FB: Jos peruutan tekemäni kaveripyynnön, saako pyytämäni kaveri tiedon siitä?
Olen ajat sitten pyytänyt "ihan väärää" ihmistä kaverikseni, nyt vasta huomasin sen. (ja hän siis ei ole hyväksynyt pyyntöäni) Jos nyt käyn peruutttmassa pyynnön, saako hän mitään erillistä viestiä siitä, että olen peruuttanut pyynnön?
Kommentit (11)
Toki on pyyntösi huomannut ja varmaan huomaa poistumisenkin, jos muistaa.
Nolottaa vaan, en haluaisi millään tavalla "muistuttaa" häntä asiasta... Mutta käyn siis vähin äänin peruuttamassa pyynnön ja yritän unohtaa koko jutun... :)
-ap-
eli huomaisin jos joku olisi perunut sen.
Mikset anna asian olla? Ilmeisesti ko. henkilö ei halua pyyntöä hyväksyä joten anna pyynnön olla, on ns. win-win tilanne kummallekin.
Näin mä ajattelinkin ensin, mutta jotenkin haluaisin vaan osoittaa ko tyypille että vahingossa pyysin...
Mut kuitenkaan pokka ei riitä siihen että tunnustaisin etten oikeesti tarkoittanut, oon kuitenkin muuten pakosti hänen kanssaan tekemisissä...
Plaaaaaah, joo, ehkä vaan pitäis antaa olla eikä ottaa paineita näin tyhmästä jutusta. :) *odottaa klassisia av-hanki-elämä-kommentteja* :D
Ei saa ilmoitusta peruutuksesta mut kyllä hän huomaa et pyyntö poistuu eikä se poistu muutoin kuin et sä peruutat joten vastaus on että, saa tietää=)
Mikset laita viestiä et sorry,väärälle tuli viesti ja sit peruuta?
ei se saa erillista huomautusta siita. Haivyt vaan 'hiljaisesti' siita sen "pyytanyt kaveriksi" listalta.
Äääääh, tää on ihan kauheeta... Miten voi kolmekymppinen ämmä tuntea itsensä näin teiniks?? :D Mut kiitos kaikille, mä edelleen ihmettelen, missä se perinteinen "av- puukotus" viipyy? Ehkä mä oon liian säälittävä tapaus jopa tänne? :D :D
-ap-
ma oon viiskyt... tana kesana... ja oot kyl tosi toope jos mietit jotai tollasii juttuja ett ottaax joku fiilixii naamakirjan kaveripyynnoista!
tsori ett ei oo noit pilkkuja kirjaimis... en asu suomes joten ei oo tas keyboardis sellasii enka jaksa noit ALT=koodeja.
Anyway, jos sul on nii huono itsetunto ett menetat unet jostai virheelisest fb kaveripyynnosta nii kandee harkita fb:sta eroa ja kirjotella perinteisii postikortteja sen sijaan.
ja mitä väliä vaikka saisikin?