Ällö kysymys laktoosi-intoleranssista :D
Jos syön jotain, joka sisältää maitoa, saan usein juosta suoraa päätä vessaan, kuten äsken, kun söin valkosuklaalevyn. Onko tämä uloste, jota sieltä heti perään tuli, siis se juuri syömäni valkosuklaalevy vai jotain aiemmin syömääni ruokaa? Liikkuuko valkosuklaalevy siis niin nopeasti peräsuoleen, jos niin siinähän tapauksessa en kai ehdi saada siitä edes kaikkia niitä kaloreita, joita levyn paketissa uhattiin minun saavan? Kiitos, jos viitsitte valaista tätä asiaa minulle :D
Kommentit (9)
Mä niin rakastan tätä av:ta! Tää ei petä koskaan!! :D
Ja sitten erittäin hyvällä tämä, ap! :DD
"Oi, saispa laktoosi-intoleranssin niin vois syödä suklaata lihomatta, kunhan vaan jaksaa sitä ruikulia..." :'D
että mistähän muuten johtuu, että voin kyllä juoda maitoa mieli määrin ilman mitään ongelmia, mutta juurikin(huom. et-sana), jos syön esim. jälkkäreitä, jotka sisältävät maitoa, maha menee heti sekaisin?
Ja sitten erittäin hyvällä tämä, ap! :DD
"Oi, saispa laktoosi-intoleranssin niin vois syödä suklaata lihomatta, kunhan vaan jaksaa sitä ruikulia..." :'D
tekin ootte ihania, kun jaksatte päivästä toiseen vastailla mun hassuihi kysymyksiin :)
Ap
että mistähän muuten johtuu, että voin kyllä juoda maitoa mieli määrin ilman mitään ongelmia, mutta juurikin(huom. et-sana), jos syön esim. jälkkäreitä, jotka sisältävät maitoa, maha menee heti sekaisin?
Ap
lääkitys laittoi mahan löysälle. Onhan läpipaskot laihoja.
Koska kyllä se maitokin niitä oireita aiheuttais.
että jos ylläpitää jatkuvaa ripulia, niin mitään ei imeydy kroppaan. Ei ne suklaat (eikä mikään hyödyllinenkään).
Siinä vasta loistodietti.
Valkosuklaassa on paljon laktoosia ja se maitosokeri löystyttää ulostemassaa,joka ennestää suolen loppupäässä, mutta suklaassa on myös paljon rasvaa ja tavallista sokeria, ne imeytyy hitaammin.