Kuinka moni käyttää kankaisia pikkuhousunsuojia?
Kommentit (16)
Pitääkö tässäkin asiassa jo ekoilla? Vitun hipit, pilaatte kaikkien muitten elämän.
Pitääkö tässäkin asiassa jo ekoilla? Vitun hipit, pilaatte kaikkien muitten elämän.
Käsittääkseni tässä asiassa on "ekoiltu" jo monta kymmentä vuotta. Tai no, olihan joskus 1890-luvun lopulla jo kertakäyttösiteitä, mutta uskoisin että kestositeitä on käytty paljon pidempään. =D
No mutta minä siis käytän noita luneten kestositeitä. Mulla on menkkojen aikaan kuukuppi ja kestoside, koska öisin ja ihan alkupäivinä kuppikaan ei meinaa riittää, useista tyhjennyskerroista huolimatta.
Aina on kotona valmiina, ei voi unohtaa ostaa.
Laitan tuon silloin kun odottelen menkkojen alkua. En pidä joka pv. eli turvaa sen, ettei tule vahinkoa ja sotku pikkarit.
tai ehkä ne on pieniä siteitä, en tiiä.
Ne on ihan best!
Ei hiosta, ei haise, ei kutita, ei tulehduksia!
Kertakäyttöisistä tuli aina hiiva, kankaiset on ihanan pehmeitä eikä tule tulehduksia.
Ne on ihan best!
Ei hiosta, ei haise, ei kutita, ei tulehduksia!
Olen käyttänyt jo monta vuotta. Kerran jouduin papa-kokeen jälkeen laittamaan kertakäyttöisen ja se tuntui niiiiiiin pahalta, onneksi kotiin oli lyhyt matka. Siitä viisastuneena otan aina oman pikkarisuojan gynelle mukaan.
Onko teillä niissä kosteussuoja?
Osassa imuosan kohdalla, osassa ei ollenkaan.
Siteissä on sitten kunnolla koko siteen alueella.
Noita hilivinksiksiä olen kuullut kehuttavan
http://www.hilivinksis.com/kestositeet-c-21.html
Mulla on sekä kosteussuojalla että ilman. Löytyy pikkkuhousunsuojia ja kestositeitä.
Mä en käytä pikkuhousunsuojia, mä pesen kalsarini päivittäin.