Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko SUperMarjo vanhan näköinen ikäisekseen?

Vierailija
14.03.2012 |

En todellakaan halua pilkata, alkumainosten mukaan en muusta kritisoi kun aivan liian monista lasten harrastuksista ja ohjelmoidusta elämästä, mutta ihan muu asia, että onko teistä Marjo normaalin 38v ikäinen vai olenko minä nuorekas 36v, ehkä molempia? Marjolla selkeät uurteet otsassa ja suun ympärillä, itse koen, ettei minua vielä erottaisi esim. 22-vuotiaasta opiskelijasta... Kauheaa jos parisa vuodesa vanhenee noin paljon... (Myönnän, minulla on vähän ikäkriisiä...)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, että omaan pärstäänsä tottuu niin ettei ikävuosia huomaa ;)

Kuulostaa niin hassulta muiden mielestä :D

Vierailija
22/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että " Supermarjuska " näyttää ikäistään vanhemmalta johtuu siitä että hänen vartalonsa rasvaprosentti on todella äärimmäisen matala. Kun tallainen ihminen täyttää 30 ja sen jälkeen hän näyttää tällöin ikäistään vanhemmlta. Vähän pullukammat taas saattavat näyttää hyvinkin paljon ikäistään nuoremmalta. Kannattaa siis ottaa tämä huomioon - ei kannata laihduttaa liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut sen kuopuksensa vähän vanhemmalla iällä. Kaikkea sitä oppii.. Itse olen nelikymppinen ja väittäisin olevani ihan sen näköinen kun mitä vuosia on mittarissa.

Vierailija
24/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kys henkilöä noin 45-vuotiaaksi, ainakin. Lähemmäs 50-kymppiseksi ensin, mutta kun kuulin, että hänellä on pieni lapsi, niin ajattelin ettei voi 50 v. olla. Minusta on aika vanhan näköinen.

Vierailija
25/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se näyttää vanhemmalta kuin 38-v. En tosin ole kyllä ikinä nähnyt naista, joka 36-vuotiaana muka menisi läpi 22-vuotiaasta, en taida uskoa ennen kuin näen!

Kyllä esimerkiksi näyttelijöissä on noita. Toki on harvianista, että iho on ihan läheltä katsottunakin yhtä freesi ja sileä kuin 22-vuotiaalla.

Mutta onhan tuo MArjo ikäsitään vahnemmaan näköinen kasvoista. Laihuus ja ryppyyntymiseen sopivat geenit varmaan tekevät.

Ja jos joku pullukka siitä saa itsetuntoa, niin onhan se ryppyjen ilmestymisen viivästyminen yksi ylipainon hyviä puolia.

Vierailija
26/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikahdun nauruun täällä, oikeasti. Vaikkei sinulla ryppyjä olisikaan, silmistä näkee iän. Ei tarvitse olla juonteita pahemmin tai raskaita luomia, kyllä sen silti erottaa...

Vierailija
27/60 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ovat pitkänmalliset ja laihat, joten se korostaa juonteita. Mun mielestäni ehkä liian laiha tai liian alhainen rasvaprosentti. Silloin näyttää herkästi kuivakalta ja juonteiselta tai ryppyiseltä.

Vierailija
28/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mutta Marjon ansiothan ovat muualla, eikl?

Siis ajatelkaa esim. Anne Kukkohovia joka on vm. 1970, siis neljä vuotta tätä MN:ää vanhempi, ja on mielettömän upeasti pitänyt itsestään huolta, todellinen kaunotar jota ei uskoisi ikäisekseen. Niin siis kysymykseen vastaus, MN on viisikymppisen lähiömamman näköinen.

Onko SMarjo NUOREMPI kuin Anne Kukkohovi? SMarjo on vanhan näköinen. Ei ikinä uskoisi alle nelikymppiseksi.

Vierailija
29/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt supermarjon livenä monta kertaa ja on musta ihan ikäisensä näköinen ja oloinen.

Vierailija
30/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio vanhentaa.

Ainakin olen ymmärtänyt, että treenaa kovaa. Ja kivan oloinen perhe heillä oli, joten en nyt mitenkään panetella tekstilläni tarkoittanut.

Vierailija
31/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 41 v.

Vierailija
32/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan kauhean näköinen nainen!

Vierailija
33/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 38 ja papereita kysytään tämän tästä ravintolassa. On meitä

Vierailija
34/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että Marjo on jotain vähän päälle 40 joten vastaus on kyllä.

Varmasti on hyvät elämäntavat mutta liika treeni nyt vaan kuivattaa "iäkkäämmän" naisen.

Vierailija
35/60 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta olen itse omin silmin kuullut kysyttävän papereita hänen ollessaan 37-vuotias!

Itse olen 38-vuotias, ja rypyttömämäpi olen kyllä kuin tuo Marjo, mutta muuten en yhtä timmissä kunnossa.

olen 38 ja papereita kysytään tämän tästä ravintolassa. On meitä

Vierailija
36/60 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se oikeasti alle 40? Minä luulin sitä viiskymppiseksi, ehkä puukotetuksi kuuskymppiseksi.

Vierailija
37/60 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni on 42-vuotias ja takuulla nuoremman näköinen kuin tämä supertiikeri. Taitaa olla liian laiha.........

Vierailija
38/60 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt oikeasti ole 38 v. vai mitä se väitti olevansa. Vitsillä kai se sen heitti. Onhan se nyt selvästi lähempänä 50 v.

Vierailija
39/60 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina mieleen lapsena telkusta näkemäni Biafran lapset . Varsinkin jaksossa jossa M ja Ari olivat seinäkiipeilemässä , voin pahoin kun katsoin Marjon riutuneita käsivarsia .

Vierailija
40/60 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset