Meidän yläkertaan tulee tosi kätevä Wc,
se on niin pieni että pytyllä istuen voi vaikka oksentaa lavuaariin.
Pyttyä ei rakenteellisista syistä edes saanut ihan takaseinään kiinni.
Mutta parempi pieni vessa kuin ei vessaa ollenkaan.
Kommentit (9)
meillä on paskahuussi pihan perällä ja siellä voi kuunnella linnunlaulua livenä kun äheltää pötkylän pihalle. Asumme siis maalla.
ja silti ylettyy pöntöltä lavuaariin. Ne kun ovat vierekkäin. Näin on muuten ollut jokaisessa asunnossa, jossa olen asunut...
mutten ole edes ovea avannut 10 vuoteen =9 Appiukko käyttää sitä joskus.
meilläkin tuollainen minivessa, ei ole kätevä ollenkaan. Ihan tuskaa siivota alle neliön koppia, onneksi ei ole talon ainoa wc.
lavuaariin. Tosi käteviä tosiaan =D =D
meilläkin tuollainen minivessa, ei ole kätevä ollenkaan. Ihan tuskaa siivota alle neliön koppia, onneksi ei ole talon ainoa wc.
Kai se tuntuu niin pieneltä koska alakerran vessa on 5m2. Pikkuvessan on vielä tosi hankala sijoittaa lavuaari oven takia. Eikä sitä oveakaan voinut laittaa mihinkään muualle =)
Vanhan talon remontti on välillä millipeliä.
tulet vielä olemaan tyytyväinen tuohon ratkaisuun!
T. nimim. Molemmista päistä yhtä aikaa, kokemusta on
se on niin pieni että pytyllä istuen voi vaikka oksentaa lavuaariin. Pyttyä ei rakenteellisista syistä edes saanut ihan takaseinään kiinni. Mutta parempi pieni vessa kuin ei vessaa ollenkaan.
tulet vielä olemaan tyytyväinen tuohon ratkaisuun! T. nimim. Molemmista päistä yhtä aikaa, kokemusta on
se on niin pieni että pytyllä istuen voi vaikka oksentaa lavuaariin. Pyttyä ei rakenteellisista syistä edes saanut ihan takaseinään kiinni. Mutta parempi pieni vessa kuin ei vessaa ollenkaan.
ja oksennan jo rapuille matkalle yläkerran vessaan =)
Mutta olen myös joskus kokenut samanlaisen vatsataudin. Oli aika taiteileminen kun pöntöllä istuessa alkoi oksettaa
missä olen käynyt (sellaisissa, joissa ei ole kylppäriä samassa tilassa) ylettyy pöntöltä lavuaariin.