Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä hävetti hammaslääkärissä! Hampaiden puhdistus ultralla vihloi niin että itkin!

Vierailija
14.03.2012 |

Hammaslääkäri oli sitä mieltä, että toimenpide on täysin kivuton. Hampaani ehjät.

Muita, joilla ultraäänipuhdistus on sattunut?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina pyytää puudutus hampaiden puhdistukseen. Yksityisellä toki maksaa vähän lisää, mutta silloin ei kyllä operaatio tunnu yleensä missään. Lisäksi puhdistus on helpompi tehdä kun sen puhdistajan ei tarvitse olla ihan niin varovainen koko ajan.

Kokemuksesta sanon puudutuksen sattuvan enemmän. Ei ultraäänen kipu nyt sietämätön ole. Ja en tosiaan omaa korkeaa kipukynnystä.

Vierailija
62/72 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran poistettu hammaskivi ultralla ja se oli ihan kauheeta! Kamalinta, mitä ikinä tehty hampaille ja mun hampaat on sentään oiottu, paikattu tosin vain kerran. En ole antanut sen jälkeen puhdistaa koneella, käsipeli paljon parempi!

Olen puhdistuttanut hampaani 🦷 vuosittain hammashoitajalla, lisäksi tulevat hammaslääkärikäynnit, jos on tarvetta.

Kyllähän ultrapuhdistus vihloo paljon enemmän (5x) kuin hampaan poraus 😖!

Puristan hirvittävästi käsinojia ultran aikana 😰 ja lepään sitten sirpillä rapsuttelun aikana. Onpa kuitenkin melko uupunut olo käsittelyn jälkeen🥵! Vaikka olen maratoonari (39 maratonia juostu nyt).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ultraäänilaitteen värähtely ja vesisuihku yhdessä irrottavat hampaiden pinnalta värjäytymää ja hammaskiveä. Ultraäänilaitteen käyttö on kivutonta."

http://www.oral.fi/153

"Käyttö on kivutonta."

On siis kivutonta laitteen käyttäjälle, mutta ei potilaalle, jos pilkuntarkasti asian tulkitsee.

Ja kyllä on aina minuakin vihlonut se, mutta hammaslääkäri on sanonut siitä ja pyytänyt ilmoittamaan, jos vihloo liikaa.

Vierailija
64/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeaa kipua tunnen joka kerta, vaikka kipukynnykseni on muuten korkea. Tiedä sitten, auttaisiko se puudutegeeli.

Vierailija
65/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että on tekijästä kiinni. Jos osaa tehdä oikein, niin ei satu. Valitettavasti kaikki hammaslääkärit ei osaa.

Vierailija
66/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut täysin kivuton vaikka minulla on (ollut) vihlovat hampaat, suussa vaikeita tulehduksia ja paljon reikiä.  Suosittelen lämpimästi  Dent Spa:ta Turussa.  Hygienisti hoiti myös vihlovien hampaiden ongelman pois. Tämä ei ollut mainos vaan ihan oikeasti aivan ihmeellisen hyviä ja jälki ollut niin hyvää, että hammaslääkärikin on udellut että missä on hoidettu.

Vierailija
67/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu kyllä aivan saakelisti. Järjetöntä mainostaa tuota kivuttomana, kun mekaaninen ei satu juurikaan.

Vierailija
68/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu kyllä aivan saakelisti. Järjetöntä mainostaa tuota kivuttomana, kun mekaaninen ei satu juurikaan.

Se on varmaan vain niin paljon näppärämpi tekijälleen joten tässäkin on syy siirretty asiakkaan viaksi. Helppoahan toki olisi jos useammin kävisi, mutta jos on heinäkuussa soittanut aikaa ja saa sen seuraavalle maaliskuulle niin hiljaista on.

Vierailija
69/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole juurikaan sattunut. Hygienistini huomaa kyllä, jos jossain kohti vihloo ja ottaa sen kohdan sitten käsin.

Nyt korona-aikana yritetään riskejä välttää ja tehdä yhdellä käynnillä koko urakka.

Hammaskiveä muodostuu nykyisin minulle nykyisin  vähän, kun vaihdoin ultraäänihammasharjaan (heh)

Vierailija
70/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ultraääntä voi käyttää niin että ottaa kipeää, mutta myös niin ettei ota. Tehoja voi säätää, aikaa voi mennä silloin enemmän. Mieluusti maksan siitä että ei vihlo.

Vierailija
71/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vihloo aika pahasti.

Vierailija
72/72 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla tunnoton pökkelö kun tuppaan torkkumaan hammaskivenpoiston aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän