Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exältä elarit maksamatta, miten toimin?

Vierailija
13.03.2012 |

Vähän tyhmä kysymys. Eli exä maksaa mulle n. puolet minimielariata ja Kela sitten loput. Tänä vuonna exä ei ole maksanut mitään. Emme ole puheväleissä. Eli otanko yhteyttä lastenvalvojaan? Onko minulla mitään mahdollisuutta saada rästissä olevia maksuja? Eihän kyse ole isosta summasta, mutta tää on mulle ihan periaatteellinen kysymys. Nälkää ei lapsi joudu näkemään tämän vuoksi kumminkaan :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes teitte lapsen yhdessä niinkuin pitäisi?

SInä tulit paksuksi,luulit pitäväsi miehen raskaudella, mutta se onkin varmin keino menettää mies, jos suhde ei perustu rakkauteen!

Vierailija
2/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalla, siellä täytät lomakkeen ja kela maksaa sulle sen mitä ex ei ole maksanut ja perii sen sitten tulevaisuudessa suoraan exältäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä merkkaat kohdan, että hän on laiminlyönyt maksut.

Vierailija
4/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein näin, sain takautuvasti rahat ja nyt kilahtaa killingit joka kk ajoissa tilille.

Toimi heti ja tsemppiä :)

Vierailija
5/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInä tulit paksuksi,luulit pitäväsi miehen raskaudella, mutta se onkin varmin keino menettää mies, jos suhde ei perustu rakkauteen!

Vierailija
6/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teimme ja elimme normaalia perhe-elämää. Mies vaan yksi kaunis päivä ilmoitti löytäneensä 18-vuotiaan naikkosen ja jätti meidät. Ja, vaikka olisi toinen tausta niin kyllä isätkin saa maata niinkuin petaavat ja maksaa siitä mitä kylvävät!

Vierailija
7/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te toimitte nyt jo väärin.Jos kela maksaa niin ei sun miehen kuulu maksaa mitään vaan kela ulosottaa KAIKEN häneltä eli mies maksaa osan kahteen kertaan.

Vierailija
8/8 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusmaksua, silloin elatusvalvollinen maksaa tuon sovitun ja huoltaja hakee erotuksen Kelasta elatustukena. Jos elatusvelvollinen laiminlyö sopimuksessa sovitun maksun, oli summa mikä tahansa, niin sitten sitä koko summaa haetaan Kelasta. Eli ap on toiminut ihan oikein tähän asti. Velkaa kertyy elatusvelvolliselle vain sen verran, kuin elatussopimuksessa on maksuksi määritelty.

Te toimitte nyt jo väärin.Jos kela maksaa niin ei sun miehen kuulu maksaa mitään vaan kela ulosottaa KAIKEN häneltä eli mies maksaa osan kahteen kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän