Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää lesboromanssi/seikkailu kevääksi? Ei 3. pyörä-juttuja.

Vierailija
13.03.2012 |

Eikä rekkalesboja.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso osasyy on, että lesbona eläminen tuo lisästressiä elämään. Aina löytyy niitä ihmisiä, jotka tuomitsevat homouden ja sitä sitten stressataan, ei voi työpaikalla kertoa normaalisti viikonloppukuulumisia, jne.

Osan sottaisuuteen tuo se, että samat naamat pyörii samoissa paikoissa, eli kaikki tuntevat exen ja nyxän ja paras kaveri seurustelee yhden exän kanssa. Se on ihan helvetin rasittavaa. Sitten jos asuu pikkukaupungissa, juorut lähtevät helposti kulkemaan siitä, kuka on nähty kenenkin kanssa ja kuka hymyili jollekin, ihan älyttömiä juttuja.

Vierailija
22/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun dtm:ssä pörrää ajoittan heterokavereitakin ja jos niihin törmäisi niin vot, siinpä sitten selittelisi, miksi ite on siellä. Ja miksi se rekkalepso huutaa mua nimeltä ja vilkuttelloo : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ihmisiä eri paikkakunnilta

Pride-viikolla on yleensä ollut muutamat eri naistenbileet, mutta myös työpajoja ja tapaamisia just esim. bi-naisille.

Vierailija
24/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä käy muitakin kuin "piiriläisiä"

Vierailija
25/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan bileet ois heti tämän viikon perjantaina Pacificossa

Vierailija
26/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso osasyy on, että lesbona eläminen tuo lisästressiä elämään. Aina löytyy niitä ihmisiä, jotka tuomitsevat homouden ja sitä sitten stressataan, ei voi työpaikalla kertoa normaalisti viikonloppukuulumisia, jne.

Osan sottaisuuteen tuo se, että samat naamat pyörii samoissa paikoissa, eli kaikki tuntevat exen ja nyxän ja paras kaveri seurustelee yhden exän kanssa. Se on ihan helvetin rasittavaa. Sitten jos asuu pikkukaupungissa, juorut lähtevät helposti kulkemaan siitä, kuka on nähty kenenkin kanssa ja kuka hymyili jollekin, ihan älyttömiä juttuja.

Joo, just ton oon ymmärtänytkin. mutta toi on toi siisti selitys. Mun mielestä siihen liittyy jotain vaikeasti selitettävää sellaista vähä miten sen sanoisi, tarkoituksellista neuroottisuutta ja tarvetta tehdä hommista sellaisia yhtä aikaa kuolemanvakavia, teinixvauhkoja, dramaqueen-ylimapuvia ja tahallaan satuttavia. Ihan kuin meneillään olisi kauheat liha- tai pikemminkin huomiomarkkinat. siinä on jotain pervoo, siis sillai, että kaikki on niin teatraalista, eli vähän feikkiäkin.

Vierailija
27/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just ton oon ymmärtänytkin. mutta toi on toi siisti selitys. Mun mielestä siihen liittyy jotain vaikeasti selitettävää sellaista vähä miten sen sanoisi, tarkoituksellista neuroottisuutta ja tarvetta tehdä hommista sellaisia yhtä aikaa kuolemanvakavia, teinixvauhkoja, dramaqueen-ylimapuvia ja tahallaan satuttavia. Ihan kuin meneillään olisi kauheat liha- tai pikemminkin huomiomarkkinat. siinä on jotain pervoo, siis sillai, että kaikki on niin teatraalista, eli vähän feikkiäkin.

ja tämä on se syy, miksi epäröin et uskaltaako lesbosuhdetta edes kokeilla. SE on aika julma maailma. Kiitos kuitenkin bilevinkeistä!

Vierailija
28/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienillakin

enka nyt tarkoita suuntautumista

myos suo

ison heijastuksen kohdalla (joo aina suo)

siita poikki

on.

Vierailija
29/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbokuvioissa vaikeaa, siksi ei kannata lähteä vain kokeilunhaluisuudesta "kokeneiden" lesbojen rekeen. Paljon teinitytön tasolle jääneitä dramaqueenejä jotka ovat kaiken lisäksi sairaalloisen mustasukkasia ja omistushaluisia, koska kuten totesitte, seksi pyörittää markkinoita. Ei ole lapsia sitomassa yhteen ja suhteet ovat myrskyisiä sen vuoden ajan, kunnes erotaan. Sitten onkin kiusallista kun kaikki tuntevat toisensa ja ovat vähintään panneet keskenään.

Toinen syy on se, että monelle ranneliikelesbolle ja -homolle seksuaalisuus on koko identiteetti, eli persoona rakentuu vain seksuaalisen suuntautumisen pohjalle. Koko elämän tarkoitus on olla vain lesbo.

Näin siis pinnalla olevissa näkyvissä lesbopiireissä. Olen itse ollut lepakko pienestä pitäen, mutta en ole koskaan pitänyt asiasta meteliä ja vältellyt parhaani mukaan tällaista kaapista kuuluvasti tullutta sateenkaariväkeä, joilla ei ole muuta elämässään kuin homostelu. Hiton ärsyttävää, ylimielistä ja suvaitsematonta sakkia, vihaavat bi-seksuaaleja ja ottavat kaiken henkilökohtaisena loukkauksena.

Vierailija
30/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin raikasta lukea kirjoituksesi, sillä tunnut olevan poikkeus lesbojen joukossa. Itse olen herännyt omaan bi-seksualisuuteeni, sillä rakastuin naiseen reilu vuosi sitten ihan kunnolla. Siitä ei koskaan mitään tullut kuitenkaan. Ja juuri lesbojen suunnalta olen saanut kokea olevani alinta sakkia, koska heidän mielestäänhän biit ovat aivan kamalia. Paitsi jos bi sattuukin olemaan joku julkisuuden ihminen ja lesbon kanssa yhdessä...

Vierailija
31/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos. Ihan normaalia elämää tahtoisin elää vaikka lesbo olisinkin.

Ehkä olen bi, ehkä lesbo, vaikea sanoa.

Vierailija
32/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rehellisistä keloista! HIenoa, että teidän kaltaisiakin on. Surullista tietty, ett teihin ei voi törmätä koska teidän kaltaiset on piilossa ja näkyvillä tosiaan näköjään sit se hysteerinen pintakuohu

Vierailija
33/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samaa mietin kuin ap:kin :)

Vierailija
34/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se seksuaalisuus on ainut harrastus, elämäntyyli ja koko persoona, jonka ympärillä elämä pyörii. Liian rasittavaa vain pyöriä tietyssä skenessä ja panna kaikkia vuoronperään kun se seksuaalisuus on vain osa omaa persoonaa.

Vierailija
35/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on sellainenkin fiilis, että lesbot on tän planeetan häviäjiä. TArkotan, että mulla on kuva, että vaikka homous on hankalaa, niin homoilla siihen liittyy kuitenkin myös valoisia ja rentoja puolia enemmän. Tai emmä tiedä, mutta musta tuntuu, että lesbous viettää enemmän itsetuhoisuuteen ja synkkyyteen, silloin kun on viettääkseen. Enemmän ahdistusta. Tää on vaan tuntemus mutta tosiaan siksikin epäröin.

Mutta kyllä mä vissiin bi oon. Sain heti sävärit, kun jossain ketjussa luki, että tahtoisi suudella naisen huulia.

Vierailija
36/37 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut niin hetero- kuin homomiehiä sekä hetero- että lesbonaisia, koska yksinkertaisesti pidän suutelemisesta. Se ei mielestäni liity mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen.

Vierailija
37/37 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kertoa, että somalipojat ovat raiskanneet nuoren tytön törkeällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä