Menkat ollu, mut silti raskaana??
Oon tässä olevinaan tuntenu vauvan liikkeitä mahassa!! En tiijjä, kait oon sekoomassa tai jotain :D Ei kai se nyt niin yleistä oo olla raskaana, vaikka menkat tulee, että mulle niin kävis :D Mitä lie mahassa suolien möyrintää tai jotain..
Menkat on ollu jokusen viime kerran aikas myöhässä ja sit viime menkat oli tavallista niukat, kun vuoti vaan abt 4 päivää! Ikinä ei mulla vuoda niin vähän..
Mulla on 9kk ikänen lapsonen ja imetän, joten rintojen oireilusta en osaa sanoo. Rinnat on kyllä kasvanu b:stä d:hen tässä jossain vaiheessa!!
Kivuistakaan en tiijjä, onhan sitä jotai voinu olla.
Hajuaisti on pelannu kyllä :P
Ja pissalla oon ehkä voinu vähän tiuhempaan juosta..
Mut noi "liikkeet" ne on mun epäilyn herättäny, vaikka eihän ne toki voi oikeita liikkeitä olla, vaikka raskaana oisinki.
Ja oon yrittäny laihduttaa (syödä terveellisesti), mut en laihdu juurikaan...
Vauva ois tosi ihana yllätys, vaikka ei ehkä parhaimpaan aikaan...
Kommentit (3)
käynyt mielessä että tekisin raskaustestin?
mutta tunnen kyllä yhden äidin, joka oli 7 kk:lla kun menkat vasta jäi väliin... Vauva oli jäänyt kylkiluiden alle, lääkäri oli joutunut painelemaan vauvan sieltä esiin. Oli työkaverit ihmetelleet, kun oli yhtäkkiä mennyt töihin raskaana olevan näköisenä..
Ja aina oon miettiny näitä 'raskaana ollessa menkat' ja 'en tienny olevani raskaana' -tapauksia, et ei noi pidä paikkansa :P