Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NOMO-JEANS

Vierailija
14.03.2012 |

Onko kellään kokemuksia Nomo-jeans mittatilausfarkuista? Itse vielä odottelen joulukuussa tehtyä tilausta!!!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
22/53 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tlannut Nomolta kesän aikana kahdet farkut. Molemmat ovat olleet myöhässä, ja molemmat ovat menneet kokonaan uusiksi. Nyt odottelen seuraavat puolitoista kuukautta (tai enemmän), ja katsotaan, mitä tuleman pitää. Itse en käytä farkkuja yleensä lainkaan, sillä olen reisistä paksumpi ja vyötäröltä/lantiosta suhteessa ohuempi niin, etten ole löytänyt minulle sopivaa valmisfarkkumerkkiä. Nomossa oli kesällä alennuksia, joten päätin kokeilla onneani. Ensimmäisistä farkuista sain vaihtaa saamani 20 euron lahjakortin palautukseksi, toisesta sitä ei enää luvattu. Tällä toimitusajalla saa tulla kyllä aika hyvät housut, että haluan tilata vielä Nomoja uudelleen! Eniten pelottaa takataskut. Molemmissa housuissa ne olivat ensimmäisissä versioissaaivan liian korkealla, ja myyjät ovat sanoneet ettei niiden paikkaa voi valita eikä muuttaa. Mielestäni tämä on outoa - farkuissa juuri takataskujen paikka on aika tärkeä juttu, eikö niiden pitäisi myös olla vartalon mittasuhteiden mukaan oikeassa kohdassa? Mies on saanut kahdet hyvät farkut Nomolta, mutta ehkä miesten farkkujen tekeminen on ylipäänsä helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a , innostuin paljon nomo farkuista luettuani viimeisestä hyvä terveys lehdestä, mutta nyt kun luin tätä keskustelua, enpä ole innostunut enään, niin paljon toimitusvaikeuksia ja farkut eivät istukaan. Minäkin maksaisin vaikka 300 e

jos tietäisin että laatu on hyvää ja tuote tulee sovittuna aikana.

Vierailija
24/53 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai tosissas usko itse tuohon!! ?

Vierailija
25/53 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta näistä farkuista, mutta ohiksena huomautan, että tuntuu aika järjettömältä liikeidean kannalta teettää mittatilausvaatteet Kiinassa asti.

Vierailija
26/53 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tilasin ennen joulua housut Jumbon Nomosta. Lapussa luki, että housut toimitetaan 4-5 viikossa, mutta myyjät kertoivat heti, että toimitus kestää todennäköisesti kestää kauemmin, ehkä jopa 8 vikkoa. Olin siis jos ostaessani varautunut, että housut tulevat vasta viikolla 6.

Toisin kävi. Kaksi kertaa olen saanut myöhästymisilmoituksen ja nyt housujen pitäisi tulla viikolla 12. En kuitenkaan usko, että näin käy. Nomon liikeidea on hyvä, mutta toimitusvaikeudet tuntuvat olevan jatkuvia. Tässä liikutaan jo tosi lähellä petoksen tunnusmerkistön täyttymistä, sillä selkeästi myyjä tietää jo myydessään, että ei pysty toimittamaan housuja luvatussa ajassa.

Vierailija
27/53 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on firma haettu konkkaan, niin lukee niiden FB-sivuilla :( Paska juttu niille joilla on housut sisässä tai käyttämätön lahjakortti...

Vierailija
28/53 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan saanut Nomolta luvatussa ajassa farkkuja? Olen itse odottanut jo 2,5 kuukautta ja mietin tuleeko farkut vielä tämän vuoden puolella... lepytykseksi tarjottiin 20% alennusta seuraavasta tilauksesta. Ei taida tulla kauppoja, miksi kukaan haluaisi ostaa aika kalliit farkut kuukausien odotusajalla? Mietin kaupan perumista, mutta onko kukaan todella saanut farkkuja sieltä ja todennut hyviksi? Sääli hyvää bisnesideaa mutta osaamatonta toteutusta...

Vierailija
29/53 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

Olemme tehneet jotain aivan uutta maailmassa ja monet vaikeudet ovat tulleet meillekin yllätyksenä ja niiden ratkaiseminen on vaatinut paljon työtä. Kun tehdään jotain aivan uutta, kaikki ei mene niin kuin on suunniteltu. Nykyisin vaatteiden teollinen tuotanto perustuu suurin volyymeihin per vaate ja tuotannon virittäminen palvelemaan yksittäiskappalevalmistusta on osoittautunut erittäin vaikeaksi.

Nämä vaikeudet ovat näkyneet valitettavasti suoraan asiakkaalle ja olemme tästä erittäin pahoillamme. Olemme toimittaneet yli 800 farkut, joista reilusti yli puolet ovat toimitettu luvatussa aikataulussa. Lisäämme koko ajan tuotannon kapasitettia, jotta pysyisimme lupaamassamme toimitusaikataulussa eli 5-8 viikossa.

Pyrimme jatkavasti parantamaan asiakaspalveluamme ja toimitusaikojamme, jotta yhä useampi asiakkaamme olisi meihin jatkossa tyytyväisempi.

Haluamme kertoa toiminnastamme avoimesti ja toivotammekin 10 ensimmäiseksi ilmoittautunutta tutustumaan toimintaamme pääkonttorillemme Helsingin Arabian rantaan lounaan merkeissä. Ilmoittautumiset osoitteeseen asiakaspalvelu@nomojeans.com

Terveisin, Mari, toimitusjohtaja

Vierailija
30/53 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain juuri tänään nomolta tilaamani farkut ja farkut ovat aivan hirveät. En suosittele kenellekkään!

Vierailija
31/53 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä liikeidea ja aggressiivinen markkinointi etenkin blogien välityksellä, mutta toimituksia ei ole mietitty kunnolla. Ehkä kysyntä on yllättänyt, ehkä muut asiat, mutta molemmissa tapauksissa tilanne on yhtä surullinen. Suomeen tarvitaan yrittäjiä ja uusia innovaatioita, mutta käytännön sujuvuuteen toimitusten ja asiakaspalvelun osalta ei ole osattu panostaa. NOMOlle pointsit asiallisesta vastauksesta. Toivottavasti saatte asiat rullaamaan!

Vierailija
32/53 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain juuri tänään nomolta tilaamani farkut ja farkut ovat aivan hirveät. En suosittele kenellekkään!

Millä tavalla hirveät ne ovat? Laaduttoman oloiset, huonosti istuvat tms?

Vierailija
33/53 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tänään Nomoja hakemassa. Kauppaan jäivät, sen verran järkyttävät makkarankuoret löytyivät pussukasta. Housut olivat kauttaaltaan liian kireät, vetoketju ei mennyt kiinni, kun puuttui ainakin 8 cm kangasta vatsan kohdalta (siis leveydestä), vyötärönauhan oli takaa 10 cm liian matalalla (piti olla korkeavyötäröinen malli). Lahkeet olivat naurettavasti puolitangossa. Ja myymälässä ollut Ilkka ei uskaltanut luvata rahoja takaisin!

Vierailija
34/53 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks, en taidakaan lähteä uhkapelaamaan rahojeni kanssa nomoon....

Vierailija
35/53 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Lahjakortin ihananalle vaimolleni  Tampereen NOMO sta .. Loistavaa palvelua jo nyt ! Toimitus ajoista en ole huolissani yhtään!! En ole IKINÄ saanut mitään erikois tilaus tavaraa luvatussa ajassa! Kuten Auton toimitus 12kk sovitusta myöhässä .. jne.. Suomalaiset vaan ei osaa olla kiitollisia mistään! Mikään ei saisi maksaa mitään! ja jos sitten saa "lahjaksi" niin silloinkin kehdataan vielä kiukutella!! Nomo Jeansin istuvuudesta vielä sen verran että tuttumme ostanut Nomolta farkut ja eivät näyttäneet hänen mielestään niin hyvältä kuin dieselin vastaavat (mun mielestä hänen päällään ei näytä mikään muu hyvältä kuin 100m3 hiekkaa)  ja taas vaimon ystävän omat Nomot ovat jäätävän seksikkäät... Johtopäätöksiä voi tästäkin vedellä .. eli katsotaan 6kk päästä kuinkas kävi ..Jouluja..

Vierailija
36/53 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ei pidä uskoa/luulla, että ne vialliset tai huonosti istuvat farkut lähtevät takaisin "korjausompeluun", vaan juttu on juuri niin kuin viestissä 41 kerrottiin; "korjatut" farkut ovat ihan toiset housut. Näitä korjaukseen saapuvia, takaisin tehtaalle palautettuja yritetään tuputtaa muille asiakkaille. Olisi naiivia olettaa, että farkut, joissa on esim. liian lyhyet lahkeet korjattaisiin, sillä se vaatisi käytännössä lähes kokonaan uusien housujen valmistamisen, vain vyötärönauha jäisi jäljelle. Paljon helpompaa on siis kaivaa reklamaatiolaatikosta  housut, joiden mitat edes etäisesti vastaavat asiakkaan mittoja ja lähettää sitten "korjatut" housut asiakkaalle.

Vierailija
37/53 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:48"]

Etkai tosissas usko itse tuohon!! ?

[/quote]

niin mihin?

Vierailija
38/53 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ensisijaisesti yrittävät tehdä uudet, mutta luulisi että tarvittaessa palauttaa myös rahat (?)

Vierailija
39/53 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Tietenkään se ei ole ollut lähtökohta: olemme suunnitelleet, testanneet, suunnittelleet ja testanneet jälleen. Kaikki, jotka tekevät jotain ensimmäistä kertaa maailmassa tietävät, että yllätyksiä, mukavia ja ikäviä, sattuu matkan varrelle vielä senkin jälkeen kun kaikki ketjun palaset on testattu useampaan otteeseen. Olemme luoneet uudenlaista osaamista Suomeen, jota ei ole ollut aikaisemmin eikä vielä löydy muualta Euroopastakaan. Tästä syystä olemme todennäköisesti kokeneet kaikki mahdolliset kompastinkivet, mutta olemme oppineet näistä ja teemme kaikkemme, että emme kompastu samoihin ansoihin uudelleen. Tavoitteenamme on edelleen saada asiakkaille laadukkaita, täydellisesti istuvia farkkuja luvatussa toimitusajassa, siksi kaikki palaute on meille arvokasta.

Täsmennämme tuon toimitusajan nettisivuillemme; kiitos vielä huomiosta.

Vierailija
40/53 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin siskon kanssa "mittatilausfarkut" Nomolta ja sain farkut postissa missä takataskut olivat puoliksi reisissä, siskolla vielä hirveämmät. Nomolta soitetiin ja sanottiin ettei mittatilauksessa ole kyseessä taskujen paikan valintaa ja mitään ei voida tehdä. siis nyt minulla on erittäin hintavat järkyttävän näköiset farkut roskissa joten en suosittele tilaamaan.