Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalstan kusipäinen ilmapiiri

Vierailija
13.03.2012 |

Johtuuko vauvapalstan kusipäinen ja hysteerinen ilmapiiri siitä, että suurin osa lasten äideistä on nyky-Suomessa kouluttamattomia?

http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elama/2012/03/13/tassa-on-syy-miksi-…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Kikki Hiiri

Vierailija
2/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä jo jossain keskustelussa puitu, että tänne tullaan räkimään, kun normielämässä ei kehdata.

Kusipäisyys ei käsittääkseni ole kyllä kasvanut liekö hysteriakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmenee paljon suvaistemattomuutta ja vastausten tasosta huomaa hänen oppimattomuutensa.

Vierailija
4/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan he on kouluttamattomia.

Minä olen opiskeluni opiskellut ja duuniakin tehnyt.

Vierailija
5/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että älä käy mulle, kuule!

http://honeybite.files.wordpress.com/2010/10/pms-1.jpg

Vierailija
6/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tuskin kertoo koko totuutta.

omasta ystäväpiiristä voin sanoa

nainen 32 v ei ole hankkinut lapsai koska on lastentarhassa töissä ja niin väsynyt

nainen 38 v ei ole hankkinut koska tekee vain töitä ja käyttäytyy kuin teini. miestäkään ei ole, vaihtuvat usein.

nainen 40v samanlainen kuin yllä oleva ja koulutus on kuvataide

sitten on monia muita kollegoita yli 30v

osalla ei miestä joten ei voi hankkia ja se haave lapsesta jätetään sivuun.

osa haluaa käyttää kaiken aikansa ja rahansa itseensä.

Osa ei uskalla tehdä lasta koska joutuisi jättämäään työt ja yrittäjänä tai reelancerina käy niin että toine vie ne hommat sitten.

Itse aion tehdä vaikka monista ylläkin olevista en ole vielä tehnyt, ehkä ensi kuussa voisin kokeilla...

Vierailija
7/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sellaista satakuntalaistyyppistä diskurssia parhaimmillaan. Et kai ota anonyymien vittuilua tosissasi?

Vierailija
8/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole sellaista ällöttävää tissimaidonhajuista lässytysmentaliteettia kuten joillain muilla palstoilla. Kuka jaksaa lukea mitään tarrasukkia ja vaaleanpunaisia vavvahaaveita jatkuvasti. Hyvä kun on palsta missä saa sanoa suoraan ja näpäyttääkin jos aihetta on.

Vierailija
9/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että täällä vihamielisiä ovat ne, jotka katsovat alaspäin kouluttamattomia/nuoria/vanhoja/asiat eri tavalla tekeviä äitejä. Eli lähinnä nämä 35-vuotiaana lapsensa tekevät akateemiset omakotitalossa asuvat naiset, heillä tuntuu olevan varaa arvostella muita.

Minä olen av-palstan kauhu - olen 21-vuotias, ollut mieheni kanssa yhdessä alle vuoden ja esikoinen on tulossa. Olen koulutukseltani ylioppilas, olen tosin aloitellut yliopisto-opintoja mutta ne saavat nyt jäädä lapsen takia tauolle. Aion elää kelan tuilla ja ottaa sossusta joka ikisen pennin jonka irti saan, jos saan. En juuri jaksa meuhkata täällä muille, ja välillä tuntuukin että kaikkein lapsellisimpia täällä ovat keski-ikäiset naiset, jotka tietävät kaiken parhaiten.

Vierailija
10/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo artikkeli on ihan kiinnostava. Miten teidän ystäväpiirissä vai oliko niin että ne koulutetummat ja lapsettomat ei käy täällä??

Vierailija
11/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole sellaista ällöttävää tissimaidonhajuista lässytysmentaliteettia kuten joillain muilla palstoilla. Kuka jaksaa lukea mitään tarrasukkia ja vaaleanpunaisia vavvahaaveita jatkuvasti. Hyvä kun on palsta missä saa sanoa suoraan ja näpäyttääkin jos aihetta on.

Vierailija
12/12 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo artikkeli on ihan kiinnostava. Miten teidän ystäväpiirissä vai oliko niin että ne koulutetummat ja lapsettomat ei käy täällä??

Haloo, täällä ei KOSKAAN vastata niin kuin aloittaja toivoo tai joku pyytää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä