Mitä tehdä toisilla treffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Ensimmäisillä käytiin kävelyllä ulkona, nyt olisi luvassa toiset treffit. Minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pää lyö tyhjää. Ravintola on poissuljettu, mutta muuten ehdotelkaas :) Mitä itse teitte?
Kommentit (7)
No minkä ikäisiä ootte? Miks ravintola on poissuljettu? Voisitteko jo tavata jomman kumman kotona? Menkää harrastamaan jotain, esittele omia kiinnostuksen kohteitasi. Missä päin asut?
Ollaan parikymppisiä, Espoon seudulla asutaan. Ravintola poissuljettu, koska rahatilanne on kehno ja siinä tulee mielestäni vähän kiusallisia hetkiä. Jomman kumman kotonahan voisi kyllä tavata.. Tämä on vähän huono vuodenaika meidän harrastuksille; enään ei voi tehdä talviharrastuksia kun on huonosti lunta, eikä asvalttiakaan vielä näy. Piknik olisi ollut mun mieleen, jos olisi kesä.
-ap
kokkaatte yhdessä jotain iltapalaa. Tartteeko sitä aina jotain sirkushuveja??
- hohtokeilaus
- taidenäyttely
- tiedekeskus heureka
- sea life
- jotain "luontoelämystä", esim. avantouinti tai retki laavulle tms jossa syödään eväät/termoskahvit
- luontopolku tai esim. joku ohjattu retki joko luonnonsuojeluliiton tai birdlife (avoimia usein kaikille)
kaikki näistä maksaa jonkun verran, mutta ovat minusta hyviä siksi ettei tule kiusallista hiljaisuutta. Ravintolassa on just pahinta se että kun odottaa ruokaa niin ei ole puhuttavaa. Sitten kun ruoka saapuu niin sitä voi sentään kommentoida :)
No minkä ikäisiä ootte? Miks ravintola on poissuljettu? Voisitteko jo tavata jomman kumman kotona? Menkää harrastamaan jotain, esittele omia kiinnostuksen kohteitasi. Missä päin asut?
Ollaan parikymppisiä, Espoon seudulla asutaan. Ravintola poissuljettu, koska rahatilanne on kehno ja siinä tulee mielestäni vähän kiusallisia hetkiä. Jomman kumman kotonahan voisi kyllä tavata.. Tämä on vähän huono vuodenaika meidän harrastuksille; enään ei voi tehdä talviharrastuksia kun on huonosti lunta, eikä asvalttiakaan vielä näy. Piknik olisi ollut mun mieleen, jos olisi kesä.
-ap
vuokraamassa joku leffa ja tuo makkaranpaistokin kuulosti mukavalle.
ja villavaatteita ja villavaate seksiä.
T: ex