Onko SUperMarjo vanhan näköinen ikäisekseen?
En todellakaan halua pilkata, alkumainosten mukaan en muusta kritisoi kun aivan liian monista lasten harrastuksista ja ohjelmoidusta elämästä, mutta ihan muu asia, että onko teistä Marjo normaalin 38v ikäinen vai olenko minä nuorekas 36v, ehkä molempia? Marjolla selkeät uurteet otsassa ja suun ympärillä, itse koen, ettei minua vielä erottaisi esim. 22-vuotiaasta opiskelijasta... Kauheaa jos parisa vuodesa vanhenee noin paljon... (Myönnän, minulla on vähän ikäkriisiä...)
Kommentit (60)
Olisin veikannut ulkonäön perusteella yli viisikymppiseksi mut tajusinhan ettei sen ikäisellä voi olla vauvaa.
Tyyppillinen kestävyysurheilija jolla minäkuva vääristynyt näyttää usein tolta.
Hassua on jotenkin se ristiriita kun hän puhuu elämäntavoistaan ja kauneuden kaipuustaan mut samalla hän tekee itsestään ruman ja vanhan näköisen.
et kukaan yli 30v näyttää kaksikymppiselle.Kato AP esim.hampaitasi,kaulaa ja leukaa,silmien ympärystöä,käsiä yms.
Mä en ole koskaan tavannut naista joka näyttää nuoremmalle kuin on.On olemassa naisia ja hyvin hoidettuja nuorekkaista naisia mut ei ikäistään nuoremmalta näyttäviä naisia.
tosi vanhan näköinen, olen pari vuotta nuorempi ja välillä kysytään papereita. En usko että noilla uurteilla enää joutuu ikäänsä todistamaan.
nuoremman näköinen kuin tuo Marjo. Johtunee siitä, että minulla on pullukat posket. Olisin mielelläni hoikempi (olen normaalipainoinen), joten siinä mielessä uurteetkaan eivät haittaisi.
Sanoisin aktiivinen 45-50-v nainen, jota ei vielä ikä pakota. Ihan vain ulkonäön perusteella, vertaan omiin vanhempiini ja heidän ikäänsä.
Hän vaikuttaa hyvännäköiseltä viisikymppiseltä. Olisiko sitten hitusen alle, koska on vielä synnyttänyt lapsenkin.
En todellakaan halua pilkata, alkumainosten mukaan en muusta kritisoi kun aivan liian monista lasten harrastuksista ja ohjelmoidusta elämästä, mutta ihan muu asia, että onko teistä Marjo normaalin 38v ikäinen vai olenko minä nuorekas 36v, ehkä molempia? Marjolla selkeät uurteet otsassa ja suun ympärillä, itse koen, ettei minua vielä erottaisi esim. 22-vuotiaasta opiskelijasta... Kauheaa jos parisa vuodesa vanhenee noin paljon... (Myönnän, minulla on vähän ikäkriisiä...)
josta täällä on jauhettu nyt viimeaikoina? Pelkkää negatiivista tietty, joten varmaankin joku kateutta herättävä julkkis?
josta täällä on jauhettu nyt viimeaikoina? Pelkkää negatiivista tietty, joten varmaankin joku kateutta herättävä julkkis?
Katso itse kuvat ja kerro ovatko terveitä :D
Eli kaikkea mitä palsta paksukaiset eivät ole eivätkä tule koskaan olemaan. Siksi sitä haukutaan.
Mun mielestä Marjolla on nauravat, iloiset silmät ja ilmeikkäät kasvot. Juonteet suun ympärillä tulevat juuri hymyilystä. Itselläni on samanlaiset. Sitä paitsi näyttäisi olevan aika vaalea pigmentti, ohuehko iho. Se sitten rypistyykin aikaisemmin. Lisäksi hänellä ei juuri ylimääräistä rasvaa ole, ei kasvoissa eikä muualla. Sitä varten mm. Madonna ja muut julkkikset ottavat täytteitä poskiin.
ELämänmyöntisen, iloisen näköinen ihminen, joka varmaan 60 v. näyttää sitten semmoiselta 40 ja rapiat. Ainakin kroppa ja siihen sitten av-mammat saavat kateuksissaan sanoa vaikka mitä...
Jos pelkkää naamaa katsoo, niin eihän pulleanaamaisille ryppyjä tule. Katsokaa nyt koko kroppaa, roikkuuko tissit, onko selluliittivyötärö...
Hoikat näyttää nuoremmilta. Mitä lihavampi, sen vanhemman näköinen.
Tuossa Marjon 3 min haastattelu, ihan on ikäisensä näköinen:
http://www.livtv.fi/ohjelmat/supermarjo-ja-tytöt/etusivu/video/supermar…
Musta se näyttää vanhemmalta kuin 38-v. En tosin ole kyllä ikinä nähnyt naista, joka 36-vuotiaana muka menisi läpi 22-vuotiaasta, en taida uskoa ennen kuin näen!
niin Marjo näyttää varmaan 15 v vanhemmalta.
Se ei riitä, että treenaa ja pitää kehostaan huolta, jos ruokapuoli on jälkijunassa. Selvästi enemmänkin jättää syömättä, ja sitten polttaa koko ajan sitä rasvaa liikunnalla. Eli lihaksilla ei ole mahdollisuuuttakaan voida hyvin, saati hiuksilla ja iholla, kun polttoainetta ei ole! Voi sitä syödä terveellisesti, kun vain syö tarpeeksi.
Ei aina tarvitsisi mennä noin ääripäihin, ei lihoa tarvitse mutta pitää syödä tarpeeksi. Marjo näyttää tosi kuivahtaneelta. Stressi tehnee osansa, vaikuttaa siltä, kuin kontrolli olisi hänellä aaaivan liian tiukalla. Toivottavasti ymmärtää hellittää ajoissa. Ei elämä voi olla pelkkää suorittamista ilman seuraamuksia.
Onko sitten meikkiä tms., mutta tumma väri vanhentaa luonnostaan vaaleaa. Katsokaa vaikka Tuksua...
Vanhemmiten pitää keventää pakkelia.
Lisäksi Marjon hiukset eivät tue nuorekkuutta. En tosin osaa sanoa, mikä sitten olisi hyvä. Ehkä ne hiukset voisivat jotenkin kehystää kasvoja herkemmin.
Toisaalta puhe, liikehdintä, vartalo ovat nuorekkaat.
Tekee suttuisen vaikutelman. Luultavasti luonnollinen, oma väri olisi parempi hänellä.
Ilmeikäs ihminen, iloinen. Ehkä meikkivoide vähän liian tumma kun on noin vaalea iho.
Ehkä hiukan ikäistään vanhemman näköinen, noin 45-vuotias, sanoisin.
mä 38, ja musta marjo on..aikuisemman näkönen. En ole yhtä harhainen kun ap rukka, mut ennemmin mä näytän vaikka 32veeltä ku 42.