Millainen nainen tykkää romanttisista ruusuverhoista?
Kommentit (20)
Mä tykkään tietynlaisista ruusuverhoista. En suinkaan kaikista vaan sellaisista hillityistä ja enimmäkseen pastelliväreissä.
Tykkään. Olen 34v. Ei sovi tämän talon tyyliin, mutta jos asuisimme valkoisessa pitsihuvilassa, niin haluisin sinne raikkaat ja romanttiset ruusuverhot. Ihana!
Mä tykkään tietynlaisista ruusuverhoista. En suinkaan kaikista vaan sellaisista hillityistä ja enimmäkseen pastelliväreissä.
Vaikea kuvitella englantilaista keskiluokkaista tyyliä ilman ruusukuosia.
Ei minua haittaa vaikka verhoissa olisi ruusukuvioita. Materiaali, malli ja väri ratkaisevat.
toiset on lasitetussa huvimajassa ja toiset keittiön ikkunassa. En tykkää sellaisista pinkki- vihreä-tajunnanräjäyttäjistä, vaan hillitymmistä, mieluiten valkoisella pohjalla.
ja olen 42 v. kirjanpitäjä
romanttisesta härpäkkeestä. Olen kohta 44 (olen kyllä tykännyt aina, joten ei kait ikä tässä merkitse), opiskelen yliopistossa (tämä kait merkitsee) ja olen hyväpalkkaisessa töissä (siis kirjoilla vielä, nyt opintovapaalla). Perhe on, perusperhe, mies ja 2 lasta. Omakotitalo jne.
Sellainen pitää ruusuverhoista :)
Ei vaan löydy tarpeeksi hienoja mistään...
Lontoossa ásuminen jätii muhun jälkensä, ikuisena ihastumisena englantilaisiin ruusuihin!
n. 60v nainen, joka on kokenut paljon pettymyksiä elämässään. On aina haaveillut romanttisesta rakkaudesta, mutta ei ole sitä koskaan saanut. (todennäköisesti eronnut tai ns vanhapiika)
Tosin yksiäkään ei ole. Nelikymppinen, yrittäjä, asun vanhassa talossa.
romanttisesta härpäkkeestä. Olen kohta 44 (olen kyllä tykännyt aina, joten ei kait ikä tässä merkitse), opiskelen yliopistossa (tämä kait merkitsee) ja olen hyväpalkkaisessa töissä (siis kirjoilla vielä, nyt opintovapaalla). Perhe on, perusperhe, mies ja 2 lasta. Omakotitalo jne.
Sellainen pitää ruusuverhoista :)
paitsi etten yliopistossa. Ruusuverhot on ihan jees tietyssä ympäristössä. Itse en niitä ehkä silti laittaisi. Koska en jaksa vaihdella verhoja.
Valitettavasti talomme on kylmä ja moderni, mutta pieneen pitrsihuvilaan laittaisin varmasti raikkaat ruusuverhot ainakin tyttäreni huoneeseen ja keittiöön voisin laittaa jopa virkatut ruusupitsit :-)
n. 60v nainen, joka on kokenut paljon pettymyksiä elämässään. On aina haaveillut romanttisesta rakkaudesta, mutta ei ole sitä koskaan saanut. (todennäköisesti eronnut tai ns vanhapiika)
Mä olen alkanut tykkäämään kaikesta romanttisesta sisustuksesta. SIllä tavalla hillitysti kuitenkin. Ja olen siis reilusti alle 40.
Meillä on vapaa-ajanasuntona vanha talo maalla ja siellä sisustan romanttisesti. Kaupunkiasuntoon en ruusuverhoja laittaisi.
Mutta jotain tän tyyppistä voisin kyllä ajatella
http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=53482&produc…
t. 20
Taas näitä "minulla on oikea maku" -ketjuja. Kaiken lisäksi ei muuten mene vuosikymmentäkään kun ap:kin ripustelee ruusuverhoja ikkunaan. :) Sitten on taas aika päivitellä ihmisiä, joilla ei ole ruusuverhoja..
Ruusuverhot passaisivat muuten hyvin yhdistettäväksi pelkistettyyn ja moderniin sisustukseen. Kontrastit ovat mielenkiintoisia.
Ajatelkaa miten järjetöntä on se, että jotkut tyylit ovat cool silloin, kun suuri massa ihmisiä näkee ne tavoittelemisen arvoisina. Muulloin ne ovat yöks. Ihminen on merkillinen olento!
ite inhoon verhoja ylipäätään.