Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On mulla ihana mies.

Vierailija
13.03.2012 |

Kiltti ja avulias. Tekee kotitöitä ja ruokaa. Ei hauku, ei lyö , ei mollaa. Ei ryyppää.

Hieroo iltaisin mun jalkoja. Soittaa joka pv töistä, että kuinka me kotona pärjätään.Pusii ja halii. Seksissä huolehtii, että minä saan aina ensin orkun. Yllätää välillä kukilla, suklaalla tai jollain pikku jutulla.

Eihän tuo rikas ole, mutta pärjätään. Ei malli ainesta, mutta nallekarhumainen ja söpö.

Ihana suloinen ukkoni :) Olen tyytyväinen

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei taida sittenkään olla kovin varma miehensä ihanuudesta kun jonkun röllipeikon viesteihin niin vimmalla takertuu

Vierailija
2/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että jos mies aina erikseen hankki naiselle orkun, niin se tarkoittaa sitä, et mies ei itse saa eikä nauti naisen kanssa olemisesta, vaan panee jonkun muun asian takia. Oletko siis ap rikas vai hyvä kotitöissä? Seksi ei vissiin ukollesi ole ihmeellistä. Hakeekohan sitten muualta, missä ei tartte hinkata naiselle orkkua vaan tulee spontaanisti.. Ajattelen vaan ääneen. :)

Oletko sä ikinä saanut orgasmia yhdynnässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei taida sittenkään olla kovin varma miehensä ihanuudesta kun jonkun röllipeikon viesteihin niin vimmalla takertuu

Olette te ihania :) ap

Vierailija
4/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että jos mies aina erikseen hankki naiselle orkun, niin se tarkoittaa sitä, et mies ei itse saa eikä nauti naisen kanssa olemisesta, vaan panee jonkun muun asian takia. Oletko siis ap rikas vai hyvä kotitöissä? Seksi ei vissiin ukollesi ole ihmeellistä. Hakeekohan sitten muualta, missä ei tartte hinkata naiselle orkkua vaan tulee spontaanisti.. Ajattelen vaan ääneen. :)

No ei ihme, että mieli on musta jos ei saa edes oman miehen antamaan orkkua. Sun mies on tosi itsekäs.

ap

Oletko sä ikinä saanut orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
5/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI asuta yhdessä,mutta meidän kotien välillä on alle 1km ja miehen työpaikkakin on parin kilometrin päässä:)

Mies tekstailee töistä kun ehtii ja illalla hilpasee meille:)

Ei petä, eikä juo:)

Ei lyö:)

Vierailija
6/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivakiva :)

Vierailija
7/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivalta kuulostaa sun miehes, mullakin on.

mut eiks teistäki kerro omaa surullista tarinaa se, et naiset monesti kuvaillessaan omaa miestään ihanaks mainitsee erikseen "ei lyö, ei hauku, ei petä.." kuulostaa oudolta. moniko mies kuvailee omaa naistaan samoin. "on se niin hyvä löytö, kun ei hakkaa ja potki" tuli vaan mieleen..

Vierailija
8/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyvin samanlainen mies. Ja koen olevani hyvin onnekas. Perusasiat kunnossa.

Älä välitä kateellisista kommenteista, aika säälittäviä!

Vierailija
9/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva välillä lukea positiivisakin juttuja miehistä. Turhan usein vaan haukutaan jne.

Minulla kanssa mies johon olen tosi tyytyväinen. Elämme meidän näköistä elämää ja olemme siihen tyytyväisiä.

Vierailija
10/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku kertoo positiivisiakin juttuja välillä miehestään, vaikka sitä monen katkeran AV tilittäjän onkin vaikea sulattaa. Kateus, itsekeskeisyys ja ilkeys kun on in nykypäivänä. Anna palaa ap, ihanaa kun osaat arvosta miestäsi!

Vierailija
11/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis voinu olla mun kirjottama!

Eli täältäkin löytyy aivan ihana mies!

Luin tuon AP:n viestin miehelle ja sanoin, että mä olisin voinut kirjoittaa sen, niin reppana meni ihan hämilleen. :)

Vierailija
12/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maailman paras mies tamano.

Vierailija
13/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea, etteivät kaikki suomalaiset ole ongelmakimppuja!

Teksti olisi voinut olla kirjoittamaani,

minulla on myös aivan mahtava puoliso,

kymppi!

Vierailija
14/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta.

Vierailija
15/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mun luona....

Vierailija
16/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mun luona....

Vierailija
17/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paha mieli vai iskikö katellisuus?

Ei kannata kadehtia. Ei minunkaan elämäni ole täydellistä, mutta mieheni on ihana ja tosi kultajyvänen.

ap

Vierailija
18/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet löytänyt noin hyvän miehen. Minulla on itselläni on yhtä hyvä. On ihan oikein kertoa täällä myös iloisia asiota, vaikka näytti kateellisille olevan liikaa. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
19/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet löytänyt noin hyvän miehen. Minulla on itselläni on yhtä hyvä. On ihan oikein kertoa täällä myös iloisia asiota, vaikka näytti kateellisille olevan liikaa. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
20/35 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo miestä, ku en tartte.

Sunhan on mulla lainas aina silloin kun käy "töissä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän