Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätelökone...

16.11.2005 |

...Onko kenelläkään käyttökokemuksia? Tuleeko syötävää jäätelöä? Aika kallis kapine, jotain 40 euroo näkyy maksavankin, enkä halua sitä yhden kokeilukerran jälkeen kaappiin tukoksi. Tyttö on sitä toivonut jo pitemmän aikaa lahjaksi....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut meillä ihan kohtuullisesti käytössä. Meillä lapsi on maito- ja soija-allergikko (+ paljon muitakin), joten hänelle teen jätskit koneella. Hyviä on tullut. Yhden kerran vasta olen tehnyt tavallista jätskiä meille aikuisille, mutta sekin onnistui ihan hyvin. Meidän koneella ei saa tehtyä kerralla kuin noin puoli litraa jäätelöä. Siitä siis saa kolme tai neljä henkilöä kunnon annoksen. Toisaalta pieni määrä on hyvä, kun käyttöohjeen mukaan jäätelön koostumus ei säily hyvänä pakastimessa paria viikkoa kauempaa. Lapsen jäätelöä olen kyllä säilyttänyt pidempäänkin ja hyvin on kelvannut enkä ole huomannut rakenteessa mitään vikaa.

Ainoa asia, mikä koneessa on huonoa on se, että siinä pitää jäähdyttää pakastimessa se koko kulho ennen jätskin tekoa. Kulho vie aikas ison tilan pakastimessa, joten ei sitä siellä viitsi koko aikaa pitää. Täytyy siis aina muistaa laittaa kulho pakastimeen päivää ennen kuin haluaa tehdä jäätelöä. Uudemmissa koneissa on kai pienempi se kylmäosa, mutta joidenkin mielestä nuo kokonaan jäähdytettävät kulhot toimivat paremmin kuin ne pienemmät kylmäosat. Tiedä häntä.

Vierailija
2/3 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kone sellainen lasten leluosastolla myytävä malli? Ja onkohan niitä aikuisten koneita erikseen myytävänä? Täytyypä sitten ainakin lelumallista katsoa, että irtoaako kulho pakastimeen yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teen jäätelökoneella jätskiä maitoallergiselle pojalleni! Olen ihan innoissani jos sellaista saisin pojalle tarjota. Meilläkin on siis aivan käyttämätön jätskikone kaapissa....