Lounas + 4x Nutrilett, kokemuksia?
Heippa, minulla on vielä 5 kiloa matkaa normaalipainoon. Kuinkahan pitkään on turvallista jatkaa (jos vaan itse ei kyllästy makuihin tms.) siten, että syö työpaikalla normaalin monipuolisen lämpimän lounaan, mutta päivän muut 4 ateriaa korvaa Nutrilettilla:
-aamupala pirtelö
-välipala patukka
-iltaruoka tomaattiliemi, kasvisliemi, pasta, mitä niitä nyt on Nutrilettilla
-iltapala yleensä myös pirtelö
Onko kokemuksia, miten paljon olette ja missä ajassa laihtuneet olettaen, että lounas on ollut ns. korkeintaa normaalin kokoinen. LIsäyksenä vielä, että ns. normaalielämässä en liho, en syö juurikaan herkkuja, tms. Kaikki ylimääräinen on vuosien varrella tullut erityistilanteista, kuten kolmesta raskaudesta, joista jääneitä viimeisiä kiloja ei koskaan tullut karistettua ennen seuraavaa raskautta ja nyt kuopuksen ollessa 2v otin itseäni niskasta kiinni ja tavoitteena 6 vuoden jälkeen normaalipaino j apuolen vuoden sisällä vielä sen sisällä n. 5 kiloa alas.
Kommentit (2)
...että nälän tunne on kyllä pitkin päivää ja e muista vuosiin, että maha kurnisi, mitä se nyt tekee joka päivä, mutta olen päättänty onnistua ja yllättää vanhat tutut kesällä. Tai pikemminkin olla sellainen, mitä luulevat, että olen, koska en kestä sitä tilannetta kun tapaan ihmisiä monen vuoden jälkeen ja mielessään miettivät, ja sanovatkin, että "en meinannut tunnistaa, kun olet niin muuttunut", (niin, siis lihonut...) JOten motivaatio on kova!!!
MIelelläni jättäisin lounaankin pois ja pääsisin nälän tunteesta, mutta en voi, koska olen luokanope ja pakko syödä luokan kanssa.
muuten toimii, mutta koska syöt tuon lounaan ruokana, ei vatsalaukku pääse kutistumaan kunnolla ja nälkää pukkaa iltaisin. Mutta jos siitä selviät niin kyllä sillä varmasti laihtuu.