Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin mukavaa polttaa tupakka hyvän ruuan tai seksin jälkeen, tai ihan muutenvaan :)

Vierailija
13.03.2012 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamurööki pihalla kahvimukin kanssa. Sitä mä kaipaan eniten.

Vierailija
2/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet sairastunut johonkin varsin ikävistä ja usein ennenaikaiseen kuolemaan johtavista tupakkasairauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin pääsin tavasta eroon.

Vierailija
4/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti.

Vierailija
5/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauhuttelijoille.

Kurkkua myöten kyllästynyt niihin, jotka tupakoivat ja jatkuvasti ramppaavat tauolla. Mun töissä on niitä kaksi ja vähintään tunnin välein tupakalle ja sillä reissulla ollaan vähintään vartti. Heidän hommat mun niskassa. Toinen älypäistä vielä sairastaa vakavasti, mutta silti polttaa kun korsteeni. Mistä näitä tyhmiä ihmisiä sikiää ja vielä molemmat samassa työyksikössä, minä vaan kysyn?.

Vierailija
6/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajaparina oli tässä just yks kessuttelija jonka oli päästävä kolme-neljä kertaa röyhylle. Sen ajan mä olen yksin osastolla ph:n kanssa. Aion tästä lähtien ruveta meditoimaan kerran tunnissa parvekkeella.

Vierailija
7/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon digestiivi, ei missään nimessä tupakka! Hyvä ruoka on tietenkin suhteellinen käsite, mutta jos ajatelaan vaikka suomen top 3 ravintoloita , niin enpä illallisen jälkeen "röökille lähtisi", seksi samoin, miksi nousisin ylös ja ulos tupakalle? Ja muutenkaan ei tulisi mieleeni...

Vierailija
8/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt. Kahvin kanssa sen sijaan kyllä, samoin bussia odotellessa jne... Tauoilla oli aina tekemistä, kun kävi tupakalla. Nyt esim luennoilla tauot menevät vain istuskellessa ja odotellessa.

Vierailija
9/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin olis, mutta kun pitää yrittää olla ilman. Joitain tupakkahetkiä kyllä niin kaipaa, ei voi mitään. Mutta täytyy uhrautua ja luopua nautinnosta, alkaa olla keuhkot heikossa hapessa. Onneksi ei vielä mitään peruuttamatonta ole tapahtunut. Mua ei häiritse kenenkään tupakointi jos se tehdään muut huomioiden, itse olin aina "kohtelias" tupakoitsija.

Vierailija
10/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja kahvikupponen, tupakka ja olut, tupakka ja hyvä seura, hyvä seksi ja tupakka.... Kevätilma, illanvietto, intensiivinen ajatustyö, varhaisaamu, uneton yö, tupakkarinki....

Jos saisikin plussat ilman miinuksia. Mutta enää poltan vain satunnaisesti, sillä: rahanmeno, sairaudet, häpeä, riippuvuus, paha haju ihossa, vaatteissa ja hengityksessä, inhottava maku suussa suudellessa, lapset, pakkasessa värjöttely...

Vierailija
11/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostuneisuuteen kuuluu tupakan nauttiminen juhlien aikana. Tai lenkin jälkeen tai saunan jälkeen tai juuri kahvin tai päivällisen jälkeen.

Vierailija
12/27 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostuneisuuteen kuuluu tupakan nauttiminen juhlien aikana. Tai lenkin jälkeen tai saunan jälkeen tai juuri kahvin tai päivällisen jälkeen.

Minulla tupakka aiheuttaa hyvin voimakkaan riippuvuuden ja valtaa vähitellen ajatukset. Koska en kestä toiminnan pakonomaisuutta, voin polttaa vain harvoin, mieluiten en ollenkaan.

Vierailija
13/27 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä se on tosi kiihottavaa

Vierailija
14/27 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat nyt vaan haisevat ihan saatanan pahalle, ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
15/27 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tupakka on nautintoaine, polta vain nautinnoksi" sanoi minulle aikoinaan lääkäri. Nautin edelleen. Kahvin kanssa.

Vierailija
16/27 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi rentouttaa, lisää sosiaalista kanssakäymistä ja varsinkin kahvin tai oluen jälkeen tupakka vaan maistuu niin hyvältä. En itse ymmärrä niitä ihmisiä jotka sanovat lopettaneensa (mm.) häpeän takia pahan hajun takia. Itse en koe mitään häpeän tunnetta polttaessani ja tupakka myös tuoksuu melko miellyttävälle (osa sikareista tosin haisee aivan karmealta). Tottakai tupakalla on terveyshaittansa ja tottakai jokainen tupakoija voi sairastua tai kuolla nuorena mutta itse ainakin elän mieluummin mukavasti kuin pitkään.

Vierailija
17/27 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä haiset, joten me muuthan siitä kärsimme. Ja tupakointi on kyllä hienostuneisuudesta kaukana, onneksi kukaan kavereistanikaan ei polta. On niin mukava istua iltaakin, kun ei porukka jatkuvasti ramppaa ulkona.

Vierailija
18/27 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnneksi en ole koskaan edes maistanut moista syöpäkäärylettä. :-D

Tällä hetkellä tupakoijt eivät haittaa kotona eikä töissä, mutta kerros- ja rivitaloissa asuessa kylläkin. Tyhmät polttavat katoksen alla tai parvekkeella ja kaikki savut tietenkin sisällä kun on alipaineistetut huoneistot. Tupakointi hidastaa selkeästi ajattelua muiden vaivojen lisäksi. Tupakoijien sairauksia en sääli. Itse ovat sairautensa tietäen hankkineet.

Vierailija
19/27 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko muita jotka haluaa polttaa seksin aikana.olen 54v.rouva.miehelläni ns tupakkafetissi.ja haluaa aina että poltan rakastelun aikana.ja itseäni ei todellakaan haittaa.tosi ihana samalla polttaa kun mies päällä tai asento mikä hyvänsä.itseäkin jotenkin kiihoittaa kun poltan samalla,mies usein laukeaa heti kun sytytän tupakan.

Vierailija
20/27 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietipä miten ihanaa on tukehtua hissukseen kuoliaaksi keuhkoahtaumataudin takia! Kyllä kannattaa kessutella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä