esim. Anne Kukkohovia joka on vm. 1970, siis neljä vuotta tätä MN:ää vanhempi, ja on mielettömän upeasti pitänyt itsestään huolta, todellinen kaunotar jota ei uskoisi ikäisekseen. Niin siis kysymykseen vastaus, MN on viisikymppisen lähiömamman näköinen.

Ei se Kukkohovi nyt mikään kaunotar ole!

Ennemmin tuo Marjo on.

Vierailija
47/60 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noita rusinoita näkee joskus tuolla salillakin.

En ihaile, vaan olen ylpeä itsestäni kun olen normaali enkä mehunsa menettänyt ruttu.

Vierailija
48/60 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt solariumissa. Ei osannut edes konetta käyttää. Eikä näytä vanhalta tai ryppyiseltä. Kateelliset täällä panettelee.

Vierailija
49/60 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisi vaikka yhden/puolikkaan avokadon päivään ja 1-2 tl kylmäpuristettua neitsytkookosöljyä.

Monet kookosöljyä vetävät (muutenkin terveellisesti) syövät ovat todella hoikkia, mutta aivan hehkuvat kauneutta ja todella näytävät nuorilta.

Faktahan nyt vaan on, että ruoakavaliossa on oltava hyviä rasvoja.

Vierailija
50/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua pilkata, alkumainosten mukaan en muusta kritisoi kun aivan liian monista lasten harrastuksista ja ohjelmoidusta elämästä, mutta ihan muu asia, että onko teistä Marjo normaalin 38v ikäinen vai olenko minä nuorekas 36v, ehkä molempia? Marjolla selkeät uurteet otsassa ja suun ympärillä, itse koen, ettei minua vielä erottaisi esim. 22-vuotiaasta opiskelijasta... Kauheaa jos parisa vuodesa vanhenee noin paljon... (Myönnän, minulla on vähän ikäkriisiä...)

opetele korottamaan.

Vierailija
51/60 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Marjo on ikäistään vanhemman näköinen. Hiukset huonokuntoiset ja epäsiistit. Ryhti kumara ja rinnat roikkuvat vatsalla.

Vierailija
52/60 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan Marjo sentään laiha, ei muulla niin väliä.

Vierailija
53/60 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hää ole oikeasti 39v?

Vierailija
54/60 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan kohtuulliselta noin 7-kymppiseksi.

Vierailija
55/60 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ko. ohjelmaa katsonut, mutta näin tän Marjon äsken BB Extrassa ja oli pakko googlettaa että minkä ikäinen on. Näytti mun mielestä about samanikäiseltä kuin mun äiti, joka on yli 50v.

Vierailija
56/60 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään justiinsa juteltiin Marjon iästä kaverini kanssa. Sanoin, että kun on pieni se poika, niin on varmaan jotain vähän neljänkympin päälle, mutta voisi olla 50v....

Vierailija
57/60 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo normaalipainoisena. (Kuvat bannerissa vaihtuvat ks. kuva jossa on yhdessä miehensä kanssa). En tiedä miten vanha tuo kuva on, mutta ihmetyttää miten aikuisella naisella on paino tippunut noin paljon? Kasvoista päätellen uskoisin että on laihtunut yli 10kg.

Vierailija
58/60 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/60 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää toki vanhemmalta, liika laihuus ei sovi kenellekään. Tosin en usko, että kukaan yli 35-vuotias näyttää hieman yli 2kymppiseltä.

En tiedä mikä tämän ohjelman tarkoitus on. Se, että tälle perheelle saa nauraa vai että ihmiset oikeasti kahdehtisivat, että onpas menestynyt perhe ja ovat nuo Niittyviidat superihmisiä. Itsehän perhe on tosissaan. En tiedä ovatko tuottajat olleet.

Todellisuudessa kukaan liike-elämässä menestynyt ja arvostettu sekä rikas ei pyöri näissä tositv-ohjelmissa esittelemässä elämäänsä, koska ei heille ole tällaiseen aikaa eikä tarvetta eikä halua. Se on vaan niin.

Harrastaminen sinänsä on hyvä ja itse arvostan, että lapsille annetaan mahdollisuus liikuntaan ja perheellä on liikunnallinen elämäntapa. Lapset ainakin vaikuttavat positiivisilta ja onnellisilta.

Se mitä tulee tähän harjoitteluun niin SuperMarjo on itse hyvä esimerkki siitä, että ei tule menestystä vaikka kuinka harjoittelee jos puuttuu se todellinen lahjakkuus. Siinä ei auta vaikka alottaisi 5-vuotiaana treenaamaan. Kysymys on kuitenkin kestävyyslajista, jossa tuossa iässä lahjas pärjää ilman mitään lajiharjoituksia. Huipulle pääsee vain todella harva vaikka tietenkin monen vanhemman mielestä juuri oma lapsi on se erityisen lahjakas.

Vierailija
60/60 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää toki vanhemmalta, liika laihuus ei sovi kenellekään. Tosin en usko, että kukaan yli 35-vuotias näyttää hieman yli 2kymppiseltä. En tiedä mikä tämän ohjelman tarkoitus on. Se, että tälle perheelle saa nauraa vai että ihmiset oikeasti kahdehtisivat, että onpas menestynyt perhe ja ovat nuo Niittyviidat superihmisiä. Itsehän perhe on tosissaan. En tiedä ovatko tuottajat olleet. Todellisuudessa kukaan liike-elämässä menestynyt ja arvostettu sekä rikas ei pyöri näissä tositv-ohjelmissa esittelemässä elämäänsä, koska ei heille ole tällaiseen aikaa eikä tarvetta eikä halua. Se on vaan niin. Harrastaminen sinänsä on hyvä ja itse arvostan, että lapsille annetaan mahdollisuus liikuntaan ja perheellä on liikunnallinen elämäntapa. Lapset ainakin vaikuttavat positiivisilta ja onnellisilta. Se mitä tulee tähän harjoitteluun niin SuperMarjo on itse hyvä esimerkki siitä, että ei tule menestystä vaikka kuinka harjoittelee jos puuttuu se todellinen lahjakkuus. Siinä ei auta vaikka alottaisi 5-vuotiaana treenaamaan. Kysymys on kuitenkin kestävyyslajista, jossa tuossa iässä lahjas pärjää ilman mitään lajiharjoituksia. Huipulle pääsee vain todella harva vaikka tietenkin monen vanhemman mielestä juuri oma lapsi on se erityisen lahjakas.

Tuo lahjakkuushomma on totta, jopa itse olin paljon Marjoa parempi, kilpailimme samaan aikaan.