Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on naiselle susi

Vierailija
14.03.2012 |

Täällä se on tullut nähtyä.

Jos sinulla on

- ihana mies

- perhe

- taitavat lapset

- olet kaunis

- olet taitava

- olet menestynyt

- matkustat

saat päällesi ryöpyn. Olet alinta paskaa ja aivan v*tun outo. Kateus kukkii siis.

Jos olet

-Eronnut

- yh

- sinulla on erityslapsi/ a

- olet ruma tai ylipainoinen

- et osaa jotain asiaa

- olet köyhä

- Masentunut tai muuten sairas

olet ihan alinta paskaa taas ja ainakin ihan hel*etin outo. Moni saa ilmeisesti sulan hattuunsa kun saa toisia nälviä.

Todella upeeta tämä naisten välinen ystävyys, lämpö ja harmonia. Mistäköhän ne lapset oppii toisia kiusaamaan ja mollaamaan? Nii-i.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se sit on.

Vierailija
2/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tottunut naisten väliseen solidarisuuteen ja kannustukseen. Miehiltä ei saa kuin hiljaista tukea (mikä on hyvä asia sekin). Myrkynkylväjiin joskus törmää - heihin en katso tarpeelliseksi luoda ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tottunut naisten väliseen solidarisuuteen ja kannustukseen. Miehiltä ei saa kuin hiljaista tukea (mikä on hyvä asia sekin). Myrkynkylväjiin joskus törmää - heihin en katso tarpeelliseksi luoda ystävyyttä.

Vierailija
4/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kaveripiiriini kuulu ketään sellaista naista joka omaa sukupuoltaan susiksi syyttelisi. Meillä on lämpimät ystävyyssuhteet ja iloitsemme toistemme onnesta.

Vierailija
5/5 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni mies on naiselle susi, mieheltä saa kyllä ihailua ja kannustusta, mutta aika usein taka-ajatus on pöksyihin pääsy, valitettavasti se on niin usein nähty, vaikka kyseessä olisi kaverin mies tai oman miehen paras kaveri.

Usein kun aidosti vaikeuksistaan kertoo niin saa täälläkin sympatiaa, mutta jos sokeakin näkee että kertoja on itse sössinyt elämänsä, saahan siitä huomauttaa, jos toinen vain syyttää olosuhteita tai toisia ihmisiä.