Minkä verran hintaa näille?
Pientä tapahtumaa järjestelen...
Toimin buffetissa myyjätätinä.
Miten hinnoittelisin...
1. Pillimehu?
2. Pakastealtaan pulla (juuri paistettu)?
3. Kahvi / tee?
4. Lihapasteija?
5. 50g irtokarkkipussi?
Apuja? :)
Kommentit (7)
jos se lihapasteija on sellainen pakastepussista.
Näillä hinnoilla saat paljon ostajia.
Pakastepulla, siis peruspulla maksaa n 2,5 - 2,9 euroa ja pussissa on 20 pullaa, kahvipaketti maksaa tarjouksessa n 3 euroa ja pannullisen teetä saat kun kaadat ekaks kuumaa vettä, laitat 1,5 l likoamaan 2 pussia teetä JA OTAT NE POIS !!! Uskomatonta kuinka paljon näkee ko paikoissa teepannuja, joissa teepussit ovat olleet siellä tuntikaupalla. Pussit pitää ottaa pois 5 min sisällä ja 2 pussia riittää, eli sitä ei tarvi edes ostaa, varmaan sun kaapista vähän teetä löytyy.
Teen juoja arvostaa tälläistä 1000 krt enemmän kuin haaleaa teetä ja yhtä laatua pusseja pannun vieressä.
Juu, halvat ja kiinnostavat hinnat täytyy olla!
Ulkoilmatapahtuma. Lämpimät juomiset ja lämpimät pullat varmaan kiinnostaa ihmisiä. Uskoisin.
Tosin meillä päin myytiin juuri urheilutapahtumassa pillimehuja 0,50 €/kpl ja euron irtsaripussissa oli 100g. Ne karkit oli kyllä saatu lahjoituksena.
Se riippuu mun mielestä eniten siitä, millä hinnalla itse olet nuo ostanut? Siis kate pitää laskea, eikä ihan mutulla heittää hintoja.
Mulla on budjetti (halvimman mukaan) ja kaikki hinnat tiedossa. En halua myydä "plus miinus nolla" -katteella, alle 50c ei kannata myydä mitään.
ei ainakaan 50 senttisiä pienemmillä. Missäpäin Suomea? Täällä pääkaupunkiseudulla on totuttu korkeampiin hintoihin