Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti satuhäiden pari pysyy yhdessä, ihan vaan siks et sulhasen vanhemmat ei

Vierailija
14.03.2012 |

hyväksyneet naimisiin menoa yms...

Mun mielestä on todella tyhmää aikusille ihmiselle alkaa sanomaan saako ottaa tatuoinita tai mennä naimisiin...

Me mentiin mun miehen kanssa naimisiin 15 kk ensitapaamisesta samalla kun suunniteltu lapsemme kastetiin, nyt on tulossa kolmas lapsi ja 12 hääpäivä ja rakkasu sen kun kukoistaa...

Mun vanhemmat on menny vuoden päästä ensitapaamisesta naimisiin ja ovat kohta olleet 40 vuotta naimisissa, sama miehen vanhemmat menivät pian tapaamisesta naimisiin ja hekin yli 30 vuotta jo olleet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan varma etten mä ole mun appivanhemmille mikään unelmaminiä, mutta ikinä eivät ole mitään negatiivista sanoneet tai puuttuneet meidän elämään. Mun vanhemmat taas ovat yrittäneet puuttua ihan joka asiaan. Sanomattakin on selvää, että meillä on paljon paremmat välit miehen vanhempiin.

Vierailija
2/3 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sulhasen äitihän on av-palstan varmojen tietolähteiden mukaan kuollut auto-onnettomuudessa vähän aikaa häiden jälkeen... Eli hänestä ei ole enää ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina antanut mun tehdä omat ratkaisuni niihin puuttumatta ja hyvä niin, jos olen vääriä valintoja tehnyt niin itse olen niistä myös kärsinyt ja niistä oppinut.

Miehen vanhemmat ja sisko taas on aina puuttunut mieheni asioihin ja myös minun ja ei kyllä olla heidän kanssa kauheesti tekemisissä, sieltä tulee vaan haukkuja jos teet jotain, ei koskaan kehuja kun teet jotain järkevää, eikä tosiaan olla koskaan mitään typerää tms tehty mutta joka asiaan pitää niiden puuttua ja sanoa onko hyvä vai huono idea.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme